Greg Plitt, wat een fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wow, ik sluit me volledig bij je aan!
    Deze ga ik voort ook voor het trainen kijken
    Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

• Ik ga me aanmelden bij z'n site voor 1 maand, dus ik ben vanavond iig zoet me filmmateriaal. Hij heeft echt een fysiek die ik wel zie zitten, alleen misschien iets voller qua spier en vet.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
        Sorry maar zijn gedrag staat me echt niet aan.
        Perform in THE gym and don't talk, nou al die filmpjes lult hij toch ook tijdens sets.
        En alles staat in grijs, zwart/wit....

Een wat iet zelf ingenomen mannetje.....
        Ik vind hem eerlijk gezegd ook vreselijk. En hoezo loopt hij altijd rond als een gemarineerde braadlap? Volgens mij gebruikt hij meer van dat spul dan de heel cast van 300 bij elkaar. En geloof mij, die hebben flink wat olie gebruikt in die film.

Comment

• Serieus, als je er zo uit ziet, mag je van mij opscheppen. Zolang je er niet zo uitziet, is het inderdaad perform and don't talk.

Buiten dat, het zijn instructie/motivatie video's, zonder praten gaat dat moeilijk toch.

Comment

• Doe mij maar Zyzz.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• goede fysiek zonder meer, ook wel beetje mijn doel

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                Doe mij maar Zyzz.
                Hmm, hoe kun je iemand die zich volspuit met anabolen om iets te bereiken beter vinden dan Greg Plitt, die het naturel doet. Serieus, sommige mensen snap ik niet, en volgens mij snappen zij niks van wat een sport nou is.

Comment

• Originally posted by SteefDK View Post
                  Hmm, hoe kun je iemand die zich volspuit met anabolen om iets te bereiken beter vinden dan Greg Plitt, die het naturel doet. Serieus, sommige mensen snap ik niet, en volgens mij snappen zij niks van wat een sport nou is.
                  Ben ik het best mee eens..

Comment

• Originally posted by SteefDK View Post
                    Haal de kak us uit je ogen. Als deze gozer naturel is vreet ik een bezem.
                    "Zeggen" dat je naturel bent en het daadwerkelijk zijn is een heel verschil.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dus een naturel gaat over een gebruiker..
                      De sport bodybuilding is het zo groot mogelijk maken van je lichaam, oftewel tunen.
                      Daarbij is alles toegestaan om dat doel te bereiken. Je kunt een wandelende tak niet vergelijken met een gorrila.... Dus de genen moeten dan ook meewerken en zyzz heeft niet al te beste genen van zichzelf. En who knows heeft gregg wel wat genomen weet jij veel?

En deze gozer is te zelf ingenomen... Zyzz brengt het wat luchtiger...
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• amerikaanse naturel is een wijd omgeschreven begrip is me eens verteld..

roids of niet. evenveel respect

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                          Ik vind hem eerlijk gezegd ook vreselijk. En hoezo loopt hij altijd rond als een gemarineerde braadlap? Volgens mij gebruikt hij meer van dat spul dan de heel cast van 300 bij elkaar. En geloof mij, die hebben flink wat olie gebruikt in die film.
                          Hij zegt zelf van het zweet, lol maak dat de kat wijs. Denk dat het daarom ook in zwart/wit is gefilmd. Is gewoon shine spull

vre-se-lijk die gozer, ik kan hem iedergeval niet luchten.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• het is gewoon turtel wax

wax in wax out

Comment

Hij zegt zelf van het zweet, lol maak dat de kat wijs. Denk dat het daarom ook in zwart/wit is gefilmd. Is gewoon shine spull

vre-se-lijk die gozer, ik kan hem iedergeval niet luchten.
                              In de hele video zie je gewoon dat het zweet is. Begin is normaal, naarmate de training vordert wordt het steeds erger.

Edit: De video zelf is ook gewoon in kleur.

Comment

Dus een naturel gaat over een gebruiker..
                                De sport bodybuilding is het zo groot mogelijk maken van je lichaam, oftewel tunen.
                                Daarbij is alles toegestaan om dat doel te bereiken. Je kunt een wandelende tak niet vergelijken met een gorrila.... Dus de genen moeten dan ook meewerken en zyzz heeft niet al te beste genen van zichzelf. En who knows heeft gregg wel wat genomen weet jij veel?
                                Waar heb je het meeste voldoening van, van de top Mount Everest te bereiken op eigen kracht, superzware beklimming te doen of je helicopter te nemen en naar boven te vliegen?

En o ja, ik weet dat pro's en heel wat niet pro's die kuren ook heel erg hard trainen en dat ze zeker erg fier mogen zijn op het resultaat, maar tegenwoordig kom je wel overal een gozer tegen die nog LANG niet aan zn natuurlijke grens zit en naar de middelen grijpt.. vind ik allesinds belachelijk..
                                hier ook, kuur logje van pers x, wat verder kuurtje van persoon y

je zal mss nooit een gorilla worden, maar als naturel kan je best wel wat bereiken.. maar geduld is wat veel gasten tegenwoordig echt helemaal niet hebben..

uiteindelijk ben jij het die over jezelf een oordeel moet vellen of je voldoening hebt van waar je werk in gestoken hebt (niet persoonlijk op jou bedoeld he gip , gewoon algemeen op het kuurgedrag vantegenwoordig)
                                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X