Thanks!
Wie weet er een mooi site
Collapse
X
-
Godver, nu hebben ze ineens een beleid dat files tot 100 Mb gratis zijn, daarboven moet je betalen. Toch maar overstappen op rapidshare.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Ik stop met uploaden, de files zijn te groot en heb gisteren mijn hele dag verkloot met uploaden en geen enkele link werkt, of je moet ervoor betalen. Mensen die een e-mail adres hebben met een grote inbox (moet files van 300 mb aankunnen) of een ftp oid, laat effe weten dan regelen we het op die manier.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Bedankt voor al je moeite..
Ik heb die eerste van 80 mb binnen weten te krijgen na 4 uur downloaden de verbinding was nogal traag maar dat boeit niet.
Ik kan 250 mb in mn email hebben maar weet niet hoeveel ik tegelijk kan accepteren ik gok op slechts 10 mb.
Ik zal ff een neefje vragen of hij nog een ftp heeft.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Iguana @ Aug. 05 2005,11:27)]Bedankt voor al je moeite..
Ik heb die eerste van 80 mb binnen weten te krijgen na 4 uur downloaden de verbinding was nogal traag maar dat boeit niet.
Ik kan 250 mb in mn email hebben maar weet niet hoeveel ik tegelijk kan accepteren ik gok op slechts 10 mb.
Ik zal ff een neefje vragen of hij nog een ftp heeft.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Tip voor de PC noobs hier
Download Winrar en maak er een .zip bestand van.
Een .zip bestand is kleiner en na unzippen heb je een normaal en groot bestand.
Downen gaat sneller en je hebt bijna geen limiet.
Have fun
P.s het .zip bestand kun je uploaden
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment