Spierbundel seksistisch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marcel1 View Post
    nieuws wordt steeds minder geloofwaardig en steeds meer een grap. waar gaat het heen met dit land
    De telegraaf is al jaren een flutblad hoor, daar zijn ze wat dat betreft vrij constant in gebleven.

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
      nieuws wordt steeds minder geloofwaardig en steeds meer een grap. waar gaat het heen met dit land
      Ik denk dat de serieuze journalisten met vakantie zijn. Gelukkig schrijven ze niets over vrouwen die spierballen en een sixpack zouden willen en hoe die dan zouden denken over mannen. Alhoewel, je weet maar nooit hoe lang de komkommertijd in journalistenland duurt en wat ze nog bedenken.

Comment

Het is wel zo dat gespierde mannen vaak arroganter en onaardiger zijn tegenover vrouwen. Ik ben ook niet altijd even aardig omdat ik weet dat ik er goed uitzie...
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          Het is wel zo dat gespierde mannen vaak arroganter en onaardiger zijn tegenover vrouwen. Ik ben ook niet altijd even aardig omdat ik weet dat ik er goed uitzie...

Originally posted by Gebruiker View Post
          elke man die in de sportschool zit is onzeker en onaardig tegen vrouwen.

Oke

Ach........en ik ken eigenlijk alleen maar gespierde schatjes........Ik heb meer "last" van niet trainende mannen, want die begrijpen mij juist niet.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

En daarbij... ik zie gespierde mannen ook al heerlijke objecten! Maakt dat me minder onaardig?

Comment

Ik zie juist wel grond voor de getrokken conclusie. Mannen die trainen zullen door de bank genomen hun eigen uiterlijk belangrijker vinden dan de niet-trainende mannen. Hieruit is het maar een klein stapje naar dat de vrouwen ook meer op uiterlijk bekeken zullen worden, dus meer als object.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Ach........en ik ken eigenlijk alleen maar gespierde schatjes........Ik heb meer "last" van niet trainende mannen, want die begrijpen mij juist niet.
                whats so funny

Comment

whats so funny
                  Jij.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Ik zie juist wel grond voor de getrokken conclusie. Mannen die trainen zullen door de bank genomen hun eigen uiterlijk belangrijker vinden dan de niet-trainende mannen. Hieruit is het maar een klein stapje naar dat de vrouwen ook meer op uiterlijk bekeken zullen worden, dus meer als object.
                    De getrokken conclusie is dat spierbundels seksistisch zijn . Dit is echter geen juiste, de juiste conclusie is: mannen die er gespierd uit willen zien zijn seksistischer dan mannen die er niet gespierd uit willen zien. Aan dit onderzoek heb je dus vrij weinig. Jouw redenering is zeer goed te volgen maar dat volgt niet uit dit onderzoek.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      En hier had ik altijd het beeld dat juist jij stond voor goede onderzoeksmethoden en daaruit komende conclusies. Sta versteld dat jij dit een correct iets vindt o.O

Ben waarschijnlijk uitzondering op de regel. Behandel vrouwen als objecten en ben onaardig ver voordat ik aan het ijzer trok :P

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Ik wist het!

En ter bevestiging.... wedden dat de gemiddelde forumgebruiker ook hele onaardige dingen denkt over deze meid? Van binnen is ze heel lief hoor, maar ja, daar kijken jullie niet naar he?

Dus doe nu maar niet zo onzeker... als je een beetje moeite in haar stopt (?) doet ze best lief

Ik denk als ik eten in haar stop dat ze heel blij met me is
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Jij.
                          oke ik mag dus niet zeggen dat ik er goed uitzie?

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ik denk als ik eten in haar stop dat ze heel blij met me is
                            If you know what I mean...

/seksisme

Verder vind ik het misschien een flutredenatie, maar over het algemeen zijn de gymratten lang niet altijd even intelligent. En die domme kampers zullen best seksitisch kunnen zijn omdat ze niet alleen voor hun lichaam, maar ook voor hun intellect moeten compenseren. Tenminste, dat is iets wat ik zelf merk binnen de sportschool: hoe dommer, hoe brutaler de uitstraling.

Maargoed, zoals ik eerder al eens aanhaalde bij een onderzoek: het mist nuance. En zeker bij de tante Betsie kranten als de telegraaf is het natuurlijk de nagel op hun doodskist als ze zaken niet zwartwit in jip en janneke taal vertellen. Want dan moeten ze een andere doelgroep zoeken.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

oke ik mag dus niet zeggen dat ik er goed uitzie?
                              Zeg ik dat?

Comment

Zeg ik dat?
                                als je een probleem hebt met mij dit gelieve via pm melden. Je hoeft niet telkens zo raar op mijn berichten te reageren. Volgens mij heb ik jou nooit lastiggevallen of uitgescholden oid. Ik reageer normaal op jou dus zou het op prijs stellen als wederzijds zou zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X