Interpolis glasheldere kutverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Interpolis glasheldere kutverzekering

En dan heb ik het nog netjes uitgedrukt.
    Een poosje geleden heb i n overstroming gehad in huis, waardoor er +-10cm water van buiten en rioolwater in mn huis stond. De brandweer is nog wezen pompen voor me.
    Die zeiden , je moet nu direct je verzekering bellen...
    Die waren er de andere dag lo de schade op te nemen... (in n huis vol water?) Dus die heeft even snel rondgekeken en wat kleding n schoenen en handdoeken genoteerd... Waarvoor ik 2360 euro kreeg.. Helaas is mn huis alles gelijk vloers,dus alles stond onder.. Ik moest maar roepen als er meer te zien was..
    Ja mn huis droogde op, en toen was het pas zichtbaar....
    8jaar geleden ook zo'n grapje gehad....
    Maar de restschade bedaagd nu 26000 euro.. Dus in de foon en bellen, meneer dat is geen probleem het word vergoed.. Na 9 weken heen en weer bellen krijg ik n aanbieding van 700?????
    Ja 700 voor meubels die nog geen jaar oud zijn.. De dagwaarde is geschat op 26000 euro, wat moet ik met 700? Moet ik daar nieuw voor kopen?
    Ik krig die teringlijders natuurlijk niet meer aan de lijn....
    Ik denk dat ik die teringhufter van n expert nogmaals laat komen, en hem niet meer weg laat gaan.. Dan timmer ik alles uit zn bek en trek zn ruggegraat via zn pens naar buiten, en geef als vergoeding 5 euro... Of ze trekken het maar van mn tegoed af

Glashelder? Ja iemand naar de gallemiezen helpen dat kunnen ze...
    Ben mooi naar de klote met dit grapje....
    Interpolis glasheldere KUTverzekering. Ja ben pislink n krijg nare ideen van die hufters..
    Moordneigingen? JA...

Kut knul, altijd klote als er al dingen kapot zijn en het al vergoed word, dus al helemaal klote als je er nog extra gezeik bij komt, alsof het regelen van nieuwe dingen niet genoeg gezeik is

Comment

Ik kan er ook nog steeds niet wonen wegens de schimmels.

Comment

Vind dat ook altijd zo'n bulshit, je verzekerd je eigen ergens voor en moet dan bijna procederen om te krijgen waar je recht op hebt mocht je schade oplopen.
        Zou alleen om wat effectiever bezig te gaan rechtsbijstand inschakelen als je er niet uit komt in plaats van dat je een (onschuldige) werknemer zn ruggengraat naar buiten trekt

Comment

Gelijk een advocaat die hiermee ervaring heeft erop af sturen.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Gelijk een advocaat die hiermee ervaring heeft erop af sturen.
            Eens. Wat een ellende. Een advocaat weet zichzelf meestal terug te verdienen dus hoef je je doorgaans geen zorgen te maken over proceskosten. Goede afspraken over maken.
            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
            14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
            25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Zet je klacht op twitter wordt het morgen opgelostt

Comment

heb ook zo een actie meegemaakt maar dan met de waterleidingmaatschappij .

Een leiding gesprongen waarbij er +- 300kuub water in onze kelder en de grond liep . dadelijk hadden die kutjes van de watermaatschappij een expert die natuurlijk kon aantonen dat het onze schuld was en niet de hunne . terwijl die leiding aan maand ervoor door hun gelegd werd !!!

gelukkig konden we op onze verzekering rekenen die het gulle bedrag van 400€ gaven indien we alles zelf herstelden . dat deden we , heb onze hele oprit moeten uitkappen 80cm diep en de leiding hersteld . fotos van gemaakt en moest ik laten openliggen totdat de expert kwam . die dus niet kwam ! hij was ziek en we mochten het dichtgooien want de fotos waren ok . toen kregen we ons geld niet van de verzekering omdat het niet goed hersteld was . al de rest ernaa ga ik jullie besparen . maar ik kon het haar uit mijn kop trekken van woede . na zoveel telefoons , emails en naar het kantoor huppelen eindelijk dat geld gekregen .

