Als een lemming in de polonaise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pren View Post
    Die mag jij natuurlijk ventileren, maar om de een of de andere reden hebben sommige mensen de onweerstaanbare drang artikelen als deze te schrijven. En dat terwijl er totaal geen debat is. Het draagt niets bij. Dergelijke stukjes komen een beetje over als een schreeuw om aandacht: "CARNAVAL IS KUT!!!" Toe nou... dan ben je toch echt een trieste verschijning :')
    Wat een uitspraak zeg! Een trieste verschijning? Als ik een gemiddeld shot van carnaval voorbij zie komen zie ik aan 1 stuk trieste verschijningen!
    Heb verder geen haat voor dit soort figuren maar mijn ding zal het ook nooit worden!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      Er zit een kern van waarheid in. Veel mensen gedragen zich volkomen anders tijdens de carnaval. 'bekenden' die je anders nooit gedag zeggen zijn opeens je beste vrienden.

Wat is dat toch steeds met beste vrienden. Ik denk dat het iets is hoe hij/zij dingen zelf ziet.
      Als je lol hebt met iemand ben toch niet gelijk vrienden, laat staan beste vrienden. Als je op vakantie gaat heb je toch ook lol met vreemden, op je werk/bedrijfsfeest heb je toch ook kut collega's waar je 1 keer per jaar misschien een lolletje mee hebt. Ik snap het echt niet, waarschijnlijk worden dingen te snel, te serieus genomen.

Gedrag wat normaal als asociaal en provocerend word beschouwd is nu acceptabel. Verschrikkelijke muziek en belachelijke vertoningen.

Als ik met keiharde muziek op een zondag middag door straten ga jagen, krijg ik waarschijnlijk een dikke prent. Heb je wel een punt idd. Magoed dat is hier maar 1 dag.

De meeste mensen weten niet eens wat carnaval van oorsprong is. Het is niet meer dan een poppenkast.

Als je alles erg serieus bekijkt lijkt het net een poppenkast idd.
      Misschien zijn de mensen die dat juist niet doen, de mensen die het vieren.
      -----
      Mind is everything.

Comment

Ach ja, doe vooral jullie gordijnen om 7 uur dicht en vergeet niet om de geraniums water te geven zou ik zeggen Denk dat de grootste tegenstanders zelf al jaren niet meer de deur uit zijn geweest in het weekend? Opeens je beste vriend wtf, neem jezelf toch eens een weekendje (en het liefst nog wat langer) niet zo serieus joh

Comment

@ MisterMn: ik denk dat je mijn stukje nog maar eens moet lezen

Ik ga nu iig carnavallen. Veel plezier met azijnpissen
          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
            @ MisterMn: ik denk dat je mijn stukje nog maar eens moet lezen

Ik ga nu iig carnavallen. Veel plezier met azijnpissen
            Ahaaa dat dacht ik al. Later dacht ik ook, je kan het op 2 manieren opvatten.

Ik wens alle carnavallers een hoop plezier!

Comment

Originally posted by aktito View Post
              Ach ja, doe vooral jullie gordijnen om 7 uur dicht en vergeet niet om de geraniums water te geven zou ik zeggen Denk dat de grootste tegenstanders zelf al jaren niet meer de deur uit zijn geweest in het weekend? Opeens je beste vriend wtf, neem jezelf toch eens een weekendje (en het liefst nog wat langer) niet zo serieus joh
              lekker generaliserend hoor haha! Als je niet van carnaval houd zit je achter de geraniums?
              Ik weet niet of je bekend ben met hockeytoernooien, dat is genieten Zeker de dames daar! (Om te kijken natuurlijk)

Comment

Als je niet lamzuipt ben je echt een homo hahaha. Echte mannen zuipen zich kapot om vervolgens tegen dames te lallen waarvoor ze in hun broekje poepen. Echt mijn soort feest carnaval .
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

saai.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Volwassen mensen die zich verkleden, nog nooit iets van begrepen.
                    maak me er verder niet druk om.

je zou het zeker weten tof vinden hier hoor!

Comment

Als vrijgezel is het super!
                      Dan hoste en hoempapade ik net zo hard mee.

Hypocriet?Misschien wel ,maar alles voor het goede doel!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by suusje86 View Post
                        je zou het zeker weten tof vinden hier hoor!
                        Owh dat geloof ik gerust maar zie mezelf gewoon niet in bv een koeienpak rondlopen

Comment

Ik ga in een hitler overal
                          Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Als vrijgezel is het super!
                            Dan hoste en hoempapade ik net zo hard mee.

Hypocriet?Misschien wel ,maar alles voor het goede doel!
                            daarom skip ik ook maar, al die aandacht die ik vorig jaar kreeg. best lastig om alles af te ketsen als je vriendin er ook bij is haha XD

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                              daarom skip ik ook maar, al die aandacht die ik vorig jaar kreeg. best lastig om alles af te ketsen als je vriendin er ook bij is haha XD
                              Samen komen jullie er toch wel uit? Gezellig met z'n 3 tjes.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Haat maar lekker. Jullie zullen het waarschijnlijk toch nooit snappen. Ik ga lekker zuipen in mijn koeienpak juw hai.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X