Als een lemming in de polonaise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FitnessBoer View Post
    Heerlijk feestje wagen, eigen nummer, veel te gay roze baby pak aan en ik vermaak me vier dagen prima. Met mensen die ik goed ken, niet mag en met complete vreemdelingen
    En dat kan dus alleen met carnaval? Waarom nep doen? Poppenkast..

Comment

Grappig wel dat deze discussie elk jaar weer plaatsvind op bn.

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Je hebt gelijk!
        Volgende bodynetmeeting in februari in brabant?
        Dan allemaal in onze stringers van gold's gym En je broek ophouden met een lifting belt. Natuurlijk drinken wij geen bier, wij drinken shakes en snuiven creatine.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Grappig wel dat deze discussie elk jaar weer plaatsvind op bn.
          Dat snap ik dus ook niet goed. Het stomme is ook dat iedereen die er een hekel aan heeft, simpelweg thuis kan blijven. Toch hebben die lui ieder jaar weer de neiging om het af te zeiken. Achja... Ik heb er weer zin in
          Ik doe een gok

Comment

Carnaval, is kultoerrrrrr .
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Het gevecht om de friettent te weerstaan gaat beginnen haha.
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Dat snap ik dus ook niet goed. Het stomme is ook dat iedereen die er een hekel aan heeft, simpelweg thuis kan blijven. Toch hebben die lui ieder jaar weer de neiging om het af te zeiken. Achja... Ik heb er weer zin in
                Ik houd er niet van en heb er een hekel aan. Dat wilt niet zeggen dat ik mijn mening niet mag uitspreken. Als je ervan houdt dan moet je gewoon een feestje gaan vieren natuurlijk, maar ik sla hem lekker over Maar het blijft vervelend dat je er in limburg niet omheen kan, hoe dan ook, je word ermee geconfronteerd..

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                  Ik houd er niet van en heb er een hekel aan. Dat wilt niet zeggen dat ik mijn mening niet mag uitspreken. Als je ervan houdt dan moet je gewoon een feestje gaan vieren natuurlijk, maar ik sla hem lekker over Maar het blijft vervelend dat je er in limburg niet omheen kan, hoe dan ook, je word ermee geconfronteerd..
                  Ramen dicht deuren dicht oordoppen in.(vergeet niet genoeg eten in te slaan.) Na dinsdag is limburg weer veilig. Men vriendin beloofd toch maar 2 dagen mee te gaan muziek word killing haha

Comment

Wie gaat er ook daadwerkelijk 40 dagen vasten na carnaval?
                    Dan heb ik er wel respect voor.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ultra carnavals cut!

Comment

En erna gelijk koud douchen om spiermassa te vergroten?

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                          En erna gelijk koud douchen om spiermassa te vergroten?
                          Dus geen AAS maar een ijsbad voortaan haha?

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
                            Ramen dicht deuren dicht oordoppen in.(vergeet niet genoeg eten in te slaan.) Na dinsdag is limburg weer veilig. Men vriendin beloofd toch maar 2 dagen mee te gaan muziek word killing haha
                            Durf jij haar niet alleen te laten gaan?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Durf jij haar niet alleen te laten gaan?
                              Oohh jewel hoor ma ik ga al vaak niet mee omdat ik niet zoon stapper ben en ze vond het leuk als ik ook eens mee ging met carnaval dus me van men goede kant laten zien dit jaar^^

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                                Die mag jij natuurlijk ventileren, maar om de een of de andere reden hebben sommige mensen de onweerstaanbare drang artikelen als deze te schrijven. En dat terwijl er totaal geen debat is. Het draagt niets bij. Dergelijke stukjes komen een beetje over als een schreeuw om aandacht: "CARNAVAL IS KUT!!!" Toe nou... dan ben je toch echt een trieste verschijning :')
                                Last edited by Pren; 28-02-2014, 11:28.
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X