pff dat moest er effe uit .

sterkte knul en maak je niet té boos op die mannen . zij doen ook alleen maar hun job .
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

kut man! inderdaad advocaat in de arm nemen of op facebook/twitter zetten moet je kijken hoe snel ze antwoorden. In ieder geval zal je via een advocaat altijd je gelijk krijgen als je verhaal klopt.

sterkte
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Gelijk op radar goed verhaal niet zetten en dan moord neigingen eruit laten hoor ahah

Ze zullen moeten uitkeren en weten ze ook wel alleen proberen altijd eerst zo zodat er altidj 10% dan denkt laat maar zitten.. rechtbijstand inschakelen anders advocaat!
                    Een dag niet getraind...

Comment

Is toch niet normaal meer, je moet eerst weer die 26000 ophoesten en nu al meer om alles weer te kunnen kopen.
                      En misschien is er al weer meer schade, omdat ik er ook nu niet woon.
                      Duurt wel weer poosje voor je die klap te boven bent..
                      Maar ik laat het er zeker niet bij zitten. Al moet de onderste steen naar boven, ik vecht voor mn eigen geld.
                      Ik wil er nog n jaar voor brommen ook.... De maat is vol, opa is boos en dan is hij niet meer zo voor rede vatbaar.

Comment

Kunnen we niet de volgende meet bij jou houden, zat klussers hierzo.
                        Knul ik zal je 1 ding zeggen ik ben ook van het oplossen met geweld, dat heeft me een strafblad, boetes en vakantie opgeleverd.
                        Echt gebruik twitter en een advocaat daar heb je 10x meer aan.
                        Sterkte

Comment

Wat voor woning is het? En wat is er allemaal beschadigd?
                          Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                            Wat voor woning is het? En wat is er allemaal beschadigd?
                            Ik heb een losstaand hout skelet woning, en alles gelijkvloers.
                            Aangezien alles gelijkvloers is, is alles naar de klote..

2 bankstellen waaronder 1 van haaienleer, de ander is tuigleer. Die van haaienleer is nog geen jaar oud, koste 11000
                            Salontafel, geen jaar oud, koste 1350
                            Eethoek met 4 stoelen, niet nieuw +- 5 jaar oud
                            Kleed in de kamer (geen tapijt) koste begin dit jaar 2300
                            Kleed in de keuken, nieuw koste 1300
                            Kleed in de gang, nieuw koste 900
                            Boxspring bed 220x 200, nieuw koste 2700
                            Stereo compleet Harman Cardon, 6000
                            5 boxen, 2x B&W 2x warfedale, 1x Magnat nog geen jaar oud, 2900
                            3 wanden schimmel, moet worden afgebroken.
                            Keukenblok vervormd, moet eruit.
                            3 deuren die niet meer sluiten.
                            En alles wat in de kasten zit zit met schimmel. Ook wat op kledingrekken hing.

Sorry ik doe het uit mn hoofd, ik ben niet thuis dus zal wel wat vergeten.

Comment

Heb je bij Interpolis dan opstal en inboedel verzekerd?
                              de wanden, deuren en keuken horen gewoon hersteld te worden evt via Interpolis. Misschien wat afschrijving voor de keuken.
                              Alles wat nog geen jaar oud is volgens nieuwwaarde. Dus wat je er voor betaald hebt of wat je vergelijkbaar voor terug kunt kopen. Alles wat ouder is, kan een afschrijving op zitten.
                              Hebben ze bij Interpolis dan een MaX qua verzekerd bedrag?
                              Ik snap dit bedrag echt niet.
                              Moet je nog nota's tonen, zodat je kan aantonen wat je qua waarde in huis had?
                              Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X