Originally posted by Iron Mind
View Post
Olympia 2013
Collapse
X
-
Phil is gewoon de terechte winnaar,jammer dat de vele,dat dan weer wel,Kai fans dat blijkbaar niet kunnen accepteren! Fan zijn is mooi maar men moet niet de realiteit uit het oog verliezen! Ik ben fan van Roelly,vind dat hij er fantastisch uit zag maar ik ga ook niet lopen roepen dat hij de Olympia had moeten winnen! Heel die Olympia is een politiek,commercieel spelletje...mocht Kai er beter uit hebben gezien dan had Phil nog gewonnen maar dat was nu gewoon niet zo! En om Jay Cutler nu af te gaan branden dat hij er niet uit zag gaat me ook wat ver...hij was de nr 6 van de wereld in een sport waar het gaat om details! Hoe gaat het met vocht,met laden etc etc...er kunnen al verschillen zijn in hoe iemand er uit ziet in een aantal uur....
Comment
-
Phil vond ik inderdaad ook de terechte winnaar al vind ik kai beter.
dennis wolf had voor mij ook 2de mogen worden,maar de 3de plek is super.
Jay deed het voor de fans (en zijn portomonee) ,maar roelly was beter.
Dexter was wederom top en eindelijk een betere plek voor trashcan warren.
212 was wel enorm teleurstellend wat betreft posities,..english ziet er echt niet uit.
Sami en Eduardo zijn hard genaaid.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
-
-
Phik zag er misschien beter uit maar ze hebben hem amper langs wolf en greene gezet. Hij werd meteen uit de lijn gehaald. Lijkt net of ze hem wilden beschermen omdat hij gedwarfed werd. Had liever kai zien winnen maar hij is weer genaaidBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJay is (een van) de rijkste bb'ers, dus idd ik denk niet dat die het voor de centen doet."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Kai is niet genaaid...die jury zag gewoon Phil duidelijk beter was dus dan hoeft ie ook niet in de vergelijking te blijven staan...simpel zat,vergeet ook niet dat je nooit een goed beeld kunt krijgen aan de hand van alleen foto's en zelfs filmpjes...
En je spreekt jezelf volgens mij een beetje tegen... Phil zag er beter uit maar Kai is genaaid...
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostNee tuurlijk niet voor het geld, prijzengeld was ook maar een paar ton.
Jay weet ook wel dat die niet ging winnen, dus het prijzen geld valt al af. Dan blijft erover dat die met die filmpjes, in aanloop naar de Olympia extra naam en promotie kon maken voor zichzelf en zijn supps. Dus daaruit zou die een slagje kunnen slaan, maar weegt dat op tegen het geld wat die gewoon kon verdienen met z'n bedrijf? Lijkt me stug.
Maar voor het prijzen geld? Lmao.Last edited by Dexie; 29-09-2013, 16:37.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment