Juist ja...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Juist ja...

Fietser zwaargewond bij aanrijding

Zeewolde, 22-09-2010 • Een 51-jarige man uit Amersfoort is dinsdagmiddag zwaar gewond geraakt toe hij werd aangereden door een automobilist. Het ernstige ongeval vond rond 16.30 uur plaats op de Flediteweg nabij de Groenewoudseweg in Zeewolde. Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

De automobilist, een 46-jarige vrouw uit Zeewolde, reed over de Flediteweg komende uit de richting van de Groenewoudseweg en gaande in de richting van het Nijkerkerpad.
    Het slachtoffer fietste op de Flediteweg komende uit de richting van de Groenewoudseweg en gaande in de richting van het Nijkerkerpad.
    Vermoedelijk werd het zicht van de automobilist door zonlicht belemmerd. Hierdoor zag zij de fietser pas op het laatste moment. De vrouw uit Zeewolde probeerde nog te remmen en uit te wijken maar kon een aanrijding niet meer voorkomen. Met de rechtervoorzijde van haar personenauto raakte zij de achterzijde van de fiets. Hierdoor belandde de fietser uiteindelijk in de berm.

Analisten van de VerkeersOngevallenDienst hebben ter plaatse technisch onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeval.De toestand van het slachtoffer is nog onbekend, wel duidelijk is dat de man ernstige verwondingen heeft opgelopen.
    (bron: Politie.nl - Fietser zwaargewond bij aanrijding ).

Dit was gister gebeurt, ik reed er met toeval langs. Maar wat ik probeer te zeggen is dat ik als Niet analist toch wel ZEKER kan zeggen dat het niet door de zon kan komen!:$. Ik heb een helm die zo vies is als de ... door dooien vliegjes en als daar de zon op schijnt zou ik geen hand voor ogen moeten zien zeg maar. Maar dat was dus niet het geval ik zag alles perfect, dus ik vraag me af zag ze nou echt niks of zijn die analisten weer's blind?

(slaat mischien nergens op dit topic maar wou gewoon ff me mening kwijt hier iriteerden me er nog al aan!:P.)

wat vinden jullie hier van?

mvg~

Dat kan je niet zeker zeggen.

Verder kan ik er ook niks over zeggen omdat ik er ook helemaal niks over weet. Wat ik wel kan zeggen is dat er vermoedelijk in het artikel staat, er staat dus nog niks vast, en als het 2 uur 's nachts was dan kon je misschien met zekerheid zeggen dat ze niet verblind is geraakt door de zon maar dat is dus niet zo. En ook nog: je eigen situatie hoeft niet identiek te zijn als die van de automobilist.

Comment

wat tommy ook al zegt, het is moeilijk om over dit soort gevallen een uitspraak te doen.
      Het kan zijn dat het licht net ongelukkig binnenviel op de vooruit en dat ze dus ''verblind'' werd, en jij daar geen last van hebt gehad

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X