Heb op bodyenfitshop sauzen gezien van waldenfarm. Nu is de vraag smaakt dat ook goed? Er zit vrijwel niks in. Hoe smaakt het?
Walden farms?
Collapse
X
-
Ik volg. Ben ook erg benieuwd. Bovendien vraag ik me af waar mayonaise met 0 kcal in godsnaam van gemaakt is.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
-
Originally posted by Gus View PostBijna niemand hier heeft een fysiek waarmee hij op kleine dingen zoals deze sausjes zou moeten letten (mijzelf inbegrepen)
Dat vind ik ook namelijk!
Het zijn futiliteiten die misschien spelen als je wedstrijden wil gaan doen of onder de 6% vetpercentage wil komen maar voor 99% van Bodynet geldt dit inderdaad niet.
Dat wil niet zeggen dat je alle sauzen vol met suikers maar moet toevoegen,maar echte mayo of goede dressing kan echt geen kwaad.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Rainman en Gus, als je in een UD2 (cut) zit kan dit mijns insziens je zeker wel van gemak dienen aangezien je dan tijdens de low carb dagen een zeer krap budget hebt en een "gratis" smaakmakertje kan dan zeker van pas komen. (Gratis in de zin dat het geen calorieen kost).2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostRainman en Gus, als je in een UD2 (cut) zit kan dit mijns insziens je zeker wel van gemak dienen aangezien je dan tijdens de low carb dagen een zeer krap budget hebt en een "gratis" smaakmakertje kan dan zeker van pas komen. (Gratis in de zin dat het geen calorieen kost).
Mijn antwoord was een beetje kort door de bocht maar was meer gericht op diegenen die tegenwoordig helemaal doorslaan in kcal arme producten/sauzen e.d.
Voor de gemiddelde sporten is dit modderen in de marge.
Als je dan bv 'pindakaas' koopt zonder kcal,vet of koolhydraten,ben je goed bezig voor je dieet.
Maar buiten dat het totaal niet naar pindakaas smaakt,zit het vol met e-nummers , zoet-/kleur-/geur-/en smaakstoffen.
Maar dit topic ging tenslotte alleen over sausjes,maar bij de naam Walden Farms krijg ik een beetje vieze smaak in mijn mond.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ieb er hier al enkele van geprobeerd...zijn er hele goeie, lekkere bij.
Bv. Dressing thousand island
Pastasaus tomato basil
Chocolade dip of saus
Bacon dip
En mijn laatste probeersel, suuuuuperlekker is caramel dip en saus
De verschillende peanutspreads zijn ook niet slecht.
Comment
-
Syrups zijn prima te snavelen op je pancake's en door je kwark :-)
gaat mij niet om de kcal's maar om t suikergehalte wat weer de nodige gevolgen heeft als je deze eet"Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment