Greg Plitt, wat een fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fock gregg plit!

Darkr4ge!
    Mind is everything.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
      Gister tijdens het uitgaan sprak ik met een dame. Opeens laat me een foto zien en zegt ze "wat een lekker gozer"... was het gregg plit :S.
      haha, en ja wat had jij terug gezegt
      Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
        u mirin?
        Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
          Vragend: huh dat is greg plit?

Zij: jaaa(helemaal verliefd)

Ik moest gelijk aanbodynet denken en ze liet het aan het vriendinnen zien enzo.

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
            Klein beetje maar! :P Ik ben het er mee eens dat die man nog massa moet aan zetten maar ik vind zijn fysiek gewoon mooier dan die van Greg..

Fysiek van Zyzz vind ik ook beter dan die van Greg.. Ik heb gewoon niks met Greg.. en ik heb ook niks met donkere bodybuilders.. weet niet waarom.. vind het niet mooi..

Alleen Zyzz mist wel beetje rugdikte..

Ok ok.. ik ga nog ff goed rondneuzen welke fysiek ik nou echt top vind.. dat is die van greg iig niet..
            Zyzz mist sowieso massa het is een scharminkel.
            Greg's fysiek is 10x beter, mijn fysiek(als droog) is al 10x beter.

Jij hebt nooit verder gekeken dan je neus lang is mbt zwarte BB'ers denk ik.
            E zijn fysieken bij....shit man, Flex Wheeler mr symmetrie himself met een absolute perfecte fysiek.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
              Zyzz mist sowieso massa het is een scharminkel.
              Greg's fysiek is 10x beter, mijn fysiek(als droog) is al 10x beter.

Jij hebt nooit verder gekeken dan je neus lang is mbt zwarte BB'ers denk ik.
              E zijn fysieken bij....shit man, Flex Wheeler mr symmetrie himself met een absolute perfecte fysiek.
              Zorg maar eerst dat je zo droog word.. en ga dan pas verder praten. Niet zeggen dat jouw fysiek beter is.. dan wil ik pics zien.

Oowww en Zyzz een scharminkel?? ahahahhahaahahhaha jij moet verder kijken dan jouw neus breed is vriend.

Comment

Zorg maar eerst dat je zo droog word.. en ga dan pas verder praten. Niet zeggen dat jouw fysiek beter is.. dan wil ik pics zien.

Oowww en Zyzz een scharminkel?? ahahahhahaahahhaha jij moet verder kijken dan jouw neus breed is vriend.

Ja een scharminkel of heb jij dan foto's die wij niet gezien hebben? Binnenkort ben ik zo droog dan mag je me bekijken.

Maar hier even een quote van een kampioen op een forum over mij:

Originally posted by Leroy' pid='23609' dateline='1297461748
                Net een gezellige training gehad met Chris en Martin....
                Daammn Martin gaat lekker! Wat een kast.. (had ik niet verwacht)
                Tijd voor een nieuwe avatar!!!
                Ik denk niet dat iemand hier een idee heeft hoe groot die kerel is...
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja een scharminkel of heb jij dan foto's die wij niet gezien hebben? Binnenkort ben ik zo droog dan mag je me bekijken.
                  Als je er maar niet bij gaat staan als zyzzz de homofiel
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dit noem jij scharminkel?

Hoe kan je zeggen dat Gregg Plitt een goed fysiek eheft en Zyzz een scharminkel terwijl ze bijna dezelfde stats hebben. Zyzz is 100kg op 10% op 1.86 en dat is geen scharminkel vriend.

Hier een quote van een legende over mij:
                    Originally posted by Zyzz View Post
                    im mirinn brahh nice aesticss

Comment

• waarom posten jullie foto's van andere mannen? Of zijn jullie allemaal vrouwen?
                      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

• Originally posted by spaake View Post
                        waarom posten jullie foto's van andere mannen? Of zijn jullie allemaal vrouwen?

Er zijn weinig mannen hier en de mannen die er zijn zijn homo's

Comment

mijn fysiek(als droog) is al 10x beter.
                          Foto als bewijs! ^^

Comment

Of je het groots bent hier geen idee, 1 van de grootste ego trippers zoiezo !

Je staat er beter bij als zyzz als je zo droog staat, want hij is toch maar een scharminkel. Vind ik een mooie gedachte om in het achterhoofd te houden als jou pic's komen.
                            Mind is everything.

Comment

Er zijn weinig mannen hier en de mannen die er zijn zijn homo's
                              Wie ben ik dan? Of is dat een persoonlijk kwestie waarvoor ik op queeste moet?
                              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Deze foto's zijn hooguit een week oud.. offseason

chicken legs brahhh!!!!

heb niks met die beachboy fysieken.....
                                vind de fysieken van 120+ op 15% BF nog indrukwekkender, maar ja dat ben ik. hoe groter hoe beter.
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X