Indringer NOS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind nog steeds DAT BODY EN FITSHOP, moet ANTWOORDEN!! en ook op het nieuws moet worden gedreven...
    oplichterij zit bij mij hoog op het keel. kan daar niet op tegen!! vuilee oplichtersss!!

Comment

Spanbanden
      ik roep ook maar wat !!!

Comment

Naïeve mensen zijn goed voor de huidige maatschappij, vooral lekker je ogen dicht blijven houden

@ Gus, je hebt gelijk als hij echt groot nieuws had dan kon hij dat beter anders aanpakken. Zullen we alleen nooit weten of t gewoon en stomme verstrooide actie was of dat hij wat nuttigs had te zeggen en het simpelweg verkeerd heeft aangepakt.. Vandaar dat ik zeg ben wel benieuwd wat hij nou te vertellen had
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Als ik dat mannetje was deed ik gewoon alsof ik op de politie wouw schieten en dan neergeschoten werd en het niet overleven.. Hij moet een paar jaar de cel in en dan kan die nergens meer fatsoenlijk over straat. Hoe oud was hij? Rond de 20 toch?

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
            @ Gus, je hebt gelijk als hij echt groot nieuws had dan kon hij dat beter anders aanpakken. Zullen we alleen nooit weten of t gewoon en stomme verstrooide actie was of dat hij wat nuttigs had te zeggen en het simpelweg verkeerd heeft aangepakt.. Vandaar dat ik zeg ben wel benieuwd wat hij nou te vertellen had
            Uit de brief en zijn uitspraken kun je wel opmaken dat hij niks zinnigs te zeggen had. "Wij zijn ingehuurd door veiligheidsdiensten" kom op nou... Als zij iets naar buiten willen brengen, doen ze dat zelf wel. Of ze gaan in ieder geval geen student inhuren wiens ouders onlangs zijn overleden. Dat lijkt me duidelijk. Verder is die brief zodanig gehaast geschreven dat het erop lijkt dat die jongen op een moment is doorgedraaid en vrijwel ongepland heeft besloten om dit te gaan doen.
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Naïeve mensen zijn goed voor de huidige maatschappij, vooral lekker je ogen dicht blijven houden

Paranoide mensen wel dan ???
              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                Spanbanden
                Mag ook wel...

Comment

Originally posted by mayweathers View Post
                  Vind nog steeds DAT BODY EN FITSHOP, moet ANTWOORDEN!! en ook op het nieuws moet worden gedreven...
                  oplichterij zit bij mij hoog op het keel. kan daar niet op tegen!! vuilee oplichtersss!!
                  Beetje verdwaald pootje?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Pren View Post
                    Uit de brief en zijn uitspraken kun je wel opmaken dat hij niks zinnigs te zeggen had. "Wij zijn ingehuurd door veiligheidsdiensten" kom op nou... Als zij iets naar buiten willen brengen, doen ze dat zelf wel. Of ze gaan in ieder geval geen student inhuren wiens ouders onlangs zijn overleden. Dat lijkt me duidelijk. Verder is die brief zodanig gehaast geschreven dat het erop lijkt dat die jongen op een moment is doorgedraaid en vrijwel ongepland heeft besloten om dit te gaan doen.
                    Ongepland weet ik niet, hoe kom je zo snel aan zo'n 'goed' nepwapen inclusief demper.

Comment

Originally posted by diasog View Post
                      Ongepland weet ik niet, hoe kom je zo snel aan zo'n 'goed' nepwapen inclusief demper.
                      ASG MK23 Special Operations GNB - Airsoftshop

Comment

Duits webshopje Der-Hollander
                        Je bestelt er zo luchtbuksen of bb guns die er vrij echt uit zien
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Duits webshopje Der-Hollander
                          Je bestelt er zo luchtbuksen of bb guns die er vrij echt uit zien
                          Haha... En laat het 'wapen' van onze Zarik er nou ook op staan

In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X