Mijn schenen zij één en al bot geworden tijdens muay thai, ik heb er ook geen gevoel meer in zitten trouwens. Een keer per maand waren ze zelfs zwart blauw over de gehele scheen, 1 keer zo erg dat ik er bijna een bloedvergifteging door ben opgelopen. Ik ben hier ook te ver mee gegaan wnat mijn trainer vond het ongezond.
Onderarm groeit niet
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostJe kan botten niet laten groeien. Ook niet met HGH."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hij komt dit jaar met een comeback.. ben benieuwd.. Ronnie Coleman Talks Comeback at the 2010 LA Fit-Expo!
Comment
-
Hij moet gewoon kappen man. Hij was echt goed, nu is hij slecht."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Je zou ze ook kunnen trainen met behulp van een wristroller. Is simpel om zelf te maken. Je hebt alleen een stevige bar (stang) nodig, boormachine, stukje touw/kabel en een los gewicht. Verschillende filmpjes op youtube laten wel zien hoe precies te maken/gebruiken.
En daarmee pak je toch nog behoorlijk intensief je onderarmen mee.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDisagree. Kijk een naar een gezicht van Coleman toen hij begon, en nu. En kom me dan met uitgestreken gezicht vertellen dat er geen botgroei heeft plaatsgevonden.
Zou je kunnen zeggen door een verhoogd osteoblasten gehalte meer botgroei?
Er zijn geen oefeningen die zorgen voor een sterkere botgroei. Anders zouden ze die meteen geven aan iemand met osteogenesis imperfecta ofcourse !Last edited by Pieterman; 24-03-2010, 11:22.
Comment
-
HGH heeft wel degelijk invloed op botgroei, denk alleen maar aan de verhalen van BB'ers met vergrote voorhoofden die op een gegeven moment apenhersens gingen eten om goedkoop aan HGH te komen.
Overigens zal je polsdikte waarschijnlijk iets toenemen door KT, hoor dit van gasten die al jaren bezig zijn en echt progressie geboekt hebben. Is ook niet heel erg onlogisch als je bedenkt dat je polsen enorme lasten te verduren krijgen. Kijk maar eens of je een erg brede gast kunt vinden met dunne polsen (buffe ecto lijkt me beste gok, zullen vast wel bestaan ) lijkt me sterk. Heb het hier niet over korte termijn werk of mensen die weinig gewicht verzetten, maar over advanced trainees die met zware gewichten gooien. Spreken hier niet over enorme groei, maar wat extra omtrek lijkt me niet geheel uitgesloten.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment