junkmaaltijd wattuhh!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• junkmaaltijd wattuhh!

nou, ik doe dus elke woensdag de junkmaaltijd 1x in de week...

alleen de maaltijd moet wel epic zijn, help effe, wat voor lekkers kun je allemaal halen en in 1 maaltijd stoppen....

effe ter inspiratie dus...
    wat ik zoiezo wil is....

-vlaamse frieten.
    -broodje donur kebab.

alleen meer weet ik niet, niet echt trek in mc en kfc... ohja en voordat sommige mensen gaan zeiken alles en nog wat topic
    Make it happen, shock everyone!

Raspatat ?? dat vind ik lekker, heb zelf altijd donderdag junk dag dan is bij ons vaste frituur dasg dus lekker bord patat met frikadellen en sate kroketten
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik zou niet durven te gaan zeiken, zonde van je maaltijd zo'n pieslucht. Wat jij lekker vindt, is waarschijnlijk iets heel anders dan wat ik lekker vindt. Doe gewoon je ogen dicht en peil eens waar je zelf zin in hebt? Als ik er niet ziek van zou worden, zou ik gaan voor die lekkere chocola met zo'n crunch er in. Jij mag 'm wel voor me opeten...

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
        Raspatat ?? dat vind ik lekker, heb zelf altijd donderdag junk dag dan is bij ons vaste frituur dasg dus lekker bord patat met frikadellen en sate kroketten
        nah niet echt trek in alleen trek in vlaamse frietjes... als frituur...

Comment

Gip die junk topics van je zijn niet grappig meer hoor..

Maar als je t echt serieus bedoelt: pizza doner met knoflooksaus en een middelgrote b&j ijs
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

edit: heb um al denk ik... ben wel 3 uur onderweg of wachtende voordat alles klaar is but who cares...

-1 grote vlaamse friet (oorlog)
            -1 donur kebab
            -1 kapsalon
            -1 frikandel op een broodje yeahh budyy!!!

Comment

Hmmm... Die milka met daim erin.... Afwerken met nog wat zakken m&m's tezamen met een bak kipnuggets met zaanse mayo en een halve bak jupiler.... Man ik mis mn oude leventje soms wel.... Dat was de vrijdagavond... En oja... Nog een pak zware brandaris....
              Constantia et labore

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                edit: heb um al denk ik... ben wel 3 uur onderweg of wachtende voordat alles klaar is but who cares...

-1 grote vlaamse friet (oorlog)
                -1 donur kebab
                -1 kapsalon
                -1 frikandel op een broodje yeahh budyy!!!
                En dat krijg je op? Is een kapsalon al niet 1800kcal? Zou het niet wegkrijgen denk ik. Btw, als jij junkt, mag je dan zonder grens eten wat je wil?
                Train hard or go hormone

Comment

gehaald zojuist:
                  - broodje kipkerrie kroket
                  - 1 broodje donur
                  - 1 patat groot oorlog
                  -1 rotie speciaal...

nu verdwijnde het broodje kroket:d

Comment

nog een halve patat en roti.. denk dat ik de roti niet op krijg...

Comment

vergeet je 1 liter frisdrank niet goos
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Zonde dat je de kapasalon niet meer hebt gepakt! Volgende keer zou ik een pizza en kapsalon eten.

Comment

Voorgerecht :

Salade met vlees of vis, zelfgemaakte dressing erover

Hoofdgerecht:

4 zelfgemaakte hamburgers
                          Hamburger broodjes
                          Ui, tomaat, sla en overige groentes
                          Zaanse mayonaise of een zelfgemaakte saus
                          Aardappelen

Hamburgers grillen of bakken, broodjes want zonder broodjes geen broodje hamburger, ui/tomaat/sla of groentes om het lekker te maken, zaanse mayonaise of een zelfgemaakte saus erop.
                          Aardappelen schillen, koken en bakken of grillen. Beetje kruiden erop en wat mayonaise of zelfgemaakte saus erbij.

Toetje :

1 scoop whey banaan of een andere smaak
                          400 ml halfvolle of volle melk
                          1 banaan of een ander soort fruit indien je een andere smaak whey hebt

Of :

450 gram magere kwark
                          30 gram whey cookies & cream of een andere smaak
                          50 gram 85 % cacao chocolade

Heb je een junkmeal waardoor je weer een weekje strikt kan zijn :

Je pakt eiwitten uit je voorgerecht/hamburgers en melk/whey/kwark
                          Vetten uit je olie waar je mee bakt, de mayo/saus, de vis uit je salade of de 85 % cacao chocolade
                          Normale carbs uit je broodjes (bruin) en de aardappelen en de trage carbs uit je melk of kwark + wat snellere uit de banaan of de 85 % cacao chocolade. Maar door de vetten uit de rest van je junkmeal zullen de snellere carbs toch vertraagd worden.

Comment

Een broodje Döner Kebab halen na een avondje stappen is iets dat veel mensen doen. Als je wilt lijnen is dit echter geen goed idee. Uit een Brits onderzoek blijkt dat het broodje Döner Kebab veel ongezonder is dan we in eerste instantie zouden denken.
                            Omdat er op een broodje Kebab behalve vlees ook vaak veel groente is, denken veel mensen dat het geen kwaad kan het te eten. Het tegendeel blijkt waar te zijn. Voor het Britse onderzoek werden 490 zaken getest. Een groot broodje kan tot 2.000 calorieën bevatten. Dat is ongeveer gelijk aan wat een volwassen vrouw per dag nodig heeft. Ook heeft het broodje 150% van de dagelijkse aanbevolen vetten. En één portie bevat 98% van de dagelijkse behoeften aan zout.
                            De meeste vetten en zouten komen van het vleesvandaan. Het vlees is als laagjes op een pin geperst en deze draait rond om zo aan alle kanten goed gaar te worden. Er wordt voor het vlees veel gebruik van boter en olie gemaakt, waardoor het aantal calorieën en vetten al snel oploopt. In een dieet valt het met niets te combineren.
                            Uit het Britse onderzoek bleek ook dat kebab vaak halal wordt genoemd, maar dat het in Engeland nog wel eens voorkomt dat toch varkensvlees bevat.
                            Bron: Broodje Döner Kebab bevat veel calorieën - Spotlight - Excite Nederland

Als dit klopt en als jij echt een broodje kipkerrie kroket, 1 broodje doner,1 patat groot oorlog en 1 rotie speciaal naar binnen hebt gewerkt heb je zo'n 4000+ calorieen naar binnen gewerkt.
                            Kerel ik weet niet van jou maar als je elke week zoveel calorieen en koolhydraten naar binnen werkt als junk, word je een sumoworstelaar :P
                            Hoop dat het je heeft gesmaakt

Carpe Diem

Comment

@Swekie wat heb jij met Zaanse mayonaise? Ik zou niet weten hoe die smaakt, want er zit soja in, maar ik zweer bij EkoPlaza mayonaise. Die smaakt alsof je 'm zelf hebt gemaakt! Echt super. Trouwens zelf maken is niet eens zoveel werk maar het is minder lang houdbaar en zoveel eet ik er niet van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X