Onderarm groeit niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderarm groeit niet

He iedereen,

Ik train nu ongeveer 2 maandenlang full bovenbody,en in die tijd ben ik meer op me voeding gaan letten, ben ong 4 kilo aangekomen met wat zichtbare resultaten als gevolg.

Het gaat erg goed vind,alleen me onderarmen groeien voor geen meter.
    Ik hoor veel mensen zeggen:'jaa onderarm hoef je niet te trainen,dit groeit vanzelf tijdens het fullbody traningschema'.....vandaar dat ik in die 2 maanden geen 'specifieke'onderarm oefeningen ben gaan trainen.

Nu ben ik de soorten onderarm oefeningen gaan bekijken en kwam op de volgende:
    -wrist curl:
    -wrist extension:
    -hammer curl:
    -reverse curls:

Ik vraag me dus af wat ik het beste kan doen voor me onderarmen.
    Iemand ervaring met deze oefeningen/aanraders etc, alles is welkom

Full Bovenbody? Geestig.

Ik weet de oorzaak. Je traint geen benen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

:P hahah

Nee klopt(nog niet)maar die komen snel in het schema'tje te staan.

Comment

Ik loop je maar te fokke natuurlijk. Ik zou me niet zo druk maken om onderarmen. Die groeien vanzelf wel. Met rug en andere trek oefeningen waar je veel grip bij nodig hebt belast je (in mijn ogen) je onderarmen meer dan genoeg. Ik zou ze niet extra trainen, denk ook dat de meeste hier op het forum deze niet mee trainen. Denk eerder dat het jou verbeelding is dat je onderarmen niet groeien. Kijk het eerst maar eens een tijdje aan en mochten ze echt echt echt achterblijven (wat niet gebeurd, want je gaat dalijk deadliften (grip) etc.) dan kun je ze alsnog erbij pakken.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ga ze nu eens meten en dan over 2 maanden weer.
          dan weet je of ze gegeroeit zijn
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by sch00m View Post
            Full Bovenbody? Geestig.

Ik weet de oorzaak. Je traint geen benen.
            Zonder geintjes dat is het waarschijnlijk wel. Bij rugtraining belast je onderarmen ook al redelijk, maar bij LB pak je ze veel harder aan.

DL's, SLDL's, Lunges zullen je onderarmen nog wel wat opkrikken. Verder train je net 4 maanden en ben je vergeten de helft van je lichaam te trainen dus zou me meer zorgen maken over benen dan over je onderarmen
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Eensch met de meesten...

Full Boven Body? Waar is je Full Onder Body schema dan? Met oefeningen zoals deadlift pak je de onderarmen mee. Ook met Farmer Walks e.d. Een lading onderarm isolaties doen is verspilling van tijd.

Comment

meten is weten!

Comment

Als je aandacht geeft aan een goede rugtraining heb je de helft al gedaan. Mocht je extra aandacht willen besteden kun je wat wrist curls etc. toevoegen, maar pak bijvoorbeeld een oefening als deadliften, daar werken je onderarmen al behoorlijk mee.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

En niet te vergeten reverse bb curl + wrist curls.
                    Ik dacht dat een spier zamen moest trekken om spier vezels te activeren, dit gebeurd niet echt met deadlift varianten.

Comment

Bij deadliften worden je onderarmen zwaar belast met de weerstand van het gewicht. Daar groeien ze ook van.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik wist niet dat spieren konden groeien met statische kracht.
                        Ik dacht dat er altijd een vorm van zamen trekking van spieren nodig was,
                        Ik geloof er zelf niet echt in, just my 2 cents.

Als ik dus bor doe en hem uit laat hangen groeit mijn rug dus ook en mijn borst als ik boven
                        in de bar vast hou ? Nee deze theorie van spiergroei gaat me net ff wat te ver.
                        Maa roged dat is mijn mening, ik geloof er pas in als er ondezoek naar is gedaan
                        die bewijst dat het daadwerelijk klopt

Comment

Reverse bb curl doen het goed, en inderdaad bij veel rug oefeningen gebruik je je onderarmenen biceps ook.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                            Ik wist niet dat spieren konden groeien met statische kracht.
                            Ik dacht dat er altijd een vorm van zamen trekking van spieren nodig was,
                            Ik geloof er zelf niet echt in, just my 2 cents.

Als ik dus bor doe en hem uit laat hangen groeit mijn rug dus ook en mijn borst als ik boven
                            in de bar vast hou ? Nee deze theorie van spiergroei gaat me net ff wat te ver.
                            Maa roged dat is mijn mening, ik geloof er pas in als er ondezoek naar is gedaan
                            die bewijst dat het daadwerelijk klopt
                            Je geloof nergens in. Waarom moet je in ieder topic zeggen dat, wat iedereen zegt, bullshit is omdat jij het niet geloofd?

Hou beter die 2 zents maar bij je.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

Niet zo haten man, ik geloof er gewoon niet in tot dat er bewijs is dat spieren kunnen groeien van statische kracht, kijk zoalng ik het niet zeker weet waarom dan een oefenieg daar voor toepassen waar ik niet van zeker ben en geen bewijzen voor zijn, dat is het zelfde als een boek lezen in het donker.

Ik heb mijn massa te danken aan dinen vaaw ik zeker van weet te doen en niet zomaar dingen doen wat jan en alleman roept waa rik niet zeker van ben, dat werkt aafrechts voor mijn groei. Ik geloof gewoon niet in de dingen waar geen bewijzen van zijn. Dus ik vind dat ik dan zelf bter dingen kan dien die wel werelijk helpen, no hard feelings bro
                              Last edited by LittleMofo; 10-02-2010, 11:43.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X