Warme of koude douche na het sporten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rainman View Post
    Dat is wel een beetje de tendens op alle forums hoor,niet alleen hier.
    Puur gericht op bodybuilding en net zo leerzaam als bv het oude muscleboard ,is geen 1 forum meer.
    Oude muscleboard is nog van voor mijn tijd maar vind zelf de logjes niet zo interessant en de meeste actieve leden posten vooral in al die logjes. Waren eerst nog wat interessante topics over voeding bv. die dieper gingen dan creatine voor of na de training, moet trouwens bekennen dat ik zelf ook weinig discussie start hoor dus ben er medeschuldig aan..

Comment

• Dat is ook een beetje de gedachtegang van degene die nu nog "veel" posten.
      Die blijven in hun eigen log ,omdat er verders niet zoveel interessants te bekennen is.

Als jij logjes niet zo interessant vind blijft er inderdaad bar weinig over
      (Op dit moment)
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Ja zoals het nu blijft word ik nooit bodynet held

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
          Ja zoals het nu blijft word ik nooit bodynet held
          Je kan ook een nieuw topic openen om snel 'bodynet held' te worden hoor.
          Big Cat heeft iets soortgelijks gedaan op DBB,super interessant .

VRAAG HET AAN.....DEXIEMAN!

(ben je in no time letterlijk en figuurlijk onze bodynet held! )
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ja maar dan moet inferno me topic verpesten met flauwe grappen (':

Comment

• Originally posted by Spuitelf11 View Post
              Je bevestigt nu toch dus juist dat je lactaat vorming wilt voor spiergroei? Tevens; die hormonale response (ik neem aan dat je op GH secretie doelt) is het gevolg van lactaat in het serum. Notabene lijken endocriene effecten haast geen rol te spelen bij exercise-induced hypertrofie. Ik denk dat dit voorbehouden blijft aan autocriene/paracriene effecten onder fysiologische condities. Lactaat vorming is met name aantrekkelijk intramusculair door de dalende pH en stijgende osmotische druk.

GH is ook niet interessant nee. Fluctuaties in GH ten gevolge van training en dieet interventie lijken voornamelijk een resultaat van diens ordinaire metabole functie, meer niet.
              Ik bevestig inderdaad dat je meer lactaat wilt voor meer spiergroei. Ik weet dat GH vrijkomt door o.a. het lactaat dat gevormd wordt in de spieren.

Wat ik eigenlijk met mijn stukje wilde zeggen is: als je het doet voor de GH alleen dan zou je bij wijze van ook niet direct een shake moeten drinken na je workout, want dan daalt je GH dus ook gelijk.

Jij zegt dus dat de GH release etc. verwaarloosbaar is? Ik weet zelf niet of je dat zou kan zeggen (natuurlijk is exogeen hGH velen malen effectiever), maar wat ik wel weet is dat ik betere resultaten heb qua groei als ik mijn TUT verhoog (van 10-15 sec werk tot 30-45 sec werk bij bijv. isolatie oefeningen) en dit levert uiteraard ook meer lactaat op.

Dan vraag ik op m'n beurt af, als de hormonale respons vanwege een verhoogde TUT/lactaat ophoping intramusculair te verwaarlozen zijn, wat is dan hetgeen dat ervoor zorgt dat ik betere gains maak..?
              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X