Coach/begeleider voor wedstrijden in Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Coach/begeleider voor wedstrijden in Amsterdam

Ik wil volgend jaar een wedstrijdje draaien. Ik heb al wat gegoogeld en kan niet echt een coach/begeleider vinden. Mijn vraag is dan ook of jullie iemand weten in Amsterdam.

Amsterdam niet... Haarlem wel
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
      Amsterdam niet... Haarlem wel
      Heb jij de website voor me?

Comment

Ga gewoon naar een gym die bekend is om de grote jongens, daar kan je begeleid worden. Ik interpreteer het altijd zo: als een begeleider zelf niet groeit kan hij ook een ander niet laten groeien. Het is niet altijd waar, maar 9 van de 10 keer wel.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik wou al zeggen , je hebt er een paar dikzakken van trainers tussen zitten , maar die echt wel weten hoe of wat en waar de kennis enorm is.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Ga gewoon naar een gym die bekend is om de grote jongens, daar kan je begeleid worden. Ik interpreteer het altijd zo: als een begeleider zelf niet groeit kan hij ook een ander niet laten groeien. Het is niet altijd waar, maar 9 van de 10 keer wel.
            Laat oma het niet horen.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
              Laat oma het niet horen.
              Oma was het wel toch? Zelf ook wedstrijden enz. gedaan?
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Ja klopt, domme opmerking van me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X