Heeft muziek tijdens het trainen meerwaarde of niet?
Collapse
X
-
Vind muziek op mijn kop vreselijk, heb het vaak geprobeerd maar raak dan zo opgefokt dat ik me totaal niet meer op techniek kan focussen..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Het ligt eraan wat voor muziek ze draaien in de Jim, welk volume en wat voor mensen er trainen op dat moment.
Ik train veel samen de laatste tijd en dan heb ik uiteraard geen muziek op.
Ben ik alleen en zijn er veel bejaarden, dan doe ik mijn mp3 speler nog wel eens in.
Tot een tijdje terug trainde ik vooral in autisten-mode met muziek op, maar de laatste tijd vind ik het leuker om tussen de sets gezellig te ouwehoeren of advies te geven.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostHet ligt eraan wat voor muziek ze draaien in de Jim, welk volume en wat voor mensen er trainen op dat moment.
Ben ik alleen en zijn er veel bejaarden, dan doe ik mijn mp3 speler nog wel eens in.
Tot een tijdje terug trainde ik vooral in autisten-mode met muziek op, maar de laatste tijd vind ik het leuker om tussen de sets gezellig te ouwehoeren of advies te geven.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by rain View PostHet ligt eraan wat voor muziek ze draaien in de Jim, welk volume en wat voor mensen er trainen op dat moment.
Tot een tijdje terug trainde ik vooral in autisten-mode met muziek op, maar de laatste tijd vind ik het leuker om tussen de sets gezellig te ouwehoeren of advies te geven.
Comment
-
Hehe plausibel, voor die leeftijd is de attitude van het hardcore doorgaan nog heel belangrijk lijkt het.
Daarna wordt trainen een onderdeel van je leven, een leuk onderdeel maar ook een onderdeel waarvan je weet dat het ten aller tijde secundair is.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Meestal koptelefoon op en capuchon op.
totaal geen zin meer om anderen te helpen en als ik eenmaal praat dan stop ik niet meer hehe.
als ik met me vrouw train ook allebei koptelefoon op.
alleen als ik bij M train niet, daar staat goede muziek op en lekjer hard desnoods je eigen playlist..heerlijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...9 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...14 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment