Isis vermoordt paar honderd man. Graphic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Isis vermoordt paar honderd man. Graphic

Wat een beesten zijn het toch.
    1 voor 1 door hoofd schieten en in rivier dumpen.

HORRIBLE: ISIS murders 1500 POWs in a brutal display of violence (NSFW) ยป The Right Scoop -
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

En gelukkig worden ze nu zelf afgeslacht door de amerikanen.
    Hoop dat dit snel voorbij is want dit kan echt niet.

Comment

Amerika bemoeit zich alleen maar mee puur uit eigen belang
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

en dan te bedenken dat ze hier ook vandaan komen
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

paspoort afpakken en het land uitgooien
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Dit slaat echt fucking nergens op wat een stelletje teringlijers..
            the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

wauw..

Comment

Gwoon vvd stemmen komt alles goed!
                Mind is everything.

Comment

Heb gisteren ook wat beelden voorbij zien komen die afkomstig zijn van liveleak. Deze beelden zaten er ook tussen maar ook onthoofdingen etc. Heb zelf de beelden niet af kunnen kijken omdat het te smerig is om naar te kijken. Je zag ook gewoon foto's van mensen die op de grond lagen en hun hoofd was op een hek gespietst :S
                  Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Een van die onthoofders is ene khalid uit almere. Er zitten veel westerlingen tussen. Gelukkig mag niemand isis en worden ze nu in syrie en irak afgeknalt
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Tsja, dit soort figuren verdedigd Israรซl zichzelf nou tegen, maarja vandaag vast weer 16 onschuldige doden waaronder 25 kinderen..

Comment

Akito, ga jij weer deze kant op?! Wat ben je soms diep en diep triest. Alle moslims over een kamp scheren. Het zijn allemaal moordenaars volgens jouw. Ik wil even zeggen dat de koraan dit afkeurd! Er staat dat je niet mag doden. En respect moet hebben voor elk geloof. Maar dit even te zijde. Waar is al die haat gebaseerd op?
                        Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                          Akito, ga jij weer deze kant op?! Wat ben je soms diep en diep triest. Alle moslims over een kamp scheren. Het zijn allemaal moordenaars volgens jouw. Ik wil even zeggen dat de koraan dit afkeurd! Er staat dat je niet mag doden. En respect moet hebben voor elk geloof. Maar dit even te zijde. Waar is al die haat gebaseerd op?
                          Hap hap!
                          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                            Laat het lekker gaan Whahaha.
                            Hij probeert je inderdaad alleen maar uit de tent te lokken.
                            Jij kan je tijd en energie ook wel beter gebruiken toch.

Comment

Ik wachten ook al op jouw reactie maar idd ik ben er klaar mee
                              Hard work Pays off!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X