Originally posted by Bilo
View Post
greg kovacs overleden 44jr
Collapse
X
-
Originally posted by Bilo View PostSowieso een goede waarschuwing voor iedereen die aan de AS zit. Mij niet gezien. EN als je het doet;..ben aub voorzichtig en weet wat je doet.
Trouwens,..Arnold heeft toch ook al 3 open hart operaties gehad?? meen ik gelezen te hebben
En als je kijkt naar Arnold, die heeft er miljoenen mee verdiend op latere leeftijd. En kan zich toezicht van professionele artsen veroorloven. Gasten zoals kovac, die nog veel meer gebruiken verdienen geen fuck. En volgens mij hebben sommige niet eens toezicht van een arts. Alles of niets.Mind is everything.
Comment
-
Dat artikel over greg van Nasser el Sonbaty is wel interessant. Laat de andere kant van de 'sport' zien
@resike: arnold was al miljonair voordat hij bekend werd. hij heeft een soort van body en fitshop opgericht en had een stratenmakersbedrijf geloof ikBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
-
Originally posted by Gus View PostOver arnold zijn heel wat verhalen. Hij zou ook een kuitimplantaat hebben en al 2 levers hebben versleten. Ik weet niet wat je wel of niet moet geloven
https://www.google.nl/#q=arnold+schw...heart+problemsYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...11 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...15 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment