Originally posted by hetjongetje
View Post
Dalijk gala
Collapse
X
-
Originally posted by Rhodina View PostJe weet dat dat geen rechtmatige reden tot ontslag is, en dus niet is toegestaan binnen Nederland?
ze zouden haar gewoon moeten laten werken en zelfs betalen, aangezien je voor dat soort dingen vrij hoort te krijgen.. mits beetje voldoende van te voren aangegeven.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostNiet willen werken oftwel werkweigering lijkt mij een gegronde reden voor ontslag op staande voet.
aaah kijk hier komen de mitjes en maartjes om de hoek. Prachtig eerst heel stellig beweren om daarna met mits/ maar te eindigen, geniaal
Naah ze gaat naar school, dan hoef je maar dag van te voren aan te geven, indien de werknemer weet dat je naar school gaat, maar dat lijkt mij in ieder geval wel zo. En dat van dat gala is te recht dat hij niet hoeft terug te komen
Maar lijkt mij dat je in normale omstandigheden dit 1 a 2 week van te voren kan melden..
En het recht bestaat uit mits en maar.. ;p je kan zelfs iemand vermoorden en nog een vrijspraak krijgenIk ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken
Comment
-
Originally posted by Rhodina View PostNaah ze gaat naar school, dan hoef je maar dag van te voren aan te geven, indien de werknemer weet dat je naar school gaat, maar dat lijkt mij in ieder geval wel zo. En dat van dat gala is te recht dat hij niet hoeft terug te komen
Maar lijkt mij dat je in normale omstandigheden dit 1 a 2 week van te voren kan melden..
En het recht bestaat uit mits en maar.. ;p je kan zelfs iemand vermoorden en nog een vrijspraak krijgenCalisthenics / Street workout
Comment
-
-
Originally posted by Rhodina View PostWhahaha ;p was je van plan iemand om te leggen dan? Moet je het doen zonder dat iemand wat vind, is nog beter he
Comment
-
Originally posted by FitCH View PostTegenwoordig is het niet meer mogelijk om iemand om te leggen zonder dat er iets gevonden wordt. Er blijft echt wel een huidschilfer van je over op die plek, een stukje van een trui of een beetje transpiratie of iets.
Scheeld een hoop ellendeIk ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken
Comment
-
Originally posted by Rhodina View PostIk weet het..je hebt wel middelen waarmee je iemand kan vermoorden zonder dat het terug gevonden wordt, dat er niks in het lichaam achter blijft en het een hartstilstand lijkt.. Maar mijn idee is doe gewoon niemand wat aan;D
Scheeld een hoop ellendeCalisthenics / Street workout
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment