Telefoons van tegenwoordig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Flabbert View Post
    tegewoordig lopen ze op die leeftijd al met Iphone's, Make-up en SOA's. wat gaat de tijd toch snel
    SOA daarentegen had ik wel
    In between obsessed periods

Comment

Ik heb nu 22 maanden al mijn iPhone 5. Ik werk 5 dagen per week op de bouw en heb hem altijd trouw in mijn broekzakje zitten! Als je gewoon een fatsoenlijk hoesje koopt met rubberen stoothoeken en screenprotector gaat je telefoon makkelijk 2.5/3 jaar mee! Enigste waar ik last van heb is dat me oplaadpunt eens in de 3 maanden zit verstopt met vuiligheid. Mijne valt dagelijks uit me broekzak/hand van de steiger af of op beton/tegels/stenen etc. Mij hoor je niet klagen, maar het kan natuurlijk altijd beter.

Comment

Zowiezo hoesje erom heen

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Zowiezo hoesje erom heen
          Telefoon?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik gebruik al jaren een verschillende xperias. Alleen de z1 is gesneuveld. Voor de rest prima telefoons. Ook vaak laten vallen waarbij alleen de z1 het begaf.
            Mind is everything.

Comment

Bescherm je telefoon:

2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
              14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
              25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Ik ga denk ik maar voor de Xperia Z3, met hoesje.
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Ik heb een lease toestel. Over 2 maanden is me abbonoment afgelopen. Ik koop gewoon een sim only abbonomentje van 10/15 euro en houd me iPhone nog even. Daarna stap ik over op de 6 of eventueel de 7 als die er is

Comment

Ik gebruik ook al jaren xperia serie btw, eentje is random gestorven en heb een gloednieuwe teruggehad van t-mobile (had 'm al 14 maanden). nette shit dus

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                      Nou, toen was hij 6, 7 a 8 jaar.... Toen liep ik nog niet met een telefoon :P
                      True that. Was in 2000 7 jaar oud. Echt een kleine opdonder. Maar had hem in 2003/2004 denk ik

Gisteren toevallig met een tandenstoker wat stof uit het oplaat punt gehaald met een tandenstoker. Hij laad nu tenminste weer goed op.

Het beste kan je hiervoor gewoon naar een winkel gaan tbh
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                        Als je "iPhone 6 bend test" zie je hoe stevig deze mooie telefoons zijn.

Ik vind dat je dit niet zo gemakkelijk moet kunnen doen met een telefoon.

Hieronder eentje:

Ligt puur aan je eigen. Heb de 6+ en een normaal Givenchy hoesje eromheen. Altijd in me broek of kontzak zitten niks aan het handje. Tegenwoordig zijn de telefoons "te duur" om zo los en nonchalant mee om te gaan waardoor we een mooi hoesje willen. Geloof 100% als je geen hoesje gebruikt en dan in je kontzak doet en erop zit etc dat die wilt buigen. Maar normaal gebruik.. nee geloof het niet.

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                          SOA daarentegen had ik wel
                          Originally posted by quibus View Post
                          Zowiezo hoesje erom heen
                          mdejonge, luister naar Q.

Originally posted by Gainz House View Post
                          Ligt puur aan je eigen. Heb de 6+ en een normaal Givenchy hoesje eromheen. Altijd in me broek of kontzak zitten niks aan het handje. Tegenwoordig zijn de telefoons "te duur" om zo los en nonchalant mee om te gaan waardoor we een mooi hoesje willen. Geloof 100% als je geen hoesje gebruikt en dan in je kontzak doet en erop zit etc dat die wilt buigen. Maar normaal gebruik.. nee geloof het niet.
                          Smartphone in je kontzak is sowieso niet snugger.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Komende zomer komt de Z4 uit... Volgens geruchten weinig verschil met de Z3, maar schijnbaar kan de Z4 'draadloos' opladen.

Sinds de Sony CMD-C1 (paars met een draaiwiel), helmaal hooked aan Sony...
                            " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

iPhone 6 bevalt mij zeer goed. Ik heb overigens sinds 2008 alleen maar iPhones gehad en geen reden om over te stappen. Bij gemiddeld verbruik kan ik er zeker een volle dag mee doen, waarschijnlijk zelfs twee. Het kost wat, maar dan heb je wel wat.

Comment

Ik heb nog steeds Iphone 4S en zolang die het doet hoef ik nog geen andere

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X