WO III Lets get nuked

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laat ze ff wachten. Ga 20-27april naar zuid Korea, net onder grens noord.(100km ofzo).
    dus of nog ff w88 of nu laten escaleren. Niet als ik er zit.
    Tis wel zo dat het al jaren daar zo gaat maar toen was pappie de baas en nu dat jongetje wat eerst leek te hervormen maar nu op z'n puberpjkkie is getrapt en rare dingen kan doen. Vergeet niet: niemand kent em. Zelfs z'n leeftijd is niet zeker. Pubers doen gekke dingen tegen beter weten in. Dus ik zeg niks
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Zo jong is hij volgens mij ook weer niet. Maar puberteit ebt bij sommigen ook behoorlijk lang na.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Meanwhile in Syria.......
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
          Zo jong is hij volgens mij ook weer niet. Maar puberteit ebt bij sommigen ook behoorlijk lang na.
          Maak het maar mee dat een heel land je nooit iets heeft durven tegen spreken. Dat met z'n allen siddert voor je. Dat je dan ineens naar iemand moet luisteren. Das heel vreemde gewaarwording

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Meanwhile in Syria.......
            Denk dat ze Syrië als local problem bestempelen en nk als worldwide.
            Daarbij komt dat in Syrië een moslimse macht zich w gaan vormen (dacht ik) en dan helpen ze niet zo snel.

Comment

ze willen syrie helemaal niet helpen, ik quote rusland geloof ik; er is nu een debiel aan de macht m,aar wel onze debiel die we in de gaten kunnen houden, als hij verdwijnt komt er een nieuwe debiel waar we wellicht niks van weten.
              syrie boeit niemand wat...

Comment

Originally posted by quibus View Post
                ze willen syrie helemaal niet helpen, ik quote rusland geloof ik; er is nu een debiel aan de macht m,aar wel onze debiel die we in de gaten kunnen houden, als hij verdwijnt komt er een nieuwe debiel waar we wellicht niks van weten.
                syrie boeit niemand wat...
                Zelfde als wat de VS lange tijd met Egypte had

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  Zelfde als wat de VS lange tijd met Egypte had
                  Ze hadden gelijk ook. Kijk wat voor puinzooi egypte nu is geworden. Zou me niks verbazen als de piramides ooit weggehaald worden omdat ze 'heidens' zijn
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

syrische vrienden die ik heb zijn voor assad. Zij zijn gevlucht vanwege moslims.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Het is ook al lang niet meer Assad vs demonstranten. Het is Assad vs radicale groeperingen vs burgers vs terroristen. Echt fucked up daar, iedere groep knalt elkaar kapot. onder Assad zal het ook wel klote geweest zijn maar toen was het tenminste nog wat rustiger

Comment

Lol moet je even googlen op assads volgespoten doorgesnoven priveleger.

Comment

US en China gaan nooit oorlog voeren omdat hun supply chain managment (samenwerking van beginproduct tot eindproduct) zo verwikkeld is dat het de hele wereldeconomie plat zou leggen.

Originally posted by Falstyr View Post
                          China hoeft zich niet tegen de US te verweren. China is eigenaar van de US met alles wat ze hebben overgekocht de afgelopen jaren om te voorkomen dat US failliet ging. Of heb je dat niet mee gekregen in het nieuws?
                          De westerse multimiljardairs hebben jaren van de chinese arbeiders geprofiteerd aan hongerlonen terwijl ze zelf de grote poen schepten. De bedrijven die niet meer winstgevend waren hebben ze aan de chinezen overgelaten. Nu beginnen ze rendabele bedrijven terug te halen naar eigen continent. Caterpillar, General Electric, Ford Motors,Whirlpool,... En zelfs een bedrijf als Airbus (Europa/Frankrijk) plant om hun volgende fabriek neer te zetten in Alabama omdat China te duur wordt. Zo willen ze de "Made in China" golf tegengaan en hun eigen economie beschermen tegen China die overal groot kapitaal boven haalt, hoofdzakelijk bij de grondstoffen aankoop.

OT: Vandaag stond in de krant dat eigenlijk de oom en tante van Kim Jong un de touwtjes in handen hebben.
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

China is op zijn beurt weer bezig met bedrijven te outsourcen naar afrika omdat het daar goedkoop in elkaar gezet kan worden. China heeft trouwens eergisteren laten weten dat noord korea op moet houden met dit gedrag en dat ze hun niet zullen steunen

Comment

Even offtopic ben ik ervan overtuigd dat de VS zich nooit zonder oorlog zal laten voorbijstreven door welk ander land dan ook, en ze hebben op 't moment nog voorsprong/materieel genoeg om dit te bewerkstelligen. Vraag is alleen hoe ver ze het zullen laten komen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Lol moet je even googlen op assads volgespoten doorgesnoven priveleger.
                                assads volgespoten doorgesnoven priveleger - Google zoeken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X