Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Klein beetje maar! :P Ik ben het er mee eens dat die man nog massa moet aan zetten maar ik vind zijn fysiek gewoon mooier dan die van Greg..
Fysiek van Zyzz vind ik ook beter dan die van Greg.. Ik heb gewoon niks met Greg.. en ik heb ook niks met donkere bodybuilders.. weet niet waarom.. vind het niet mooi..
Alleen Zyzz mist wel beetje rugdikte..
Ok ok.. ik ga nog ff goed rondneuzen welke fysiek ik nou echt top vind.. dat is die van greg iig niet..
Zyzz mist sowieso massa het is een scharminkel.
Greg's fysiek is 10x beter, mijn fysiek(als droog) is al 10x beter.
Jij hebt nooit verder gekeken dan je neus lang is mbt zwarte BB'ers denk ik.
E zijn fysieken bij....shit man, Flex Wheeler mr symmetrie himself met een absolute perfecte fysiek.
Zyzz mist sowieso massa het is een scharminkel.
Greg's fysiek is 10x beter, mijn fysiek(als droog) is al 10x beter.
Jij hebt nooit verder gekeken dan je neus lang is mbt zwarte BB'ers denk ik.
E zijn fysieken bij....shit man, Flex Wheeler mr symmetrie himself met een absolute perfecte fysiek.
Zorg maar eerst dat je zo droog word.. en ga dan pas verder praten. Niet zeggen dat jouw fysiek beter is.. dan wil ik pics zien.
Oowww en Zyzz een scharminkel?? ahahahhahaahahhaha jij moet verder kijken dan jouw neus breed is vriend.
Zorg maar eerst dat je zo droog word.. en ga dan pas verder praten. Niet zeggen dat jouw fysiek beter is.. dan wil ik pics zien.
Oowww en Zyzz een scharminkel?? ahahahhahaahahhaha jij moet verder kijken dan jouw neus breed is vriend.
Ja een scharminkel of heb jij dan foto's die wij niet gezien hebben? Binnenkort ben ik zo droog dan mag je me bekijken.
Maar hier even een quote van een kampioen op een forum over mij:
Originally posted by Leroy' pid='23609' dateline='1297461748
Net een gezellige training gehad met Chris en Martin....
Daammn Martin gaat lekker! Wat een kast.. (had ik niet verwacht)
Tijd voor een nieuwe avatar!!!
Ik denk niet dat iemand hier een idee heeft hoe groot die kerel is...
Ja een scharminkel of heb jij dan foto's die wij niet gezien hebben? Binnenkort ben ik zo droog dan mag je me bekijken.
Dit noem jij scharminkel?
Hoe kan je zeggen dat Gregg Plitt een goed fysiek eheft en Zyzz een scharminkel terwijl ze bijna dezelfde stats hebben. Zyzz is 100kg op 10% op 1.86 en dat is geen scharminkel vriend.
Of je het groots bent hier geen idee, 1 van de grootste ego trippers zoiezo !
Je staat er beter bij als zyzz als je zo droog staat, want hij is toch maar een scharminkel. Vind ik een mooie gedachte om in het achterhoofd te houden als jou pic's komen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment