overleden,Ed Kawak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• overleden,Ed Kawak

Ver weg van huis is Ed Kawak overleden door een hartaanval. De freaky bodybuilder, die in de jaren tachtig op de covers van de bodybuildingbladen prijkte, is 47 jaar oud geworden. Op de boards zijn de onvermijdelijke discussies over een verband met anabolen alweer losgebarsten
    http://www.ergogenics.org/bodybuilding.html#7

Welkom kerel, ik geloof dat je je zelf nog niet voorgesteld hebt, zo niet doe dat dan maar even voordat iemand deze opslot zet.
    on the road to get huge

Comment

idd. geen goed begin zo
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Je hebt je inmiddels voorgesteld zie ik dus kan het topic open blijven.
        Lees wel alsnog ff de regels als je wilt daar staat namelijk ook een uitleg in over de verschillende onderdelen, dit stuk staat niet in het juiste onderdeel. Ik zal het verplaatsen naar 'Alles over Pro's'.

Wie er overigens de komende jaren streepjes op de muur wil zetten voor al dit soort berichten mag een flink stuk muur vrij houden, vrees dat er de komende jaren en waarschijnlijk zelfs decennia nog enorm veel bb'ers op veel te jonge leeftijd gaan overlijden aan oa hartklachten...

Comment

tis denk ik ook niet echt goed hoor al die pro's en niet alleen in bodybuilding maar ook in wielrennen bijv. krijgen allemaal dezelfde klachten en vind je het ook gek als je lichaam zoveel moet pompen.
          on the road to get huge

Comment

Zonde.
            Heeft gelukkig niets met het gebruik van AS te maken las ik, is een verboden onderwerp..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jammer dat de man is overleden, was een mooie bodybuilder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X