Originally posted by rainman
View Post
Warme of koude douche na het sporten?
Collapse
X
-
-
Dat is ook een beetje de gedachtegang van degene die nu nog "veel" posten.
Die blijven in hun eigen log ,omdat er verders niet zoveel interessants te bekennen is.
Als jij logjes niet zo interessant vind blijft er inderdaad bar weinig over
(Op dit moment)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJa zoals het nu blijft word ik nooit bodynet held
Big Cat heeft iets soortgelijks gedaan op DBB,super interessant .
VRAAG HET AAN.....DEXIEMAN!
(ben je in no time letterlijk en figuurlijk onze bodynet held! )DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Spuitelf11 View PostJe bevestigt nu toch dus juist dat je lactaat vorming wilt voor spiergroei? Tevens; die hormonale response (ik neem aan dat je op GH secretie doelt) is het gevolg van lactaat in het serum. Notabene lijken endocriene effecten haast geen rol te spelen bij exercise-induced hypertrofie. Ik denk dat dit voorbehouden blijft aan autocriene/paracriene effecten onder fysiologische condities. Lactaat vorming is met name aantrekkelijk intramusculair door de dalende pH en stijgende osmotische druk.
GH is ook niet interessant nee. Fluctuaties in GH ten gevolge van training en dieet interventie lijken voornamelijk een resultaat van diens ordinaire metabole functie, meer niet.
Wat ik eigenlijk met mijn stukje wilde zeggen is: als je het doet voor de GH alleen dan zou je bij wijze van ook niet direct een shake moeten drinken na je workout, want dan daalt je GH dus ook gelijk.
Jij zegt dus dat de GH release etc. verwaarloosbaar is? Ik weet zelf niet of je dat zou kan zeggen (natuurlijk is exogeen hGH velen malen effectiever), maar wat ik wel weet is dat ik betere resultaten heb qua groei als ik mijn TUT verhoog (van 10-15 sec werk tot 30-45 sec werk bij bijv. isolatie oefeningen) en dit levert uiteraard ook meer lactaat op.
Dan vraag ik op m'n beurt af, als de hormonale respons vanwege een verhoogde TUT/lactaat ophoping intramusculair te verwaarlozen zijn, wat is dan hetgeen dat ervoor zorgt dat ik betere gains maak..?"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...10 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...14 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment