Zwaar gespierd!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    @ Mattroid

kerel dit is een doodnormale bodybuilder van rond de 130 kg. Geen freak.
    Dus hij heeft geen problemen met bewegen? Of is die foto geen weerspiegeling van de werkelijkheid, ofzo?
    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

@ Nex

Rustig manneke...wil je een ijsje?
      Graag, heb er wel zin in.

@hierboven

Heb jij wel eens foto's van Ronnie Coleman gezien? Weet je wat hij kan doen met die twee gigantishe benen?

Comment

Jep, net als flex wheeler ook bijvoorbeeld. Die gasten zijn leniger dan 99% van de bb'ers hoor...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ronnie Coleman kan zelfs de spagaat doen op het podium. Net als zoveel IFBB profs overigens. En de dames zijn zelfs NOG leniger dan de heren!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Jep, net als flex wheeler ook bijvoorbeeld. Die gasten zijn leniger dan 99% van de bb'ers hoor...
            Hmm, respect, man...respect...

Ronnie Coleman kan zelfs de spagaat doen op het podium. Net als zoveel IFBB profs overigens. En de dames zijn zelfs NOG leniger dan de heren!
            Zo! Coleman? Maar dat van de dames spreekt toch vanzichzelf? De meeste dames zijn leniger dan mannen, toch? XD
            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Dan moeten we toch nog ff een paar jaar flink knallen om er zo uit te zien...

En aan de zooi gaan

Comment

Maak er maar heleboel jaren van, geweldige dicipline en motivatie, een goed voedingsschema en keihard werken plus weten wat je erin knalt.

Comment

!

Zeker groot

Comment

mooier toch

Comment

beetje te bruin vindt ik :d, maar die foto van arnold blijft het van het :d

Comment

Even nog on-topic, ik ben min of meer verbaasd dat nog niemand een pic van Dorian Yates heeft neergegooid hiero, ik vind hem echt het prototype van te zwaar gespierd, nog meer dan Coleman, het is persoonlijk maar ik vind Yates echt een bol spieren, heb er enerzijds een diep respect voor maar anderzijds een soort van afkeer aangezien ik me niet kan inbeelden hoeveel shots steroïden dit vergt en wat voor een levensstijl, vond zijn vasculariteit ook best ziek ^^
                        "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Dat betwijfel ik bro.

Comment

Ik zal dan maar eens moderator spelen. Wat zeg je? Ben moderator? Oh, in dat geval: kleppen dicht en pais en vree herstellen. Oorlogje speel je maar via je in en outbox.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo opruimen die hap.
                              Dit gaat helemaal nergens over mannen laten we even ontopic blijven en het moddereren doen wij wel.

Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                                Zo opruimen die hap.
                                Dit gaat helemaal nergens over mannen laten we even ontopic blijven en het moddereren doen wij wel.

Voortaan ontopic inderdaad mijn excuses. Maar been een ding wilde ik wel kwijt. Dat is precies wat ik bedoel. Modereren doen de moderators.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X