Hij is even groot als ik en weegt 190lbs = net iets meer dan 86kg. Stel dat hij een VVM van 80 kg heeft, dat is toch wel naturel te doen ofniet dan :P
Greg Plitt, wat een fysiek
Collapse
X
-
Laatst gemeten vorige zomer voor een operatie toen 184,5 cm. Zo'n 1.85 dus, zo groot is hij ook, 6 feet 1 inch."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostIs die gast altijd droog geweest tijdens zijn spieropbouwfase? Of heeft hij eerst flink gebulked en later alles netjes eraf gecut?
Dat laatste en hij eet maar 1 keer per dag nu"Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
-
Hij is wel extreem droog hoor. Ik heb altijd het gevoel dat als je zo droog bent, dat als je een kroket eet dat je dan direct een vetrand ziet.. Je kan echt niet veel cheaten als je zo droog bent want dan zie je het gelijkFailure is your friend
Comment
-
Ik zit er aan te denken om ff een maandabbo'tje te nemen op die site van hem.. is maar 9.95 dollar, dat is iets van 6 euro. Ik denk dat hij toch wel het een en ander qua voeding en motivatie weet wat ik nog niet weet.. Iemand ervaring met zo'n membership?Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostIk zit er aan te denken om ff een maandabbo'tje te nemen op die site van hem.. is maar 9.95 dollar, dat is iets van 6 euro. Ik denk dat hij toch wel het een en ander qua voeding en motivatie weet wat ik nog niet weet.. Iemand ervaring met zo'n membership?Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...11 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment