griekenland, politiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ga hier niet op reageren
    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by J_roen View Post
      Hoe is het allemaal begonnen? Juist door de huizenmarktcrisis in amerika en het daaropvolgende faillissement van Lehman brothers dusja zowat alle financiƫle instellinge in europa zijn gelinkt aan die van amerika. Al beginnen er in china ook wel wat serieuse banken op te staan.

Owja en waarom? wel omdat de grootste banken ter wereld nu nog de amerikaanse zijn (Bank of america, JP morgan, ...)
      Enige reden dat de amerikaanse dollar nog waarde heeft is omdat er een tegen munt is. Dat is de euro. Maar omdat steeds meer mensen internationaal gezien overstappen op de Euro de afgelopen jaren staat de dollar niet meer zo stevig als vroegah. De Chinezen doen er goed aan zich er mee te gaan bemoeien. Die gasten zwemmen in het geld. Maar om hun geld in waarde laten hebben ze nog een andere wereldmunt nodig. Dus investeren in de Euro is voor hun ook gunstig. Amerika moet zichzelf steeds meer zien te redden. Zelfs als ze hun eigen munt laten devalueren om van alle schulden e.d. af te komen om zo een grote klap op de euro te plaatsen wordt door de Chinezen opgevangen. Dus bijten de Amerikanen alleen maar zichzelf. China heeft de afgelopen 5 jaar allerlei dingen van Amerika overgenomen dus die gasten komen in een diep gat terecht.

Alle angstige situaties die in europa zouden gaan gebeuren is gewoon angstzaaierij en onnodig.

En ja binnen 200-300 jaar spreekt de hele wereld 1 taal met her en der nog wat regionale dislecten. Zoiets heet evolutie. Zoiets ontkennen is gewoon enorm dom, lomp en heeft niks met komedie te maken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

En ja binnen 200-300 jaar spreekt de hele wereld 1 taal met her en der nog wat regionale dislecten. Zoiets heet evolutie. Zoiets ontkennen is gewoon enorm dom, lomp en heeft niks met komedie te maken.

Hahahah wat ik al eerder zei....komisch
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

je bevestigd alleen maar wat ik al wist. jij bent niet al te snugger

Comment

denk dat ashly anders wel snugger is falstyr, sorry ik steun je nu ff niet.. die jongen heb zijn zaakjes beter op orde dan menigeen

Comment

Originally posted by yvesb View Post
              denk dat ashly anders wel snugger is falstyr, sorry ik steun je nu ff niet.. die jongen heb zijn zaakjes beter op orde dan menigeen
              Dat hij zijn "zaakjes" op orde heeft betekend helemaal niks. Het is meerdere malen in de geschiedenis al gebeurd dat een klein regionaal dialect via oorlogsvoering e.d. verspreid werd over grotere gebieden. Zodanig dat uiteindelijk landen hun eigen taal ontwikkelden. Het is gewoon pure natuurlijke evolutie dat gewoon door blijft gaan. Evolutie wordt echt niet stop gezet omdat een paar dwazen denken dat het niet bestaat en "komisch" is.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                je bevestigd alleen maar wat ik al wist. jij bent niet al te snugger
                Jonguh je hebt helemaal gelijk.
                Over 256 jaar, 3 maanden en 16 dagen.
                Om 12 uur s.middags spreken we hier allemaal de zelfde taal.

Zorg je wel dat je erbij bent als de tijd daar is.

Comment

mensen die iets niet snappen proberen het altijd tot het belachelijke door te trekken...trieste figuren.

Comment

Je bent zo voorspelbaar

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Nee, volgende week weer een trip van 3 weken naar jeweettoch
                      Alweer hey fuuu. Ken i niet ff wat spulle voor mij meenemen of opsturen

Huizenmarkt/verkoop is tot een nulpunt gedaald.
                      Paar jaar geleden hebben we een pand gekocht en verkocht binnen 1 week in een bepaalde wijk in de randstad.
                      Daar stonden de huizen gemiddeld niet langer te koop als 2 maanden. Nu raak je een huis(in die bepaalde) aan de straatstenen niet kwijt.
                      didn't knew that.

Herstel? Welk herstel?
                      bedoel dat het vanaf nu moet komen

Oh en als we dan toch voor 1 taal gaan....Doe dan maar japans, is ook wel stoere taal
                      Nu je het daarover hebt sjee minee wat een handelaren daar, kan daar echt alles krijgen, van test poeder tot u name it. Heb hd camras gekocht 2 tientjes en klantvriendelijk he! kunne we hier een punt aan zuigen

Dollar- Euro verhouding is erg lekkah

Originally posted by costina View Post
                      ik ga hier niet op reageren
                      Kan je ook niet.

Alleen slimme gasten hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Kan geen opleiding of werk tegen op.
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it

Comment

Je bent zo voorspelbaar
                        alle mensen zijn voorspelbare gewoonte dieren. is stukje sociologie en psychologie. maar dat zal je waarschijnlijk ook af doen als komisch omdat je te dom bent het te begrijpen

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                          Kan je ook niet.

Alleen slimme gasten hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Kan geen opleiding of werk tegen op.
                          Ik reageer er niet op omdat de huizenmarkt niet de enige reden is en er meer redenen zijn voor een crisis in europa en als jij denkt dat het amerika ze schuld is dat wij in de shit zitten zit je fout.
                          Dat laatste was niet voor mij bedoeld neem ik aan?

PS: wel grappig dat we van griekenland naar amerika gaan
                          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by costina View Post
                            als jij denkt dat het amerika ze schuld is dat wij in de shit zitten zit je fout.
                            Nee nee laatste is idd niet voor u bedoelt maar leg eens uit, ben benieuwd.
                            We like it

Comment

@ oh

Als jij aangeeft wat voor merk ik mee moet nemen dan kijk wel even voor je

Ik zie geen herstel. Ik zie alleen maar maatregels die wanhopig zijn.
                              Verder is het koffie dik kijken. Misschien zorgen die maatregels er wel voor dat de economie weer goed gaat lopen. In de toekomst kijken kan niemand.
                              Zijn allemaal voorspellingen.

Of als je wel zeker wil weten hoe het verder gaat moet je het aan falstyr vragen, die weet zelfs wat voor taal we spreken over een paar honderd jaar.

Die heeft volgens mij betrouwbare bronnen die dat weerleggen.

Comment

haha handel aap t is da k de macboopro 2011 ff aan het uitstellen ben. Hebben heat + fan problm

Herstel> kwestie van tijd.

Hoelang ga je trouwens?
                                Last edited by onderhandelen; 03-07-2011, 22:15.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X