windows xp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• windows xp

IK zou graag windows xp willen hebben maar liefst gratis , dus wie o wie kan me daaraan helpen , kan ik die ergens downloaden ofzo.

Wat kan ik nog doen om de snelheid van mijn pc te vergroten, want die wordt al zo oud als zijn baasje, waar kan ik iets goed daarvoor downloaden

Grtz
    stil growing

Ah kijk 's aan; Belgie gaat nu ook over op XP...

Weet niet hoe er aan kunt komen, Snipke, maar via nieuwsgroepen of MP3sites zoals Imesh, Limewire etc. zou het toch wel moeten lukken.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Pc sneller maken zal niet gaan werken met een download, opschonen wil wel eens helpen net als extra geheugen kopen maar zal verder toch een kwestie zijn van een nieuwere kopen als het je te traag gaat.
      Hou er trouwens rekening mee dat XP een behoorlijk zwaar programma is dat weliswaar kan draaien op oudere en tragere pc's maar die worden daar dan wel nog een stuk trager van.

Comment

Van XP wordt hij niet sneller, probeer dit defragmenteerprogramma ff
        PerfectDisk_8_1_.0.rar

RapidShare Webhosting + Webspace

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als je het een paar dagen eerder had gevraagd had ik hem wel opgestuurd....
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by Curiosio View Post
            Van XP wordt hij niet sneller, probeer dit defragmenteerprogramma ff
            PerfectDisk_8_1_.0.rar

RapidShare Webhosting + Webspace

Greets...
            Thnx collega maar kan niet geinstalleerd worden in windows 98 .

@red: kan je het niet op rapidshare ofzo zetten

Grtz
            stil growing

Comment

kuur overslaan en betere spullen kopen bro. als je al trage pc hebt zal met xp helemaal klote gaan
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wat je ook nog kan proberen is het programma Ccleaner installeren.
                Dat gebruik ik zelf ook sinds kort, het verwijdert alle onnodige rommel van je computer en maakt je register weer schoon, dan wordt je computer ook weer wat sneller.
                Ik heb al geprobeert om die link voor je te plaatsen, maar dat lukt mij niet, het programma is beschermd.

Als je er intresse in hebt, gewoon bij Google Ccleaner intoetsen, het prog is gratis, wel voordat je gaat installeren de werkbalk van Yahoo uitvinken, anders krijg je er een extra werkbalk bij, die je overigens zo weer weg kan halen.
                Brear.

Comment

Heb je niet een collega/vriend oid die xp heeft? Dan kan je de cd van die persoon lenen of branden.

Als je al een oude pc hebt zou ik een nieuwe kopen. Voor 1000 euro heb je een hele nette pc + plat scherm waar je weer een aardige tijd mee vooruit kan.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

1000 euro?? 400/500 euri heb je al een leuke computer voor internetten en licht gebruik....
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by BREAR View Post
                      Wat je ook nog kan proberen is het programma Ccleaner installeren.
                      Gebruik ik toevallig ook. Zéker niet de beste in z'n soort, maar wel 1 die onbeperkt gratis is.

Brengt me op een idee: welke programma's gebruiken jullie om je computer veilig, schoon en snel te houden?

Voor mij geldt:

-Norton antivirus (gekraakt en geldig tot 2014 of zo)
                      -Zone alarm (gratis versie)
                      -Hitman pro
                      -CCleaner
                      -Af & toe een probeerversie van Shield of zo om mijn PC optimaal te laten werken
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

PerfectDisk_8_1_.0.
                        Ad-Aware SE Pro
                        NOD32
                        Sygate Personal Firewall Pro
                        TweakNow RegCleaner Pro

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

is er hier nu geen brave ziel die effe xp op rapidshare ofzo kan zetten voor me, heb die ccleaner al geinstalleerd en moet zeggen het gaat al veel sneller

Grtz
                          stil growing

Comment

volgens mij kun je xp niet eens op rapidshare zetten... maare als je echt verder niks kunt vinden mag je hem bij mij gratis komen ophalen het is echter wel een moeite maar bespaard je wel als je van plan bent em te kopen

@mr.sym. ik gebruik alleen antivirguard en dat is genoeg voor mij doet al het werk

grtz
                            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

@ Symmetry die Ccleaner is waarschijnlijk niet de allerbeste, maar is wel gemakkelijk te bedienen, en verwijdert ook geen dingen waardoor je computer niet meer goed functioneert, daarom gebruik ik deze versie, omdat ie gemakkelijk in gebruik is, en gratis.

Verder gebruik ik Norton-Adaware, en een firewall van windows, meer niet.

@ Snipke, je moet er wel rekening mee houden, dat als je een illegale versie van XP installeerd, je geen updates meer kunt installeren.
                              Microsoft heeft een programmat'je ontwikkelt dat zich automatisch installeert, en constant je computer controleerd, je krijgt dan een boodschap van ze dat je geen legale versie hebt.
                              Je kunt dan nog wel de essentiele updates installeren met de hand, dus niet meer automatisch.
                              WGA heet dat programma van ze.
                              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X