Originally posted by GeneralIx
View Post
griekenland, politiek
Collapse
X
-
Buurthuizen--> gemeentegeld geloof ik. En de gemeente gaat dat geld niet teruggeven, eerder aan wat anders uitgeven (budgetsysteem). Dus vrees dat je daar zoveel nog niet uit kunt halen. Zodra het landelijke politiek wordt gaan we praten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by STED View Postik heb het filmpje wel gezien... dat u2 z'n geld naar nederland sluist omdat de belasting hier lager is, is toch gunstig voor ons? als ze het in ierland hadden gedaan hadden we er niks van gezien, nu wel.
W00T individuele afspraken over af te dragen belasting(en), haha das een goeie, sinds wanneer ?
Zie het al voor mij, krijg belastingaanslag (afhankelijk van je inkomen/ vermogen), bel belasting inspecteur en zeg stick it up yr asss....betaal wat ik wil.....hahahhahaha.
Maar goed om verhaal af te maken
Effectief betalen ze tussen de.....% belasting, hoeveel denk je ? exact van 0 tot 5.
@STED, je werkt zeker nog niet he!▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
OT.......Zwaar weer komt eraan dames en heren.....flashback 2007......crisis....nood.
Alles loopt terug en komt zeer zeker binnenkort tot stilstand.
Banken vertrouwen elkaar niet meer................
Disturbia
Euro stijgende lijn tov de dollar....das dan beetje postieievvvvvLast edited by onderhandelen; 08-11-2011, 13:19.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
gast, wat is jouw probleem?
omdat ik niet precies snap wat je bedoelt. Heb jij geen sociaal vermogen om normaal met anderen om te gaan ofzo?
Ach, sommige mensen zijn sociaal niet zo sterk.
Groetjes,
We like it
Comment
-
OH, doe niet zo onaardig tegen iedereen. Bewaar je vervelende opmerkingen nou maar voor mij, ik ben het gewend.
Je geeft soms overigens niet echt antwoord als men je iets vraagt of je zegt heel vaag iets. Dus dan begrijpen veel mensen je niet, he.
*klopt bemoedigend op OH's rug*"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Ow, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, maar je komt soms over als een van de mensen die bij mij op de opleiding zat: inhoudelijk heel sterk, wist alles en meer, maar om het over te brengen op mensen had hij problemen mee.
@Beaudien, als hij hierop onaardig reageert dan komt het op jouw rekening oke?
Comment
-
Originally posted by Silk View PostOw, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, maar je komt soms over als een van de mensen die bij mij op de opleiding zat: inhoudelijk heel sterk, wist alles en meer, maar om het over te brengen op mensen had hij problemen mee.
Mijn perspectief:
"wist alles en meer waardoor anderen problemen hadden het te begrijpen"..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Silk View PostOw, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, maar je komt soms over als een van de mensen die bij mij op de opleiding zat: inhoudelijk heel sterk, wist alles en meer, maar om het over te brengen op mensen had hij problemen mee.
@Beaudien, als hij hierop onaardig reageert dan komt het op jouw rekening oke?
Fault 1, hopen doe je in een kerk.....niet in een stukje tekst of een betoog ofzo...de rest van de tekst zal ik maar links laten liggen, kom ik nog een beetje lief over.
Humor..
Mijn perspectief:
"wist alles en meer waardoor anderen problemen hadden het te begrijpen".▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment