Originally posted by Fitness-maniak
View Post
externe harde schijf
Collapse
X
-
Western Digital My Book World Edition 1TB productreviews | Core | Tweakers.net Pricewatch
hier staan een aantal negatieve lezer reviews, maar kijk even wat die bovenste zegt. Hij zegt dat wanneer je de bijgeleverde cd krijgt, je problemen kan verwachten. Ik weet niet in hoeverre jij verstand hebt van computers en software maar ik denk dat er nog wel aardig wat bij komt kijken bij het juist installeren van dit apparaat
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostKan je vertellen welk merk en type harddisk je op het oog hebt en wat de technische specificaties zijn? Ook is het handig om te weten welk merk en type tablet pc je gebruikt.
specs, windows 7 starter, 60gb harde schijf, 1024mb(1gb) RAM
grafish geheugen weet k niet, wel weet ik de grafische chipkaart, intel GMA500
een intel atom 1.2ghz processor, batterijduur 3a4 uur met flink hd video kijken of zware sites bezoeken zoals youtube. gwn wat bn-nen en wat dingen opzoeken 4-5uur batterij.
gewenste harddisk: samsung s2 640gb 2,5''
usb 2.0 voeding, usb 2.0 overdracht. (geen firewire)
5400RPM
8mb cache buffer
Comment
-
Wat er op die reviews geschreven staat gaat over mensen die de schijf gebruiken voor NAS, Network Attached Storage. Dat is een heel ander verhaal.
@TS, dit is gewoon plug en play. Als jij vista of 7 heb als Windows versie worden de drivers zelfs automatisch voor je gedownload.
En dit ding werkt ook gewoon op XP, dat weet ik bijna wel zeker.
Drivers op de CD heb je niet eens nodig.
Bron: Zit zelf in de IT.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
De HD zou zo rond de 20 watt vreten vermoed ik. Ik weet het totaalverbruik van dat ding niet. Mocht hij nu 100 watt gebruiken, dan heb je met de hd een verbruik van 120 watt. Wat inhoudt dat hij 40 minuten minder lang mee gaat. Weet je zo het verbruik van je tablet pc?
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postmijn tablet is de Archos 9 PC Tablet... hier de officiele link ARCHOS
specs, windows 7 starter, 60gb harde schijf, 1024mb(1gb) RAM
grafish geheugen weet k niet, wel weet ik de grafische chipkaart, intel GMA500
een intel atom 1.2ghz processor, batterijduur 3a4 uur met flink hd video kijken of zware sites bezoeken zoals youtube. gwn wat bn-nen en wat dingen opzoeken 4-5uur batterij.
gewenste harddisk: samsung s2 640gb 2,5''
usb 2.0 voeding, usb 2.0 overdracht. (geen firewire)
5400RPM
8mb cache buffer
Zolang je de AC adapter van de Archos gebruikt is er natuurlijk geen vuiltje aan de lucht. Echter, als je die niet gebruikt dan zal de harddisk energie verbruiken uit de batterij van de Archos en zal die sneller leeg zijn dan wanneer de harddisk niet met de Archos verbonden is. Je kan deze invloed natuurlijk verminderen door de USB kabel los te halen als je de harddisk niet gebruikt, maar dat is nogal omslachtig.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
ik ben niet van plan om de harddisk ergens mee naar toe te nemen, k wil hem gebruiken voor mijn pc en voor mijn tablet, gwn thuis dus
dat tablet neem ik zoiezo bijna nergens mee naar toe, dus onderweg is een usb stick goed genoeg
in de handleiding van me tablet staat dat hij niet gebruikt mag worden terwijl hij oplaad.
kan ik die accu dan gwn eruit halen en me tablet op netstroom laten werken als ik de externe Harddisk gebruik?
Comment
-
Vandaag een telefoontje gekregen over de staat van mijn externe HD. Helaas kan er niets uitgehaald worden. Weg alles. klote dus. Gelukkig had ik alle foto's ook op de schijf staan. Maar de rest is weg . Ik ga het nu anders doen zodat ik alles 2 x heb.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostVandaag een telefoontje gekregen over de staat van mijn externe HD. Helaas kan er niets uitgehaald worden. Weg alles. klote dus.
Weet je wat de oorzaak is van kaduke hd?▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment