griekenland, politiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Klopt. Daarom is gezeik daaromtrent ook vrij onzinnig. Daarnaast zouden de belastingen hier uiteraard ook omlaag kunnen, maar dan dient er pas echt gesneden te worden in een berg onzinactiviteiten waar vervolgens een groot gedeelte van de bevolking problemen mee heeft.
    De buurthuizen verdwijnen al. Ik vind dat al een prima begin. De belastingbetaler hoeft wat mij betreft niet te betalen om een paar mensen hun hobby te kunnen laten beoefenen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Buurthuizen--> gemeentegeld geloof ik. En de gemeente gaat dat geld niet teruggeven, eerder aan wat anders uitgeven (budgetsysteem). Dus vrees dat je daar zoveel nog niet uit kunt halen. Zodra het landelijke politiek wordt gaan we praten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by STED View Post
        ik heb het filmpje wel gezien... dat u2 z'n geld naar nederland sluist omdat de belasting hier lager is, is toch gunstig voor ons? als ze het in ierland hadden gedaan hadden we er niks van gezien, nu wel.
        Belasting is in Nederland niet veel lager, hoe kom je erbij ? Multinationals kunnen in tegenstelling tot ons> een ieder afspraken maken met de belastingdienst.

W00T individuele afspraken over af te dragen belasting(en), haha das een goeie, sinds wanneer ?

Zie het al voor mij, krijg belastingaanslag (afhankelijk van je inkomen/ vermogen), bel belasting inspecteur en zeg stick it up yr asss....betaal wat ik wil.....hahahhahaha.

Maar goed om verhaal af te maken

Effectief betalen ze tussen de.....% belasting, hoeveel denk je ? exact van 0 tot 5.

@STED, je werkt zeker nog niet he!
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• OT.......Zwaar weer komt eraan dames en heren.....flashback 2007......crisis....nood.

Alles loopt terug en komt zeer zeker binnenkort tot stilstand.

Banken vertrouwen elkaar niet meer................

Disturbia

Euro stijgende lijn tov de dollar....das dan beetje postieievvvvv
          Last edited by onderhandelen; 08-11-2011, 13:19.
          We like it

Comment

• nee ik werk inderdaad nog niet, en ik begrijp ook vrij weinig van je verhaal. enlighten me

Comment

• enlighten, haha inkoppertje
              We like it

Comment

• gast, wat is jouw probleem? ik vraag je toch jouw point of view uit te leggen omdat ik niet precies snap wat je bedoelt. Heb jij geen sociaal vermogen om normaal met anderen om te gaan ofzo?

Comment

• Ach, sommige mensen zijn sociaal niet zo sterk.

Comment

• gast, wat is jouw probleem?
                    Staat er ergens dat ik een probleem heb ? Bijzonder dat je dat eruit kan halen.

omdat ik niet precies snap wat je bedoelt. Heb jij geen sociaal vermogen om normaal met anderen om te gaan ofzo?
                    Kansloos. Wel goeie humor.

Ach, sommige mensen zijn sociaal niet zo sterk.
                    Dude astembleft....weet je wel wat sociaal betekent ? Ga maar eerst lekker studeren op t woordje sociaal, alvorens je........Kom maar weer terug als je eruit bent.

Groetjes,

We like it

Comment

• OH, doe niet zo onaardig tegen iedereen. Bewaar je vervelende opmerkingen nou maar voor mij, ik ben het gewend.
                      Je geeft soms overigens niet echt antwoord als men je iets vraagt of je zegt heel vaag iets. Dus dan begrijpen veel mensen je niet, he.
                      *klopt bemoedigend op OH's rug*
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Ow, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, maar je komt soms over als een van de mensen die bij mij op de opleiding zat: inhoudelijk heel sterk, wist alles en meer, maar om het over te brengen op mensen had hij problemen mee.

@Beaudien, als hij hierop onaardig reageert dan komt het op jouw rekening oke?

Comment

• volgens mij is hij gewoon een van die mensen die een punt probeert te bewijzen door zichzelf niet toe te lichten en vragen uit de weg te gaan.

werkt heel effectief als je in je eigen wereldje zit.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                            Ow, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, maar je komt soms over als een van de mensen die bij mij op de opleiding zat: inhoudelijk heel sterk, wist alles en meer, maar om het over te brengen op mensen had hij problemen mee.
                            Humor..

Mijn perspectief:

"wist alles en meer waardoor anderen problemen hadden het te begrijpen".
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Goed hoor. Daar staat wel meer op.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ow, ik hoop niet dat ik je gekwetst heb, maar je komt soms over als een van de mensen die bij mij op de opleiding zat: inhoudelijk heel sterk, wist alles en meer, maar om het over te brengen op mensen had hij problemen mee.

Wordt steeds kanslozer, zal je laten zien.

Fault 1, hopen doe je in een kerk.....niet in een stukje tekst of een betoog ofzo...de rest van de tekst zal ik maar links laten liggen, kom ik nog een beetje lief over.

Humor..

Mijn perspectief:

"wist alles en meer waardoor anderen problemen hadden het te begrijpen".
                                Ai, dodelijk
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X