Ronaldo tested to the limit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ronaldo tested to the limit

Ik zag net op rtl7 Ronaldo tested to the limit.
    Ronaldo wordt geobserveerd door een paar wetenschappers. Door middel van een paar test kunnen ze zien hoe hij zijn lichaam gebruikt.
    Serieus die jongen heeft zoveel controle over zijn lichaam, niet normaal

<iframe width="420" height="315" src="Cristiano Ronaldo Tested To The Limit - YouTube" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
    Carpe Diem

hmmm ik dacht dat je direct het filmpje kon zien, niet dus

link: Cristiano Ronaldo Tested To The Limit - YouTube
    Carpe Diem

Comment

borstomtrek 109cm
      benen 61cm

bf misschien 8 procent?
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Deze foto is wel grappig om te zien:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Nais, das snel..was net op rtl7...kan ik m van hdd weggooien

Maar bruut om te zien hoe goed die is
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Cristiano is nu wel meer beest dan toen hoor

op een dag wil ik er ook zo fit uitzien.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
              borstomtrek 109cm
              benen 61cm

bf misschien 8 procent?
              2% lager als topsporters werd vermeld in de video, wat hebben topsporters, 8-10 dacht ik?
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Deze foto is wel grappig om te zien:

Foto is van zomer 2008 als het niet ouder is, laatste 3 jaar veel getrained en inderdaad groter geworden
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                  Foto is van zomer 2008 als het niet ouder is, laatste 3 jaar veel getrained en inderdaad groter geworden
                  Het gaat meer om het contrast met zijn Engelse ex-teamgenoot. Ronaldo is altijd fit en Rooney niet.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Heb het al eerder op de BBC gezien, paar maanden terug, inderdaad mooi om zo die analyses uitgemeten te zien. Hier is natuurlijk bij deze methodes (van onder andere het in de lucht blijven bij het koppen) ondersteuning geweest van de staf bij Man utd en Real Madrid.
                    Naar mijn idee had hij wellicht de Gouden Bal moeten winnen, van Messi zou je ook zo 'n mooie analyse kunnen maken maar niet zoveel aspecten zoals koppen en/of traptechniek.

Zoals gezegd hierboven: Rooney is idd (lang niet altijd) fit, maar moet m wel meegeven dat hij toch voor zijn postuur en fitheid aardige en ook volledig onverwachte dingen doet, zoals de omhaal tijdens Man utd - Man city afgelopen jaar.

Op welk vet % schatten jullie dat van Ronaldo? Persoonlijk denk ik toch zo rond de 8% zo niet minder.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                      2% lager als topsporters werd vermeld in de video, wat hebben topsporters, 8-10 dacht ik?
                      In de video werd er denk ik gezegd 3 % minder dan modellen.

Trouwens 61 cm been omtrek is toch redelijk veel voor een voetballer vind ik persoonlijk. Toch nog maar eens een bewijs dat je van andere sporten ook gespierdere benen kan krijgen. Het is niet super breed maar toch breder dan veel mensen.

Mijn boven benen meten 60 cm en ik sta op 14 % bf dus als ik cut zal het nog wel minder zijn.
                      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                        In de video werd er denk ik gezegd 3 % minder dan modellen.

Trouwens 61 cm been omtrek is toch redelijk veel voor een voetballer vind ik persoonlijk. Toch nog maar eens een bewijs dat je van andere sporten ook gespierdere benen kan krijgen. Het is niet super breed maar toch breder dan veel mensen.

Mijn boven benen meten 60 cm en ik sta op 14 % bf dus als ik cut zal het nog wel minder zijn.
                        Dat je andere sporten ook gespierde > ontwikkeld benen kunt krijgen is zeker waar. Maar geloof me dat van Ronaldo is zeker niet van alleen voetbal, net als z'n hele lichaam, dat niet is. T is een topatleet(misschien wel de meest atletische voetballer) ,die zoals die zelf ook al aan gaf, goed eet, traint een slaapt. En bij trainen hoort zeker ook veel krachttraining, wat steeds belangrijker wordt ook bij voetbal. Je kunt voor zo'n atleet als sporter niet minder dan waardering hebben voor zijn dedication
                        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                          Dat je andere sporten ook gespierde > ontwikkeld benen kunt krijgen is zeker waar. Maar geloof me dat van Ronaldo is zeker niet van alleen voetbal, net als z'n hele lichaam, dat niet is. T is een topatleet(misschien wel de meest atletische voetballer) ,die zoals die zelf ook al aan gaf, goed eet, traint een slaapt. En bij trainen hoort zeker ook veel krachttraining, wat steeds belangrijker wordt ook bij voetbal. Je kunt voor zo'n atleet als sporter niet minder dan waardering hebben voor zijn dedication
                          Idd, zijn upper body is ook goed gespierd en komt idd van krachttraining. Ik zei dit alleen maar omdat er zoveel mensen op fora zeggen dat het niet kan. Persoonlijk moest ik niet zoveel hebben van ronaldo omdat hij zich zo snel laat vallen maar na dit heb ik er toch alleen maar meer respect voor.
                          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Idioot programma, wtf maakt het uit op welk vetpercentage je staat... Het gaat om inzicht en aangeboren talent.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Het gaat om inzicht en aangeboren talent.
                              Nee man, hij is juist zo ver gekomen dankzij het harde werken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X