Gettingbig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nu weet ik nog niet wat hij ervan vind
    stats :
    - 17 jr
    - 86 kg
    - 1,88 m
    - 8-10% bf

Comment

Heavy cool, Dude, en helemaal 'da shit' man en natuurlijk wordt 'da beef' lekker chillen!        

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 02 2005,16:08)]Heavy cool, Dude, en helemaal 'da shit' man en natuurlijk wordt 'da beef' lekker chillen!        
        eh kill, dan heb je de laatste shit nog niet gehoord g´. THC heeft ook een pokoe geklapt ringing lexxus... ze wilden die fa2 breken maar lexxus is gewoon té hard, hem kunnen ze echt niet nakken...
        stats :
        - 17 jr
        - 86 kg
        - 1,88 m
        - 8-10% bf

Comment

### neger wannabe's hier

Comment

Volgens mij was het niet de bedoeling dat je die boobies als avatar nam,Dude.

Ik vind hem wel erg cool maar er zullen wel weer mensen gaan lopen mauwen bij Cur omdat ze er aanstoot aan nemen.
            Attached Files

Comment

Iemand moet het gezeik hebben tenslotte?
              Wat mij betreft kan deze wel maar als Arie hem toen heeft verwijderd omdat hem dat gevraagd is moet hij weg...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hou em dan maar lekker hoor,Dude!

Ik geniet er ook van en heb zelf alweer een coole avatar dus ik vind hem top!

Comment

Jullie avatars zijn cool, chilling, lexxus, beef & compleet 'da shit'.... man!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

de geen die ik had had tenminste nog wat met trainen temaken maar deze is niet in verband te brengen met trainen
                    Who's the Chef

Comment

Ik begrijp wat je zegt hoor Been maar de meeste avatars hebben niks met BB te maken..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 02 2005,21:38)]Jullie avatars zijn cool, chilling, lexxus, beef & compleet 'da shit'.... man!  
                        haha die mr s,  

over die avatars, wat een gezeur zeg, zolang er geen open wonden te zien zijn, als je begrijpt wat ik bedoel, en de werkelijke daad niet te zien is, dan kan het toch gewoon, niet zo flauw hoor!

ik heb wel een coole avatar he, die heeft wel met bb te maken  

maar ik denk dat ik maar eens een lekkere vent ga zoeken, dan heb ik ook wat leuks om naar te kijken, en sommige onder jullie dan misschien ook wel    
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Hou op hoor niet weer dat gesodemieter met die avatars.
                          Doen ze op b&f toch beter daar hebben ze dat gezeur niet. Zeggen wat je denkt kan ook weer niet maar je kan niet alles hebben...

Greets...

Comment

als belg heb ik niks maar dan ook niks begrepen van die taal , kan er iemand dat eens voor de deftige mensen hier vertalen, want die vertaling van Mr symmetrie kan ik ook niet aan uit.

Heeft het eigenlijk wel zin om te weten wat het is

Grtz
                            stil growing

Comment

[/quote] Heeft het eigenlijk wel zin om te weten wat het is

Grtz [/quote]

Nee.

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Even over de avatars, ik heb het bewuste topic erover in 'problemen en suggesties' omhoog geschopt voor degenen die het niet kennen, hier is ook een link er naartoe.

Daarnaast is een tijdje terug toegezegd aan HaagseMarco dat hij zijn avatar mocht houden zolang er geen andere soortgelijke avatars zouden komen. De betreffende post kan ik helaas ff niet terug vinden.
                                Sta er een paar toe en binnen korte tijd is het hele forum weer vergeven van sexueel getinte plaatjes.

Bij deze dus toch het verzoek die avatars te verwijderen en niet meer te gebruiken.

Voor allerlei sexueel getinte gesprekken, foto's, plaatjes of wat dan ook is er het off-off-off topic.
                                Iedereen die dat wil kan zich daar helemaal uitleven, wie het niet wil kan het overslaan!    

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X