Originally posted by quibus
View Post
'Nieuwe ontslagregels heel onredelijk'
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View Postom opeens van 2000,- per maand naar 1200 per maand willen gaan
Je hoort gewoon te krijgen wat je verdient niet meer niet minder.Last edited by onderhandelen; 01-06-2012, 17:06.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Carriere is een droom voor de meeste mensen. Je wordt van jongs af aan al gedrilled om te weten wat je baan is, maar niemand weet het in groep 7. Zelfs mensen van 50 jaar oud weten niet wat ze willen en doen maar gewoon werk wat is aankomen waaien. Werk waar ze vrij makkelijk kunnen functioneren zonder al te veel uitdagingen. Voor mij is analytisch denken een sterk punt en zie vaak dingen al gebeuren voor het daadwerkelijk zover is. Hierdoor is logistiek plannen/operationeel mijn tak van sport. Betekend niet dat het leuk is en wat ik wil. Alles wat ik wil is leuk als hobby, maar zodra het werk werd was het een kwelling. En dat geld voor heel veel mensen.
En daar gaat het al fout. Hoe kun je een werk gerichte studie volgen als alles tegenwoordig zo vervaagd is dat je niet eens weet wat je affiniteit is en wat je wilt gaan doen. Je hebt niks om naar toe te werken. Opleidingen die kwaliteit niks meer voorstellen en alleen maar algemene troep van voorgaande jaren blijven herhalen tot je examen aan toe. en dan komen die mensen op de werkmarkt zonder ook maar 1 idee te hebben waar heen te gaan. Velen zijn al moedeloos voor het zover is. Dat hele studie boete voor 4+ jaar kan ik aan de ene kant wel aan denken. De eeuweige student/parasiet moeten we niet hebben. Wel moet het onderwijsstelsel in zijn geheel op de schop en weer kwaliteit terugbrengen. Dan kunnen mensen daadwerkelijk werk gerichte opleidingen kiezen en volgen die bij hen past.
2000 naar 1200euro... is niet zo vreemd als je van Netto bedragen uitgaat. Maar het is al reeds aangetoond hoe onrealistisch de bedragen zijn die de meeste mensen denken te kunnen krijgen en wat "normaal" is. Netto krijgen veel mensen niet eens meer die 1200 omdat het minimum loon verlaagd is de afgelopen jaren. En er zijn meer dan genoeg werkgevers die star zijn en je dat minimum geven en niks meer. En dan werk je inderdaad jezelf uit de naad met 50-60 uur in de week voor minimum. Meer dan genoeg werkgevers die gebruik maken hiervan. Een voorgaande werkgever was zo erg, B&S te dordrecht, die voornamelijk functioneerde op uitzendkrachten. geen CAO, geen vakbond...werknemers werden gewoon als vuil behandeld. Stond je op het punt om een vast contract te krijge? Think again. Er werd gevraagd of je even 6 maanden een uitkering wilde gaan trekken zodat je daarna terug kon komen om weer te beginnen met 1 jaars contrakten. Bevalt het je niet dan ga je toch weg? en zo staan er meer werknemers in dan je denkt. Leuk en aardig dat ze zich profileren als sociaal en begaan, maar dat is al snel een leugen.
Meer dan genoeg ervaring en realiteitszin bij mij om te weten hoe het in de echte wereld werkt. Gelukkig zit ik bij een werkgever die qua salaris best riant is. Maar dit is meer uitzondering dan regel.Last edited by Falstyr; 01-06-2012, 18:52.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-