Generation Iron Anyone?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by IRONy12 View Post
    Ik vind t allemaal best hoor, maar om te zeggen dat het dan zo'n geweldige kerel is en dat ie zo lekker gewoon is gebleven...
    Net als Gerard Joling, Chantal Janzen, Patricia Paay, Wesley Sneijder en Gordon. Die zijn ook heel gewoon gebleven.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Generation Iron (2013) HD 1080p - FULL MOVIE - Mr. Olympia competition. - YouTube

Pm me om 10 eu over te maken..

Xxx

"Straight outta gym"

Comment

Lieve schat je was helaas niet de eerste xxxxxx

:*
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Generation Iron viel nogal tegen. Het komt allemaal maar oppervlakkig over. Men heeft geprobeerd om er wat leuks van te maken maar die poging is mijns inziens jammerlijk mislukt. Constant dat stomme gelul van die Phil Heath aanhoren gaat op den duur behoorlijk vervelen.

Deze film hadden zij beter kunnen maken in de tijd van Yates, Levrone, Wheeler en Francois. Dat waren ook nog eens betere pros.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ik wil vandaag de film weer herbekijken. Maar kan hem nergens meer vinden en ook niet op YouTube. Dus heeft iemand een goede link? Misschien haci kan je hem nog een keer oploaden.
            Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
              Ik wil vandaag de film weer herbekijken. Maar kan hem nergens meer vinden en ook niet op YouTube. Dus heeft iemand een goede link? Misschien haci kan je hem nog een keer oploaden.
              Zal is proberen wat ik kan. Heb hem gewoon gedownload via een torrent site dus heb hem op me pc staan. Is wel helemaal in het engels zonder ondertiteling.
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Voor degene die hem nog willen bekijken :

Generation Iron (2013) | MoviesHD
                Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
                doyouevenhoist.com

Comment

hier ook goede kwaliteit Watch Generation Iron (2013) Online - Movie25
                  Mangs wa, aait nich

Comment

Net gekeken. Genoeg kippenvel momentjes tussendoor. Leuk dat er van alles in terugkomt. Verhaallijnen van verschillende atleten. En blij dat er gewerkt wordt aan dat vooroordeel dat bodybuilder enkel domme "meatheads" zijn. En dat sommige enkel AAS zien.

Het is in ieder geval aan de beterende hand, aangezien als men daar door heen kan kijken zal men de diepgang kunnen zien van deze sport.

Een aanrader wat mij betreft.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Net gekeken. Genoeg kippenvel momentjes tussendoor. Leuk dat er van alles in terugkomt. Verhaallijnen van verschillende atleten. En blij dat er gewerkt wordt aan dat vooroordeel dat bodybuilder enkel domme "meatheads" zijn. En dat sommige enkel AAS zien.

Het is in ieder geval aan de beterende hand, aangezien als men daar door heen kan kijken zal men de diepgang kunnen zien van deze sport.

Een aanrader wat mij betreft.
                      Amen to that!
                      Mangs wa, aait nich

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X