Onderarm groeit niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn schenen zij één en al bot geworden tijdens muay thai, ik heb er ook geen gevoel meer in zitten trouwens. Een keer per maand waren ze zelfs zwart blauw over de gehele scheen, 1 keer zo erg dat ik er bijna een bloedvergifteging door ben opgelopen. Ik ben hier ook te ver mee gegaan wnat mijn trainer vond het ongezond.

Comment

Bijna een bloedvergiftiging?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Jeps door gestollen bloed wat door de aderen loopt kan bloedvergifteging veroorzaken

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
          Mmmm welke oefeningen als je geen deadlift doet?
          Ik mag namelijk niet meer deadliften (voorlopig)
          Static hold met gewicht. Shrugs zonder het shruggen zeg maar
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Je kan botten niet laten groeien. Ook niet met HGH.
            Disagree. Kijk een naar een gezicht van Coleman toen hij begon, en nu. En kom me dan met uitgestreken gezicht vertellen dat er geen botgroei heeft plaatsgevonden.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hij komt dit jaar met een comeback.. ben benieuwd.. Ronnie Coleman Talks Comeback at the 2010 LA Fit-Expo!

Comment

Hij moet gewoon kappen man. Hij was echt goed, nu is hij slecht.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je zou ze ook kunnen trainen met behulp van een wristroller. Is simpel om zelf te maken. Je hebt alleen een stevige bar (stang) nodig, boormachine, stukje touw/kabel en een los gewicht. Verschillende filmpjes op youtube laten wel zien hoe precies te maken/gebruiken.

En daarmee pak je toch nog behoorlijk intensief je onderarmen mee.

Comment

Zwaar rug trainen, deadliften, eventueel nog extra wrist curls, hammer curls en wat extra's voor grip, dan kom je al een heel eind.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Deadliften shrugs en static hold ofzo.
                      Meer dan genoeg, niet 4 aparte onderarm oefeningen doen. Is waanzin.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Disagree. Kijk een naar een gezicht van Coleman toen hij begon, en nu. En kom me dan met uitgestreken gezicht vertellen dat er geen botgroei heeft plaatsgevonden.
                        Haha, Wei-eiwitten en inuline verbeteren de calciumhuishouding en botvorming. Wei verbetert de collageen structuur en vermindert de kans op fracturen. Wei stimuleert het proline osteoblasten gehalte.
                        Zou je kunnen zeggen door een verhoogd osteoblasten gehalte meer botgroei?
                        Er zijn geen oefeningen die zorgen voor een sterkere botgroei. Anders zouden ze die meteen geven aan iemand met osteogenesis imperfecta ofcourse !
                        Last edited by Pieterman; 24-03-2010, 11:22.

Comment

Volgens mij doen niet alleen wei eiwitten dat hoor, maar eiwitten in zijn algemeen. Verder, krachttraining zorgt ook voor een hogere dichtheid in de botten.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Lekker met je k*t op de trilplaat gaan liggen, draagt ook bij aan een betere botdichtheid
                            How you like them apples?

Comment

HGH heeft wel degelijk invloed op botgroei, denk alleen maar aan de verhalen van BB'ers met vergrote voorhoofden die op een gegeven moment apenhersens gingen eten om goedkoop aan HGH te komen.

Overigens zal je polsdikte waarschijnlijk iets toenemen door KT, hoor dit van gasten die al jaren bezig zijn en echt progressie geboekt hebben. Is ook niet heel erg onlogisch als je bedenkt dat je polsen enorme lasten te verduren krijgen. Kijk maar eens of je een erg brede gast kunt vinden met dunne polsen (buffe ecto lijkt me beste gok, zullen vast wel bestaan ) lijkt me sterk. Heb het hier niet over korte termijn werk of mensen die weinig gewicht verzetten, maar over advanced trainees die met zware gewichten gooien. Spreken hier niet over enorme groei, maar wat extra omtrek lijkt me niet geheel uitgesloten.
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

powerball om onderarmen te trainen
                                - is leuk
                                - dat is eigenlijk alles
                                - verder trainingscapaciteiten overrated
                                - blijft leuk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...