ik ga hier niet op reageren
griekenland, politiek
Collapse
X
-
Originally posted by J_roen View PostHoe is het allemaal begonnen? Juist door de huizenmarktcrisis in amerika en het daaropvolgende faillissement van Lehman brothers dusja zowat alle financiƫle instellinge in europa zijn gelinkt aan die van amerika. Al beginnen er in china ook wel wat serieuse banken op te staan.
Owja en waarom? wel omdat de grootste banken ter wereld nu nog de amerikaanse zijn (Bank of america, JP morgan, ...)
Alle angstige situaties die in europa zouden gaan gebeuren is gewoon angstzaaierij en onnodig.
En ja binnen 200-300 jaar spreekt de hele wereld 1 taal met her en der nog wat regionale dislecten. Zoiets heet evolutie. Zoiets ontkennen is gewoon enorm dom, lomp en heeft niks met komedie te maken.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
En ja binnen 200-300 jaar spreekt de hele wereld 1 taal met her en der nog wat regionale dislecten. Zoiets heet evolutie. Zoiets ontkennen is gewoon enorm dom, lomp en heeft niks met komedie te maken.
Hahahah wat ik al eerder zei....komischความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by yvesb View Postdenk dat ashly anders wel snugger is falstyr, sorry ik steun je nu ff niet.. die jongen heb zijn zaakjes beter op orde dan menigeen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postje bevestigd alleen maar wat ik al wist. jij bent niet al te snugger
Over 256 jaar, 3 maanden en 16 dagen.
Om 12 uur s.middags spreken we hier allemaal de zelfde taal.
Zorg je wel dat je erbij bent als de tijd daar is.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostNee, volgende week weer een trip van 3 weken naar jeweettoch
Originally posted by Ashley View PostHuizenmarkt/verkoop is tot een nulpunt gedaald.
Paar jaar geleden hebben we een pand gekocht en verkocht binnen 1 week in een bepaalde wijk in de randstad.
Daar stonden de huizen gemiddeld niet langer te koop als 2 maanden. Nu raak je een huis(in die bepaalde) aan de straatstenen niet kwijt.
Originally posted by Ashley View PostHerstel? Welk herstel?
Originally posted by Ashley View PostOh en als we dan toch voor 1 taal gaan....Doe dan maar japans, is ook wel stoere taal
Dollar- Euro verhouding is erg lekkah
Originally posted by costina View Postik ga hier niet op reageren
Alleen slimme gasten hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Kan geen opleiding of werk tegen op.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
-
Originally posted by onderhandelen View PostKan je ook niet.
Alleen slimme gasten hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Kan geen opleiding of werk tegen op.
Dat laatste was niet voor mij bedoeld neem ik aan?
PS: wel grappig dat we van griekenland naar amerika gaanDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
@ oh
Als jij aangeeft wat voor merk ik mee moet nemen dan kijk wel even voor je
Ik zie geen herstel. Ik zie alleen maar maatregels die wanhopig zijn.
Verder is het koffie dik kijken. Misschien zorgen die maatregels er wel voor dat de economie weer goed gaat lopen. In de toekomst kijken kan niemand.
Zijn allemaal voorspellingen.
Of als je wel zeker wil weten hoe het verder gaat moet je het aan falstyr vragen, die weet zelfs wat voor taal we spreken over een paar honderd jaar.
Die heeft volgens mij betrouwbare bronnen die dat weerleggen.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
haha handel aap t is da k de macboopro 2011 ff aan het uitstellen ben. Hebben heat + fan problm
Herstel> kwestie van tijd.
Hoelang ga je trouwens?Last edited by onderhandelen; 03-07-2011, 22:15.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment