Warme of koude douche na het sporten?
Collapse
X
-
-
Originally posted by rainman View PostHahaha, het stijgt sommige mensen hier echt naar de bol.
" Moet ik blijven staan als ik verbrand en hoort het dat mijn huid dan rood is? "
Experimenteren jullie dit keer maar voor de supergainz!
Ik sla deze ronde over en hoor het wel."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Tuinbankje View PostEr is zeker wel onderzoek naar gedaan jij hebt er alleen geen zin in om het op te zoeken.. En jou punt is me al vanaf je eerste post duidelijk, je wilt geen koude douche. En zoals ik al eerder zei, ik probeer je niet over te halen
Het is aan jou om aan te tonen dat dit een significant verschil maakt voor krachtsporters... tot nu toe heb je dat nog niet kunnen bewijzen.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostTegengas is ook goed, vond je nu nogal fel maar daar hou ik bij juist van hoor was ook geen verwijt verder.
Comment
-
Originally posted by Tuinbankje View PostJa, het hoeft ook niet alleen voor de gains te zijn. Ikzelf voel me na een koude douche altijd een stuk lekkerder en slaap een stuk beter. Ik probeer hier ook geen mensen over te halen om het wel te doen
Comment
-
Originally posted by gleke View PostHet is slechts een dierenstudie, dus wellicht niet relevant voor de mens.
Over het feit dat contrast douches atleten veel helpen bestaat geen twijfel.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHet is algemeen bekend dat antioxidanten de testosteron kunnen verhogen, wat denk je dat er in uien zit? Of in granaatappel? Of in chocola, of in walnoten? Betekend natuurlijk niet dat ik er loads en loads van ga eten.. net zoals ik geen ijskoude douche ga nemen voor misschien net dat beetje extra Knal er gewoon een gram test in!!
Met enkel roids krijg je niet dat "kampioenen" fysiek, toch? Of zeg ik nou rare dingen..
Jij neemt nu een beetje te houding aan alsof het allemaal geen zak uitmaakt zolang je maar test in je glutes drukt. Roids zijn zeker belangrijk voor bepaalde dingen en kunnen heel veel goed maken als je bepaalde dingen laat schieten (voeding, training). Maar zelfs daarbij is het niet optimaal. Je resultaat had beter geweest als je wel alles netjes op orde had gehouden..
Om te beweren dat alles geen zak uitmaakt dan kunnen we net zo goed het forum sluiten, toch? En enkel de anabolen sectie open laten. Als het allemaal toch niets uitmaakt, zolang je er maar AAS in je lijf spuit.
"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Tuinbankje View PostEr is wel degelijk een opsomming van bewijzen om aan te wijzen dat dit gebeurt, de vraag is alleen nog in welke maten het gebeurt. Of het veel verschil maakt of dat het te verwaarlozen is.
Het valt zeer zeker te verwaarlozen
zeker onder de amateurtjes die , ook al vinden ze zichzelf prof , toch nog lang niet genoeg dingen doen om het verschil te maken
een warme of koude douche zal dat verschil ook niet maken.
En nu is er nog iets wat me net te binnen schiet : Meeste jongens hier trainen een 3 x per week ofzo.. spierherstel is dan nooit een probleem
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostJij beweert iets en ik moet gaan zoeken?
Het is aan jou om aan te tonen dat dit een significant verschil maakt voor krachtsporters... tot nu toe heb je dat nog niet kunnen bewijzen.
Ik kom met meerdere artikelen om op dit forum wat informatie te geven over dit onderwerp, omdat het veel wordt gebruikt. (kijk naar alle vechtsporters, en vele andere atleten) Ik geef erin aan waarom ze een ijsbad of koude douche nemen, om het voor sommige mensen wat duidelijker te maken. Ik beweer niets, ik heb gewoon wat informatie bij elkaar gezocht. Als jij het daar niet mee eens bent, en je komt alleen maar met je mening en geen enkel bewijs/artikel dan heeft niemand daar wat aan. Jij spreekt vanuit je zelf, jij DENKT dat het niet werkt. Daarom neem ik jou ook totaal niet serieus.
Ten tweede zeg jij dat ik dit artikel heb gemaakt omdat ik het lekker vind om koud te douchen. Maar dan kijk je ook niet verder dan je neus lang is. Ik heb informatie gezocht over dit onderwerp omdat ik het interessant vond en sommige andere mensen ook, jij zo te zien niet. Daarbij geef ik de redenen waarom koud douchen voor SOMMIGE mensen wel voordelen heeft. Ik heb in het artikel zelf nooit gezegd dat ik een koude douche lekker vind. Dus dat ik het artikel daarom heb geschreven is de meest rare conclusie.
En als laatste zegt het al genoeg dat jij zegt: ''Knal er gewoon een gram test in!!''. Als jij denkt dat anabolen de oplossingen zijn, dan hou jij het daar maar bij. Ik zoek wel naar wat alternatieve wegen die misschien iets meer moeite kosten.
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostHet valt zeer zeker te verwaarlozen
zeker onder de amateurtjes die , ook al vinden ze zichzelf prof , toch nog lang niet genoeg dingen doen om het verschil te maken
een warme of koude douche zal dat verschil ook niet maken.
En nu is er nog iets wat me net te binnen schiet : Meeste jongens hier trainen een 3 x per week ofzo.. spierherstel is dan nooit een probleem
Comment
-
Je komt met meerdere artikelen maar geen enkele is bb gerelateerd, je artikelen zijn niet meetbaar en nergens word een significant verschil aangetoond. Helaas kan ik tot nu toe geen rede vinden om een koude douche te nemen. Had het graag gedaan, gains gainzz gainss
Maar goed het loopt een beetje op een dood eind nu. Ik ga even lekker een warme douche nemen. Heerlijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment