Waar is ed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar is ed?

Ik zit op muscletime te kijken, en de line-up van de Ironman en Arnold te kijken , geen Ed van Amsterdam op de deelnemerslijst........ Waar is Edje in 2006?

Als je ook die line-up ziet weinig zin volgens mij om mee te doen . want iedereen is er behalve Cutler en Coleman...

Misschien pakt hij in het najaar de Colorado pro show....

En qualificeerd hij voor de Olympia...

grtz Philip.........

Jullie kijken allemaal wel, maar schrijven niks. Zijn jullie nou bodybuilding fans.......??

Kom op mensen......

Comment

er is een nieuwe "nederlandse" ster; Khalid

hij heeft net zijn IBB-pro licence gehaald, en gaat in 2007 mee doen aan de Iron Man pro.

Ik heb foto's van hem gezien, over een paar jaar is ie Edje driedubbel voorbij!

Die Khalid heeft nog een hele carriere voor zich.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Loo @ Jan. 13 2006,12:41)]er is een nieuwe "nederlandse" ster; Khalid

hij heeft net zijn IBB-pro licence gehaald, en gaat in 2007 mee doen aan de Iron Man pro.

Ik heb foto's van hem gezien, over een paar jaar is ie Edje driedubbel voorbij!

Die Khalid heeft nog een hele carriere voor zich.
        helemaal mee eens. big mofo! edje is te massief/blokkerig niet scherp genoeg. edje gaat het helaas nooit maken daaro in VS.grts

Comment

Khalid who?

Kan niks van hem vinden. Kan iemand een foto van hem posten of zijn achternaam.

More info!

Comment

khalid is echt grote jongen en traint bij spartakus in almere.
            Die gaat ed zker weten inhalen.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

http://www.khalidalmohsinawi.nl/index.html

denk dat ze het over hem hebben, Achilles.

Kan er ook naast zijn, maar dit vond ik via google

grtz

Comment

Thanks Bocca. Denk dat dat hem wel is. Alleen jamemr dat op zijn site geen stats staan.

Echter is hij nog een jonkie. Ben benieuwd wat hij voor pakket gaat presenteren over een jaar op de Iron.

Comment

Die khalid is idd een goede opkomende bodybuilder. Op zijn kuiten na een een compleet pakket.

Ik weet dat Samir ben Otman ook een goede was, maar daar hoor ik al een hele tijd niets meer van. Die traint bij Kneet in Den Haag.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sammy is goed gebouwd alleen nog wat klein. Had hem een jaar terug gezien in real life en ik vond hem klein. Hoop dat hij onderhand groter is geworden!

Comment

Ed heeft nog niet zo lang een nieuwe website, maar daar zie ik zo snel niets over zijn agenda.

Die Khalid is trouwens wel een belofte voor de toekomst. Hij is minder groot dan Ed, maar wel van betere kwaliteit.
                      Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.

Comment

Ik zat laatst met Sami in de tram in Den Haag, hij was goed aan het kuren zag ik. Hield erg veel vocht vast en uitpuilende ogen , ik weet zeker dat hij het was....

Hij heeft een supplementen shop, niet erg groot wel erg scherp...........

grtz Philip......

Comment

Waarom zou Ed het niet kunnen maken dan op de Ironman? in Amerika zijn ze best fan van hem, als je het op de Amerikaanse boards zo leest.....

Vorige keer ging het mis op de Ironman, teveel vocht afgedreven zag je ook wel op de pics, maar als Ed scherp weet te komen op een wedstrijd op zeker dat die hoge ogen kan gooien, vind het persoonlijk best goede bodybuilder, goed pakket , erg dikke benen goed schouders, perfecte kuiten , borst en armen kunnen beter maar best compleet pakket heeft Ed vind ik.

Hij oogt best blokkig is ook zo , maar ik denk als hij scherp weet te komen een keer........... Weet weet wat er kan gebeuren......

grtz Philip.........

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (philip @ Jan. 14 2006,01:36)]Vorige keer ging het mis op de Ironman, teveel vocht afgedreven zag je ook wel op de pics,
                            Wat was hier het nadeel van volgens jou?

Comment

'Khalid' klinkt niet echt Nederlands. Weten jullie het zeker?
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X