Originally posted by Marcel1
View Post
Spierbundel seksistisch
Collapse
X
-
Originally posted by Marcel1 View Postnieuws wordt steeds minder geloofwaardig en steeds meer een grap. waar gaat het heen met dit land
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View PostHet is wel zo dat gespierde mannen vaak arroganter en onaardiger zijn tegenover vrouwen. Ik ben ook niet altijd even aardig omdat ik weet dat ik er goed uitzie...
Originally posted by Gebruiker View Postelke man die in de sportschool zit is onzeker en onaardig tegen vrouwen.
Oke
Ach........en ik ken eigenlijk alleen maar gespierde schatjes........Ik heb meer "last" van niet trainende mannen, want die begrijpen mij juist niet."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Ik zie juist wel grond voor de getrokken conclusie. Mannen die trainen zullen door de bank genomen hun eigen uiterlijk belangrijker vinden dan de niet-trainende mannen. Hieruit is het maar een klein stapje naar dat de vrouwen ook meer op uiterlijk bekeken zullen worden, dus meer als object."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zie juist wel grond voor de getrokken conclusie. Mannen die trainen zullen door de bank genomen hun eigen uiterlijk belangrijker vinden dan de niet-trainende mannen. Hieruit is het maar een klein stapje naar dat de vrouwen ook meer op uiterlijk bekeken zullen worden, dus meer als object.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk zie juist wel grond voor de getrokken conclusie. Mannen die trainen zullen door de bank genomen hun eigen uiterlijk belangrijker vinden dan de niet-trainende mannen. Hieruit is het maar een klein stapje naar dat de vrouwen ook meer op uiterlijk bekeken zullen worden, dus meer als object.
Ben waarschijnlijk uitzondering op de regel. Behandel vrouwen als objecten en ben onaardig ver voordat ik aan het ijzer trok :P
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk wist het!
En ter bevestiging.... wedden dat de gemiddelde forumgebruiker ook hele onaardige dingen denkt over deze meid? Van binnen is ze heel lief hoor, maar ja, daar kijken jullie niet naar he?
Dus doe nu maar niet zo onzeker... als je een beetje moeite in haar stopt (?) doet ze best lief
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk denk als ik eten in haar stop dat ze heel blij met me is
/seksisme
Verder vind ik het misschien een flutredenatie, maar over het algemeen zijn de gymratten lang niet altijd even intelligent. En die domme kampers zullen best seksitisch kunnen zijn omdat ze niet alleen voor hun lichaam, maar ook voor hun intellect moeten compenseren. Tenminste, dat is iets wat ik zelf merk binnen de sportschool: hoe dommer, hoe brutaler de uitstraling.
Maargoed, zoals ik eerder al eens aanhaalde bij een onderzoek: het mist nuance. En zeker bij de tante Betsie kranten als de telegraaf is het natuurlijk de nagel op hun doodskist als ze zaken niet zwartwit in jip en janneke taal vertellen. Want dan moeten ze een andere doelgroep zoeken.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostZeg ik dat?Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...10 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...15 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment