Flex magazine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flex magazine

mede sportievelingen.
    Ik koop aan aantal keer per jaar het flex magazine alleen vandaag was hij uitverkocht en kwam voorlopig niet meer binnen.
    5 zaken af gebeld en natuurlijk nergen te koop.

heeft iemand een website waar ik de Nederlands talige flex kan kopen ?
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Voor de geïnteresseerde, flex magazine is gestopt.
    topic kan dicht

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Originally posted by Remons View Post
      Voor de geïnteresseerde, flex magazine is gestopt.
      topic kan dicht
      Bedoel jij dat de Nederlandse versie niet meer verschijnt of dat Flex helemaal is opgedoekt?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Bedoel jij dat de Nederlandse versie niet meer verschijnt of dat Flex helemaal is opgedoekt?

Dat wed er niet bij gezegd, ik denk alleen de Nederlandse versie.

Comment

Sowieso weinig waard zulke blaadjes, vrijwel alleen verkapte reclame..
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X