Mr.olympia voorspellingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mr.olympia voorspellingen

Jaja over een kleine 2 maand is de Mr. O weer.
    Er zijn enkele nieuwe regels met als grootste nieuwe doorvoering de zgn. Belly Ban ( met name Ronnie Coleman is al door meerderen besproken over zijn buik )
    In de diverse bladen heeft Ronnie al in de richting gewezen naar mensen die sowieso problemen kunnen krijgen op de Mr.O!
    Met name Cutler,Schlierkamp en Rühl zijn genoemd tot de grote verliezers van de komende O.
    Ronnie gaf aan dat hij zeker was van de titel, maar wie heeft nu echt de grootste Belly juist Ronnie zelf.
    Bedoeling is om nu meer de estitsche lijnen wat meer te laten zien met name Dexter "the Blade" Jackson zou volgens velen een grote kans maken.
    Wat zijn jullie verwachtingen omtrent de regels, de top 5, en wie heeft nu echt de grootste buik.

Mijn top 5:

1 Jay Cutler ( zijn rug is minder dan die van Ronnie, maar verder kan Jay hem aan tevens is de buik van Jay véél minder )

2 Chris Cormier nadat hij al tig keer is genaaid moet hij gewoon een keer hoog eindigen

3 Dexter Jackson hard, goeie lijnen alleen te weinig massa

4 Ronnie Coleman Buik!!!

5 Markus Rühl het is een monster en alleen daarom al in de top 5
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

1.Ronnie Coleman(Die Rug Breekt iedreen,buik boeit niet bij jury blijkt wel uit 2004)
    2.Jay Cutler (Gaat hem dit jaar weer niet lukken vind het ook een stuk sjagerijn)
    3.Markuhs Ruhl (Mass Beast eigenlijk me Favoriet en zijn humor is ook gewoon Bruut ! )
    4.Gustavo Badell ( Geweldige Quads)
    5.Dexter Jackson ( ### neger met superabs hehehe)
    6.Gunter Schliertkampf ( SMILE POSE DOET HET HEM )
    7.Mustafa Mohammed ( Voor een Marokaan issie best Huge )

had ik al gepost op dbb maar later hoorde ik dat dexter niet meerdeed dus poste ik dit..

als dexter al niet mee doet heb ruhl al meer kans op Plek 3 ik weet zeker dat ie dit jaar in de top5 beland..als ruhl amerikaanse begeleiding zou hebben zou die echt wel in top3 zeker zitten met dat super fyssiek en massa van hem.

Most Musculair Pose....knocks Coleman Out..
    ___

Comment

1 ronnie(helaas maar waar)
      2 jay( mijn favo)
      3 cormier(duidelijk best of the rest)
      4 dexter(mr symetry )
      5 badel(te grote waistlaine voor de rest super)
      6 ruhl(losgelaten beast)
      7 federov(oost blokgiant met zwakke borst)
      8gunther( )
      9 priest(mooie maar kleine bodybuilder)
      10 james( )

Comment

Ruhl op 6...jij weet niet wat pro is gozer

die kerel heb een bruut karakter groot en aardig en stoer.. HAHA....en die biceps freaken de pan uit en schouders..schuin door de deur heen

Comment

Hoop Jay, maar denk dat het weer Ronny wordt!
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Aug. 19 2005,17:21)]Hoop Jay, maar denk dat het weer Ronny wordt!
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

jay is zo arrogante kwal ook als je die kutfilm van hem ziet kan geen lachie van hem houd niet van dat soort types... RUHL RUHL RUHL....

magoed wel respect evengoed voor hem maar olympia gunne doe ik hem niet..

Comment

JAY RULEZ!!!!!!!    

RUHL is ook super! Maar zie hem helaas niet winnen!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

als jay en coleman de pijp uit gaat wint ie wel

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 19 2005,17:34)]jay is zo arrogante kwal ook als je die kutfilm van hem ziet        kan geen lachie van hem houd niet van dat soort types... RUHL RUHL RUHL....

magoed wel respect evengoed voor hem maar olympia gunne doe ik hem niet..
                    Ik weet niet welke film je hebt gezien, maar vast niet de dvd's die ik heb. Zelfs in de cut en 3 dagen voor hij on stage moet is ie de vriendelijkheid zelve.
                    Ron Coleman is degene waar geen lachje, spraak vanaf kan.
                    Als ik jou was zou ik de dvd's van Jay nog eens bekijken.
                    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Gun het Ruhl wel om keertje te winnen. Is gewoon een brute brede sympathieke grappige beest van een mof

Comment

1. Jay
                        2. Ronnie
                        3. Dexter
                        4. Cormier
                        5. Dennis James

Deze lijst kan nog veranderen, er zijn er zoveel met een goede fysiek. Ik moet echt recente pics zien om een goede voorspelling te maken.

De strijd tussen Jay en Ronnie zal close zijn. Jay's rug is flink bijgetrokken de laatste 2 jaar! Ook is zijn fysiek veel completer (betere kuiten en abs) dan die van Ronnie. Zeker met de belly ban denk ik dat Jay een zéér goede kans heeft de titel te pakken.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

1 Jay         (iedereen gunt hem de titel)
                          2 Ronnie      (de grootste maar er is zoveel kritiek op die GH-buik dat ze hem gewoon niet mogen laten winnen )
                          3 Cormier
                          4 Jackson      (inderdaad brute lijnen, maar ik mis wat massa)
                          5 Ruhl      (al hoop ik dat ie hoger eindigt, ik gun het hem wel)

Comment

Voorspellingen doe ik niet, maar wat mij betreft vind er een grote ommekeer plaats en wint Dexter Jackson. Jullie vinden dat 'ie massa mist? Wacht maar tot hij voor je staat...
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

w8 maar tot ik voor hemsta

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X