Trouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trouwen

Ik heb gisteren een vrij lang gesprek gehad met iemand over trouwen. Je moet het tenslotte ergens over hebben
    Zelf ben ik niet voor trouwen, ben ooit getrouwd geweest en dat was geen succes. Uberhaupt met iemand samen leven is al iets wat niet erg lukt.
    Haar stelling was dat het niet alleen hoorde maar ook zeker een toegevoegde waarde had.
    Persoonlijk zie ik het verschil niet helemaal maar kan me er iets bij voorstellen als je kinderen hebt. Meer voor het gemak dan.
    Het gekke was dat aan het einde van het gesprek en nu nog wel ik zin kreeg om weer te gaan trouwen

Wat vinden jullie er van, wel of niet trouwen?

Greets...
    0
    Wel trouwen
    0%
    0
    Niet trouwen
    0%
    0
    Weet niet
    0%
    0
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Hoe ik er op dit moment over denk zou ik als ik echt het meisje gevonden heb waar van ik denk met haar zou ik me hele leven willen zijn zou ik na een paar jaar wel willen trouwen. Maar zou he tniet snel doen want ken echt heel erg veel mensen die zijn gescheiden en wat een problemen levert dat met zich mee!!!!!
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dat geeft een boel ellende ja. het ergste is voor de kinderen als die er zijn.

Greets...

Comment

Ik weet het niet...

Ligt er denk ook aan met wie je op dat moment ben...
        Misschien heb je dan zelf niet de behoefte, maar je vriend/vriendin misschien wel... En omdat je dan toch heel erg van elkaar houd het eigenlijk ook wel weer een leuk idee wordt... In de zin van ben jij gelukkig ben ik het ook en heb het graag voor je over... bla bla bla...

Comment

Erg voor de kinderen scheiden, denk dat dat aan de situatie ligt... Soms is het een hele opluchting als je ouders uit elkaar gaan... Ik vind het echt fout als mensen bij elkaar blijven om de kinderen...

Comment

Dus Purple...wel of niet??

Het bij elkaar blijven voor de kinderen is zeker fout. Als de kinderen wat ouder zijn en je ouders altijd ruzie hebben kan ik me voorstellen dat het een opluchting is. Ik was zelf 4 jaar toen mijn ouders uit elkaar gingen en kan je vertellen dat dat behoorlijk klote is.

Greets...

Comment

Het idee dat ik er als kind over had, gewoon dat sprookjesachtige vond ik fantastisch. Maar nu weet ik niet of ik dat zou willen.. Denk dat het ook ligt hoe je je voelt bij die partner waar je op dat moment bij bent...

Op zich moet dat papiertje je leven niet beinvloeden... Als je al samenwoont hoort het toch niet anders te worden.

Ik zie ook veel mensen trouwen omdat de meid zwanger is, dat is ook zo fout... Gewoon omdat het makkelijk is i.v.m. met het kind.

Maar ik hoef er gelukkig nog niet over na te denken.

Comment

Ik was trouwens nog geen half jaar dat mijn ouders gingen scheiden... Latrer hebben ze het nog geprobeerd maar was blij dat ze gewoon een vreselijke ruzie hebben gehad en toch besloten om elkaar nooit meer te zien...

Eindelijk...

Comment

Ik ben zelf getrouwd. Tot op de dag van vandaag nog nooit spijt van gehad. Trouwdag was de dag van m'n leven. Vanaf de eerste dag dat ik m'n vrouw tegen kwam, vond ik dat ze een eerlijke jongen van me moest maken

Misschien een beetje ouderwets, maar ik wilde getrouwd zijn voordat we kinderen hadden.
                  What's the difference between your wife and your gear?
                  They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                  I also love them both, and can't live without them.

Comment

2diet4ever Dat heeft dan toch ook wel weer wat...

Comment

Dat heeft zeker wel wat, had het graag ook zo gedaan
                      Niet dat ik het nu niet fijn heb..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Purple @ Mei. 16 2003,20:19)]2diet4ever Dat heeft dan toch ook wel weer wat...
                        Zeker, ik vind als je een kind kan maken dan kan je ook trouwen. Ik zou niet trouwen omdat ze in verwachting is, ik zou trouwen uit liefde, en dat kind zou daarna pas verwekt worden.
                        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 20 2003,14:34)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Purple @ Mei. 16 2003,20:19)]2diet4ever Dat heeft dan toch ook wel weer wat...
                          Zeker, ik vind als je een kind kan maken dan kan je ook trouwen. Ik zou niet trouwen omdat ze in verwachting is, ik zou trouwen uit liefde, en dat kind zou daarna pas verwekt worden.
                          Mee eens maar soms loopt het anders als je wilt en heb je niks te kiezen

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 20 2003,15:26)]Mee eens maar soms loopt het anders als je wilt en heb je niks te kiezen

Greets...
                            Daarom ben ik heel zuinig op m'n vrouwtje, ondanks dat ze 39 is, ziet ze eruit als een lekker stuk van 25 Iedereen denkt dat ik een stuk ouder ben dan haar terwijl zij ouder is dan mij.

Comment

Kijk dat is niet verkeerd natuurlijk

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X