nu weet ik nog niet wat hij ervan vind
Gettingbig
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 02 2005,16:08)]Heavy cool, Dude, en helemaal 'da shit' man en natuurlijk wordt 'da beef' lekker chillen!stats :
- 17 jr
- 86 kg
- 1,88 m
- 8-10% bf
Comment
-
Volgens mij was het niet de bedoeling dat je die boobies als avatar nam,Dude.
Ik vind hem wel erg cool maar er zullen wel weer mensen gaan lopen mauwen bij Cur omdat ze er aanstoot aan nemen.Attached Files
Comment
-
Iemand moet het gezeik hebben tenslotte?
Wat mij betreft kan deze wel maar als Arie hem toen heeft verwijderd omdat hem dat gevraagd is moet hij weg...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Apr. 02 2005,21:38)]Jullie avatars zijn cool, chilling, lexxus, beef & compleet 'da shit'.... man!
over die avatars, wat een gezeur zeg, zolang er geen open wonden te zien zijn, als je begrijpt wat ik bedoel, en de werkelijke daad niet te zien is, dan kan het toch gewoon, niet zo flauw hoor!
ik heb wel een coole avatar he, die heeft wel met bb te maken
maar ik denk dat ik maar eens een lekkere vent ga zoeken, dan heb ik ook wat leuks om naar te kijken, en sommige onder jullie dan misschien ook welSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Hou op hoor niet weer dat gesodemieter met die avatars.
Doen ze op b&f toch beter daar hebben ze dat gezeur niet. Zeggen wat je denkt kan ook weer niet maar je kan niet alles hebben...
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
als belg heb ik niks maar dan ook niks begrepen van die taal , kan er iemand dat eens voor de deftige mensen hier vertalen, want die vertaling van Mr symmetrie kan ik ook niet aan uit.
Heeft het eigenlijk wel zin om te weten wat het is
Grtzstil growing
Comment
-
Even over de avatars, ik heb het bewuste topic erover in 'problemen en suggesties' omhoog geschopt voor degenen die het niet kennen, hier is ook een link er naartoe.
Daarnaast is een tijdje terug toegezegd aan HaagseMarco dat hij zijn avatar mocht houden zolang er geen andere soortgelijke avatars zouden komen. De betreffende post kan ik helaas ff niet terug vinden.
Sta er een paar toe en binnen korte tijd is het hele forum weer vergeven van sexueel getinte plaatjes.
Bij deze dus toch het verzoek die avatars te verwijderen en niet meer te gebruiken.
Voor allerlei sexueel getinte gesprekken, foto's, plaatjes of wat dan ook is er het off-off-off topic.
Iedereen die dat wil kan zich daar helemaal uitleven, wie het niet wil kan het overslaan!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment