ik heb veel respect voor ronaldo. op en top pro
Ronaldo tested to the limit
Collapse
X
-
AHAHAHA ik vind het mooi om te lezen hoe sommige mensen zich pro bodybuilder voelen, omdat ze meer liften en meer massa gainen dan Ronaldo. Wake-up call, die jongen is pro en de meeste van ons niet:P
Mensen, Ronaldo hoeft geen 200kg te kunnen benchen en hij hoeft geen 120kg vvm te zijn. Hij is een topvoetballer en naar mijn mening ook een uitstekende atleet. Als hij zo zwaar zou zijn zou die niet zo snel zijn en zou zn atletische vermogen achter uit gaan.
Ik heb juist respect voor de jongen, omdat hij zo dedicated is naar z'n sport toe. Hij traint hard en is echt een meester over zijn lichaam. Controle over zijn lichaam is geweldig.
En tuurlijk zijn er ook andere voetballers die veel trainen en zo, maar Ronaldo gaat waarschijnlijk over zn pijngrens heen hetzelfde als wat Arnold een keer heeft gezegd in zo''n filmpje.Carpe Diem
Comment
-
Ronaldo is echt een topvoetballer. Bijna nooit geblesseerd, speelt in de competitie, beker, europa en in het nationale team. Dat zijn heel veel wedstrijden en hij scoort ook nog eens wekelijks. Mogen die losers in de Nederlandse competitie ( uitzonderingen daargelaten ) wel een voorbeeld aan nemen!!
Ik snap niet dat weer Messi de prijs voor de beste voetballer had gekregen. Maarja Barcelona voor en na altijd, dus snap het wel. Vriendjespolitiek"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostRonaldo is echt een topvoetballer. Bijna nooit geblesseerd, speelt in de competitie, beker, europa en in het nationale team. Dat zijn heel veel wedstrijden en hij scoort ook nog eens wekelijks. Mogen die losers in de Nederlandse competitie ( uitzonderingen daargelaten ) wel een voorbeeld aan nemen!!
Ik snap niet dat weer Messi de prijs voor de beste voetballer had gekregen. Maarja Barcelona voor en na altijd, dus snap het wel. Vriendjespolitiek
maar goed messi is gewoon beter en vindt hem overigens een stuk sypathieker als persoon. los van het feit dat ronaldo gewoon een geweldenaar is in zijn tak van de sport mag ik hem echt niet en is hij gewoon net wat minder dan messi“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Even paar leuke unieke dingen aan voetbal
als ik het goed heb is voetbal de enige sport waarbij er:
1) zero respect is voor de officials/jury/scheidsrechters en hun beslissingen
en daarmee gelijklopend zoveel 'blessures' zijn die na 5 seconden genezen zijn (lees: zich laten vallen)
2) hooliganisme bestaat
3) tot op een dergelijk laag 'niveau' professionalisme bestaat, in de zin van: 3e klasse-spelers die niet hoeven gaan werken omdat ze betaald krijgen voor hun pottestamperij
maak de rekening maar: belgie, pottestamp land bij uitstek
hoeveel ploegen in zo'n klasse? kleine 20? elke ploeg 20-25tal spellers?
man man, als je een rangschikking zou hebben van beste voetballer dan zou die betaalde derde klasse speler dus 1000ste beste speler van belgie zijn ofzo van de wereld moet je zelf niet aan beginnen denken... dat is gewoonweg schandalig als je er tegenover stelt dat mensen die echt uitblinken in hun sport en topprestaties neerzetten hun eigen reiskosten moeten betalen naar een of andere buitenlandse competitie omdat ze daar concurrentie hebben, en buiten de elke dag dubbele trainingen een volle werkdag mogen draaien
zoooo
buiten dat vind ik het idd een bende fags bijeen
en zie niet in wat hockeyspelers daarmee te maken hebben?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostEven paar leuke unieke dingen aan voetbal
en daarmee gelijklopend zoveel 'blessures' zijn die na 5 seconden genezen zijn (lees: zich laten vallen)
2) hooliganisme bestaat
3) tot op een dergelijk laag 'niveau' professionalisme bestaat, in de zin van: 3e klasse-spelers die niet hoeven gaan werken omdat ze betaald krijgen voor hun pottestamperij
man man, als je een rangschikking zou hebben van beste voetballer dan zou die betaalde derde klasse speler dus 1000ste beste speler van belgie zijn ofzo van de wereld moet je zelf niet aan beginnen denken... dat is gewoonweg schandalig als je er tegenover stelt dat mensen die echt uitblinken in hun sport en topprestaties neerzetten hun eigen reiskosten moeten betalen naar een of andere buitenlandse competitie omdat ze daar concurrentie hebben, en buiten de elke dag dubbele trainingen een volle werkdag mogen draaien
zoooo
en zie niet in wat hockeyspelers daarmee te maken hebben?
in nederland verdienen spelers in de hoofd en topklasse een aardig zakcentje maar kunnen daar zeker niet van leven. ook in de jupiler league(het op een na hoogste niveau) kunnen ze niet rondkomen van het voetbal alleen.
hooligans zijn gewoon rampdebielen die niks om voetbal geven.
scheidsrechters worden inderdaad vaak niet geacepteerd dat is wel erg sneu.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostEven paar leuke unieke dingen aan voetbal
2) hooliganisme bestaat
zoooo
en zie niet in wat hockeyspelers daarmee te maken hebben?I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by nbtp View Post+1, goed dat ze goed kunnen voetballen maar moeten ze daarvoor miljoenen euro's krijgen? Wat een misvorming van de maatschappij
maar waar veel vraag naar is wordt nou eenmaal goed betaald. als BB net zo populair was geweest hadden zei ook miljoenen verdiend“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik vind het ook overbetaalde mietjes hoor. Huilen om het minst of geringste, is idd weinig respect te vinden voor beslissingen van een scheidsrechter, voelen zich verheven boven echte werkende mensen (worden behandeld als popsterren lol?) Doen weinig voor hun sport, veel spelers gaan een dag van te voren nog even de kroeg in, kan allemaal blijkbaar.
Wat dat betreft is Rugby veel gaver, mannelijker en respectvoller.
Maarja blijf toch een voetbalgek en van me cluppie, spelers zijn maar passanten."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Posttuurlijk heb je voor een groot deel gelijk, maar 3de klasse spelers verdienen niets hoor hooguit 50 euro bonus omdat ze kampioen zijn geworden.
in nederland verdienen spelers in de hoofd en topklasse een aardig zakcentje maar kunnen daar zeker niet van leven. ook in de jupiler league(het op een na hoogste niveau) kunnen ze niet rondkomen van het voetbal alleen.
hooligans zijn gewoon rampdebielen die niks om voetbal geven.
scheidsrechters worden inderdaad vaak niet geacepteerd dat is wel erg sneu.
spelers verdienen voldoende om niet te hoeven gaan werken
degoutant imo
dat aardig zakcentje waar je het over hebt ik neem aan dat je jonges uit eerste klasse bij jeugd bedoeld?
anders heb je echt geen idee dat voetbal maar om 1 ding draait = geld, veel geldRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment