Walden farms?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by piponld View Post
    Syrups zijn prima te snavelen op je pancake's en door je kwark :-)

gaat mij niet om de kcal's maar om t suikergehalte wat weer de nodige gevolgen heeft als je deze eet
    Ja? Wat dan?

Hoor overigens gemengde verhalen over die producten, toch maar eens bestellen. Chocoladesaus en wat hartigs denk ik
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Serieuze bump hier
      Zie ze wel vaak passeren in foodvids van gurus / IFBB-athletes. Wil ze eigenlijk ook wel eens proberen.
      'Dressing Thousand Island' klinkt goed!

Het argument dat die paar kcal voor ons niets uitmaakt kan je ook wel toepassen op redelijk wat supps.
      En 't is toch leuk om kleine verbeteringen door te voeren? Dan voel je je toch happy?

Comment

Niet doen.
        Caramel en pancake syrup blueberry enzo dats oke. gewoon de zoete sauzen.
        Rest afblijven ahahah. dus ook CHOCO! imo

Comment

Iemand een lijstje met de ingrediënten?

Ik zag laatst ook al pasta, spaghetti en rijst met 7kcal per 100g, maar dat had een of ander ingrediënt op de lijst staan waar ik nog nooit van gehoord heb. Lijkt me dan dat het dan ook naar niks smaakt.
          "Straight outta gym"

Comment

Bestaan meestal uit vezels die je lichaam niet kan gebruiken voor energie.
            Je hebt zo bijv. ook pasta enzo van zeewier.
            Ingredienten: zijn veel concentraat van producten, water zout, rest weet ik niet

Comment

geloof dat het o.a. splenda bevatte

Comment

Dit zijn de ingrediënten uit de slim rijst :
                Water,
                Konjac,
                Glucomannan,
                Calcium Hydroxide,
                Titaandioxide

Ze zeggen ook dat het helemaal nergens naar smaakt, en je het op smaak moet brengen met een sausje dus pak je walden farms maar haha
                Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Originally posted by Swiftl3n View Post
                  geloof dat het o.a. splenda bevatte
                  Klopt.
                  effecten van splenda : Effecten van Splenda op het lichaam
                  Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

bespaar jezelf geldverspilling had gelijk 3 potten pindakaas/choco spread besteld 1 lepel eruit gehaald om te proeven en gelijk 15 eu in de prullenbak gegooid. Enige wat je zou kunnen kopen ( en dan is het nog niet waard 5 fucking euro voor een fles) is die thousand dressing en de bbq saus.

Comment

Wat is splenda?

Comment

Originally posted by ifitter View Post
                        Wat is splenda?
                        Aangeklikt, als eerst regel staat er al kunstmatige zoetstof.
                        Is lezen zo lastig?

Comment

Wat zijn we weer vriendelijk...

Comment

Ik heb 4 flessen ervan en ik gooi het altijd over mijn rauwkost/salades.
                            Vind het goed te doen en hoewel volgens Gus niemand hier daar echt aan hoeft te denken ( ), vind ik het prettiger om mijn caloriën niet uit sausjes te hoeven halen/schrappen.
                            Ik vind het dus een aanrader.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Achja in sommige gevallen kan je inderdaad denken van: Tjah wat is de meerwaarde ervan voor recreatieve sporters, maar dan nog. Als je alles zo bekijkt kan je alles wel relativeren wat we hier doen op het forum, toch?

Het zijn uiteindelijk de kleine dingetjes die op den duur een grote verandering of vooruitgang opleveren. Soms wordt er inderdaad "te moeilijk" gedaan, maar je moet ergens beginnen als beginnend sporter denk ik dan maar. De pro's of top atleten zijn ook niet gelijk zo "moeilijk" begonnen op bepaalde gebieden.

Plus we doen dit allemaal toch om ons goed te voelen als een kcal loos sausje dat voor iemand doet, prima toch.
                              Last edited by Iron Mind; 19-10-2014, 13:32.
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X