The Elder Scrolls V: Skyrim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Also, ik heb Skyrim ook, en ertussen nog even snel MW3 en AC Revelations gespeeld. Snel de campaign gewoon, en dan weer door met Skyrim. :P

As a matter of fact, I'm going to play it RIGHT NAOO!!
    "People seldom improve when they have no other model but themselves to copy after."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Assasins Creed is niks meer dan gimmicks/hype en een zwak verteld verhaal. De missies slaan nergens op. Total waste of time die serie.
      Hoezo zwak? Story is gewoon geschiedenis. leerzaam en spannend ook nog.
      Volgens mij heb je het niet eens echt gespeeld ahahah
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
        Hoezo zwak? Story is gewoon geschiedenis. leerzaam en spannend ook nog.
        Volgens mij heb je het niet eens echt gespeeld ahahah
        heb ze op de xbox360 toevallig.

Comment

Wat een verslavend spel, heb morgen vrij van werk dus ik denk ga vanavond lekker gamen. Kijk ik zojuist op de klok... kwart over 5. Lekkah.

En wil niet eens naar bed eigenlijk zo zuigt het spel je op. Ik vind allemaal die uiteenlopende verhalen echt prachtig. Je weet gewoon niet meer waar je je mee bezig moet houden zoveel kanten kan je op. Je wil alles doen maar dat kan gewoon never nooit niet.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

haha niet gedacht dat er zoveel mensen hier op de forums games spelen ^^ maar skyrim is idd een goed spel al vind ik dat je de vorige delen ook gespeeld moet hebben

Comment

ik wil binnenkort (met kerstperiode = aanbiedingen ) een xbox360 of PS3 kopen in een setje met 2 controllers + skyrim/BF3/MW3 ofzo
              eens zien of ik voor een PS3 ga of xbox :/
              het liefst heb ik een PS3, maar ik heb al een blue-ray speler, buurjongens hebben een xbox + zooi controllers en games die ik kan lenen, en deze is nog duurder dan xbox.
              nog even de foldertjes doorbladeren voor een mooie aanbieding
              BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Normaal gesproken ook nooit tijd om echt eens fatsoenlijk te gamen, gisteravond toevallig niet zo veel te doen dus begon om 6u ofzo met spelen. Voor ik het wist stond m'n zus al te zagen dat gtst begon, even gaan douchen enzo, om half 9 weer verder. Was bezig met de college of winterhold line, uren vlogen echt voorbij, voor ik het wist was het ineens 1u snachts xD Heerlijk spel.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

heb ze op de xbox360 toevallig.
                  Toevallig gekregen of koop je altijd spellen die je niet tof vind?
                  Ssssmoking

Comment

Je kon toch niet oordelen als je ze nog nooit gespeeld had of is die stelling opeens losgelaten?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Marv View Post
                      Toevallig gekregen of koop je altijd spellen die je niet tof vind?
                      Op verscheidene fora zijn er mensen die na een paar dagen geen zin meer in een game hebben. Zij zetten het dan tweedehands te koop voor een prikkie. Dus dan koop ik wel eens games met een enorme hype om zelf te zien waar het allemaal om gaat. Als ik het goed vind hou ik de game. Zo niet dan zet ik ze weer terug te koop. Dus Gen. Ik heb de games gewoon gespeeld waar ik op reageer. En dat er een historisch verhaal aan de grond ligt van een game betekend niet automatisch dat de ontwikkelaars in staat zijn het goed te vertellen. Om over de game inhoudelijk nog maar te zwijgen.

Comment

@ fal
                        Ik verdedigde je, denk dat je me verkeerd interpreteerde.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op verscheidene fora zijn er mensen die na een paar dagen geen zin meer in een game hebben. Zij zetten het dan tweedehands te koop voor een prikkie. Dus dan koop ik wel eens games met een enorme hype om zelf te zien waar het allemaal om gaat. Als ik het goed vind hou ik de game. Zo niet dan zet ik ze weer terug te koop. Dus Gen. Ik heb de games gewoon gespeeld waar ik op reageer. En dat er een historisch verhaal aan de grond ligt van een game betekend niet automatisch dat de ontwikkelaars in staat zijn het goed te vertellen. Om over de game inhoudelijk nog maar te zwijgen.
                          We hadden de vorige editie AC ook al dit smaakverschil dus vroeg me af waarom je nog een deel hebt gehaald.

Duidelijk.

ff uit pure nieuwsgierigheid naar je smaak, welke game kun je wel waarderen?
                          Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                            We hadden de vorige editie AC ook al dit smaakverschil dus vroeg me af waarom je nog een deel hebt gehaald.

Duidelijk.

ff uit pure nieuwsgierigheid naar je smaak, welke game kun je wel waarderen?
                            Ik ben een pure RPG gamer. Begon vroeger met pen and paper dungeons and dragons. De eerste huds/muds. Heb zelfs de allereerste RPG's en MMORPG's gespeeld. Daarnaast speel ik af en toe wat sport games zoals Formule 1 en voetbal sims. Speelde vroeger ook veel RTS games. Maar sinds Westwood is overgenomen door EA is het rampzalig. Enige RTS die ik het nog waard vind om te spelen is Star Craft met af en toe Shogun 2. FPS speel ik eigenlijk alleen de old-school shooters als Unreal Tournament en Quake. Vond de laatste Duke ook leuk. De shooters zoals Call of Duty en Battlefield speel ik uit, speel een paar potjes online en heb het dan wel weer gezien. Vind er eigenlijk vrij weinig aan.

Comment

Ik ben een pure RPG gamer. Begon vroeger met pen and paper dungeons and dragons. De eerste huds/muds. Heb zelfs de allereerste RPG's en MMORPG's gespeeld. Daarnaast speel ik af en toe wat sport games zoals Formule 1 en voetbal sims. Speelde vroeger ook veel RTS games. Maar sinds Westwood is overgenomen door EA is het rampzalig. Enige RTS die ik het nog waard vind om te spelen is Star Craft met af en toe Shogun 2. FPS speel ik eigenlijk alleen de old-school shooters als Unreal Tournament en Quake. Vond de laatste Duke ook leuk. De shooters zoals Call of Duty en Battlefield speel ik uit, speel een paar potjes online en heb het dan wel weer gezien. Vind er eigenlijk vrij weinig aan.
                              Epic

Vind dan persoonlijk de verhaallijnen van D&D, F1, voetbal sims en COD dan weer wat tegenvallen.
                              Ssssmoking

Comment

heb in tijden niet zo'n goed spel gespeeld.
                                speel het zo'n 2 uur per dag, alleen het rondsluipen met een boog is al prachtig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X