Ronaldo tested to the limit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb veel respect voor ronaldo. op en top pro

Comment

AHAHAHA ik vind het mooi om te lezen hoe sommige mensen zich pro bodybuilder voelen, omdat ze meer liften en meer massa gainen dan Ronaldo. Wake-up call, die jongen is pro en de meeste van ons niet:P
      Mensen, Ronaldo hoeft geen 200kg te kunnen benchen en hij hoeft geen 120kg vvm te zijn. Hij is een topvoetballer en naar mijn mening ook een uitstekende atleet. Als hij zo zwaar zou zijn zou die niet zo snel zijn en zou zn atletische vermogen achter uit gaan.

Ik heb juist respect voor de jongen, omdat hij zo dedicated is naar z'n sport toe. Hij traint hard en is echt een meester over zijn lichaam. Controle over zijn lichaam is geweldig.

En tuurlijk zijn er ook andere voetballers die veel trainen en zo, maar Ronaldo gaat waarschijnlijk over zn pijngrens heen hetzelfde als wat Arnold een keer heeft gezegd in zo''n filmpje.
      Carpe Diem

Comment

wake-up call

Soccer Officially Announces It Is Gay - YouTube
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
          AHAHAH lol
          Heb je ook een ''Hockey Officially Announces It Is Gay''-filmpje?
          Carpe Diem

Comment

So true

@rawa: slaat nergens op..
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ronaldo is echt een topvoetballer. Bijna nooit geblesseerd, speelt in de competitie, beker, europa en in het nationale team. Dat zijn heel veel wedstrijden en hij scoort ook nog eens wekelijks. Mogen die losers in de Nederlandse competitie ( uitzonderingen daargelaten ) wel een voorbeeld aan nemen!!

Ik snap niet dat weer Messi de prijs voor de beste voetballer had gekregen. Maarja Barcelona voor en na altijd, dus snap het wel. Vriendjespolitiek
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by gleke View Post
                So true

@rawa: slaat nergens op..
                Hoezo zouden voetballers gay zijn en hockeyers niet dan?
                De hockeyers zijn de gene die een stick in hun handen hebben...
                Carpe Diem

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                  Ronaldo is echt een topvoetballer. Bijna nooit geblesseerd, speelt in de competitie, beker, europa en in het nationale team. Dat zijn heel veel wedstrijden en hij scoort ook nog eens wekelijks. Mogen die losers in de Nederlandse competitie ( uitzonderingen daargelaten ) wel een voorbeeld aan nemen!!

Ik snap niet dat weer Messi de prijs voor de beste voetballer had gekregen. Maarja Barcelona voor en na altijd, dus snap het wel. Vriendjespolitiek
                  ik denk dat iedereen wel overtuigd is dat ie goed kan voetballen. dat hoef jij ons niet te vertellen hoor.

maar goed messi is gewoon beter en vindt hem overigens een stuk sypathieker als persoon. los van het feit dat ronaldo gewoon een geweldenaar is in zijn tak van de sport mag ik hem echt niet en is hij gewoon net wat minder dan messi
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Even paar leuke unieke dingen aan voetbal

als ik het goed heb is voetbal de enige sport waarbij er:

1) zero respect is voor de officials/jury/scheidsrechters en hun beslissingen
                    en daarmee gelijklopend zoveel 'blessures' zijn die na 5 seconden genezen zijn (lees: zich laten vallen)
                    2) hooliganisme bestaat
                    3) tot op een dergelijk laag 'niveau' professionalisme bestaat, in de zin van: 3e klasse-spelers die niet hoeven gaan werken omdat ze betaald krijgen voor hun pottestamperij
                    maak de rekening maar: belgie, pottestamp land bij uitstek
                    hoeveel ploegen in zo'n klasse? kleine 20? elke ploeg 20-25tal spellers?
                    man man, als je een rangschikking zou hebben van beste voetballer dan zou die betaalde derde klasse speler dus 1000ste beste speler van belgie zijn ofzo van de wereld moet je zelf niet aan beginnen denken... dat is gewoonweg schandalig als je er tegenover stelt dat mensen die echt uitblinken in hun sport en topprestaties neerzetten hun eigen reiskosten moeten betalen naar een of andere buitenlandse competitie omdat ze daar concurrentie hebben, en buiten de elke dag dubbele trainingen een volle werkdag mogen draaien

zoooo

buiten dat vind ik het idd een bende fags bijeen
                    en zie niet in wat hockeyspelers daarmee te maken hebben?

Comment

en daarmee gelijklopend zoveel 'blessures' zijn die na 5 seconden genezen zijn (lees: zich laten vallen)
                      2) hooliganisme bestaat
                      3) tot op een dergelijk laag 'niveau' professionalisme bestaat, in de zin van: 3e klasse-spelers die niet hoeven gaan werken omdat ze betaald krijgen voor hun pottestamperij
                      man man, als je een rangschikking zou hebben van beste voetballer dan zou die betaalde derde klasse speler dus 1000ste beste speler van belgie zijn ofzo van de wereld moet je zelf niet aan beginnen denken... dat is gewoonweg schandalig als je er tegenover stelt dat mensen die echt uitblinken in hun sport en topprestaties neerzetten hun eigen reiskosten moeten betalen naar een of andere buitenlandse competitie omdat ze daar concurrentie hebben, en buiten de elke dag dubbele trainingen een volle werkdag mogen draaien

zoooo

tuurlijk heb je voor een groot deel gelijk, maar 3de klasse spelers verdienen niets hoor hooguit 50 euro bonus omdat ze kampioen zijn geworden.
                      in nederland verdienen spelers in de hoofd en topklasse een aardig zakcentje maar kunnen daar zeker niet van leven. ook in de jupiler league(het op een na hoogste niveau) kunnen ze niet rondkomen van het voetbal alleen.

hooligans zijn gewoon rampdebielen die niks om voetbal geven.

scheidsrechters worden inderdaad vaak niet geacepteerd dat is wel erg sneu.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

2) hooliganisme bestaat

zoooo

+1, goed dat ze goed kunnen voetballen maar moeten ze daarvoor miljoenen euro's krijgen? Wat een misvorming van de maatschappij
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                          +1, goed dat ze goed kunnen voetballen maar moeten ze daarvoor miljoenen euro's krijgen? Wat een misvorming van de maatschappij
                          tja, belagelijk natuurlijk (dan was er ook nog een staking in spanje omdat veel spelers niet uitbetaald kregen)

maar waar veel vraag naar is wordt nou eenmaal goed betaald. als BB net zo populair was geweest hadden zei ook miljoenen verdiend

Comment

Ik vind het ook overbetaalde mietjes hoor. Huilen om het minst of geringste, is idd weinig respect te vinden voor beslissingen van een scheidsrechter, voelen zich verheven boven echte werkende mensen (worden behandeld als popsterren lol?) Doen weinig voor hun sport, veel spelers gaan een dag van te voren nog even de kroeg in, kan allemaal blijkbaar.

Wat dat betreft is Rugby veel gaver, mannelijker en respectvoller.

Maarja blijf toch een voetbalgek en van me cluppie, spelers zijn maar passanten.
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              tuurlijk heb je voor een groot deel gelijk, maar 3de klasse spelers verdienen niets hoor hooguit 50 euro bonus omdat ze kampioen zijn geworden.
                              in nederland verdienen spelers in de hoofd en topklasse een aardig zakcentje maar kunnen daar zeker niet van leven. ook in de jupiler league(het op een na hoogste niveau) kunnen ze niet rondkomen van het voetbal alleen.

hooligans zijn gewoon rampdebielen die niks om voetbal geven.

scheidsrechters worden inderdaad vaak niet geacepteerd dat is wel erg sneu.
                              voorbeeld: sk deinze, 3e klasser in belgie speelt voor stadium met maximum zitcapaciteit van nog geen 800 man..
                              spelers verdienen voldoende om niet te hoeven gaan werken
                              degoutant imo

dat aardig zakcentje waar je het over hebt ik neem aan dat je jonges uit eerste klasse bij jeugd bedoeld?
                              anders heb je echt geen idee dat voetbal maar om 1 ding draait = geld, veel geld

Comment

Tja, als mensen er geld voor willen betalen wie ben jij dan om erover te klagen?

Die hooligans zijn niet alleen bij voetbal te vinden.

Faggets die zich laten vallen om niets mogen ze wat mij betreft nooit meer opstellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X