1 persoons vakantie.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wzoet View Post
    wat doe je voor werk mvos?
    hoe combineer je het met trainen als je 2x per week vliegt?
    Ik doe marketing & concept / branding voor een retail bedrijf.
    meestal ben ik maar 1 of 2 dagen weg ,maar als het langer is dan zorg ik dat ze me in een hotel met sportschool boeken.

beetje puzzelen,maar dat lukt meestal wel.
    eten daar in tegen is een stuk moeilijker.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Ik kom een paar keer per jaar in Noorwegen met mijn ouders, ook echt heel mooi.
      Wow super kerel, geluk heb je... Kijk er echt naar uit nu die paar dagen, maar zo'n aantal weken alleen of met 1-2 maten roadtrippen door heel Scandinavie is echt een droom

Heb 2 kennissen die nu week naar Noorwegen geweest zijn en foto's zijn PRACHTIG...
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ja is echt heel vet, maar kom helaas ook niet echt ergens anders op vakantie, was vorig jaar voor het eerst in 6 jaar weer in Londen (zomer) en oostenrijk (skieën)

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Ik vlieg voor mijn werk gemiddeld 2x per week overal heen en elke keer ontmoet ik weer nieuwe mensen.
          Landen als india , canada ect probeer ik altijd een weekend te blijven om meer van het land te zien.
          Ik vind een x aantal dagen alleen op pad gaan echt relaxt.
          Wat heb je voor baan dan? Ik moet straks voor werk ook vaak genoeg reizen. Trainee bij een multinational. Vraag me nu al af of ik het dan allemaal nog goed kan combineren. Ga er iig mn best voor doen. Misschien heb je nog tips?

EDIT: Zie het antwoord al op deze pagina staan
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Wat een geld heb jij met je horloges erbij

lijkt mij leuk alleen niet in new york liever wat meer natuur masr vervelen ga je je daar vast niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X