Als een lemming in de polonaise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind ook niet dat je het moet afzeiken, ik denk dat als je er niet mee bent opgegroeid je het niet begrijpt.
    Ik vind het gewoon absurd dat je je daarvoor moet verkleden maar gun iedereen een feest hoor.

Comment

Originally posted by resike View Post
      +1. Hoop mensen, Ook op leeftijd die een leuke tijd hebben. Snap niet waarom je dat moet afzeiken.

… .maar de dag erna trekken ze hun muil niet meer open.

Als ze maar lol hebben, heb er geen last van.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
        … .maar de dag erna trekken ze hun muil niet meer open.
        Maakt toch niet uit man Na een avondje ouwehoeren hoef je toch niet gelijk vrienden te zijn. Als je vd kaart bent lul je toch vaak de grootste onzin.

Over het begroeten... Als je dan een leuke tijd heb gehad met iemand en hem de volgende dag begroet. En hij/zij zegt niks terug, kan ik niet wakker van liggen. En zal er zeker niet de volgende keer om weg blijven.

Zulke dingen moet je ook eigenlijk blijven voeren magoed dat is weer wat anders.

"nep vrienden" hou/hebt je altijd. Maar dat neemt niet weg dat je een leuke avond met ze kan hebben.
        Last edited by resike; 27-02-2014, 21:49.
        Mind is everything.

Comment

Je hebt gelijk!
          Volgende bodynetmeeting in februari in brabant?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Ik vind ook niet dat je het moet afzeiken, ik denk dat als je er niet mee bent opgegroeid je het niet begrijpt.
            Ik vind het gewoon absurd dat je je daarvoor moet verkleden maar gun iedereen een feest hoor.
            Begrijpelijk. Ik denk ook dat je daar de humor van moet in zien. Als je dat niet ziet, is het waarschijlijk niet jou feesje idd.
            Mind is everything.

Comment

Even buiten carnaval om. Wij hebben ook wel eens verjaardagen of feestje met een thema. Hippie/gabber/james dean ect. En daar pas je dat je kleding op aan. Ook altijd lachen.
              Mind is everything.

Comment

Wat een onzin, geforceerd. Als het geforceerd zou zijn, dan zou niemand komen. Het is gewoon een gezellig feest.

Comment

Heerlijk feestje wagen, eigen nummer, veel te gay roze baby pak aan en ik vermaak me vier dagen prima. Met mensen die ik goed ken, niet mag en met complete vreemdelingen
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

http://www.gruusbek.nl/files/2014/Do...ruusbek.nl.mp3

Beetje verschikkelijke kudt muziek dur bij
                    Mind is everything.

Comment

Zeer slecht onderbouwd dit stuk, 0 argumenten, zelfs de drogredenen zijn heel zwak. Snap niet dat als er iets goed gaat/leuk is in NL er direct weer iets negatiefs over moet worden gezegd alsof het nooit TE goed mag gaan.

Comment

Lol wat een artikel, azijn was gratis vandaag?

Comment

Originally posted by hyenaa View Post
                          Zeer slecht onderbouwd dit stuk, 0 argumenten, zelfs de drogredenen zijn heel zwak. Snap niet dat als er iets goed gaat/leuk is in NL er direct weer iets negatiefs over moet worden gezegd alsof het nooit TE goed mag gaan.
                          Dan moet je beter lezen, want alles wat erin staat is de keiharde waarheid.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ik lees geen wetenschappelijk onderbouwde argumenten.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              http://www.gruusbek.nl/files/2014/Do...ruusbek.nl.mp3

Beetje verschikkelijke kudt muziek dur bij
                              Nummerke toch :')

Dat nummer heeft ondertussen wel de eerste plek op een online stemwedstrijd

Dank jullie wel xxx
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Er zit een kern van waarheid in. Veel mensen gedragen zich volkomen anders tijdens de carnaval. 'bekenden' die je anders nooit gedag zeggen zijn opeens je beste vrienden. Gedrag wat normaal als asociaal en provocerend word beschouwd is nu acceptabel. Verschrikkelijke muziek en belachelijke vertoningen. De meeste mensen weten niet eens wat carnaval van oorsprong is. Het is niet meer dan een poppenkast.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X