Sixpack voor de zomer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    als je ze eerst goed zat voert met wat passoa aan de strand bar, kan je ze neuken wa je wilt, die kijken tog nie door wie ze worde geneukt
    Ook echt passoa??? WTF? dat is fucking 15 procent ofzo? Geef je ze shotjes sambuca ofzo..

@nex
    Dat moet zeker ook in orde zijn.. haha :P.

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Ook echt passoa??? WTF? dat is fucking 15 procent ofzo? Geef je ze shotjes sambuca ofzo..

het zijn vrouwen... die kunnen niet zoveel hebben hé

Comment

Dan moet je ze een liter passoa geven..

Maar goed, laten we zijn topic niet vervuilen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Train je voor de chicks? Een beetje meer respect voor jezelf is altijd beter.
          tuurlijk train ik voor mezelf :P
          als ik naar beneden kijk en een bierbuik zie wordik niet blij hoor!!
          You think BIG
          You get BIG

Comment

Originally posted by Tiboon View Post
            als ik naar beneden kijk en een bierbuik zie wordik niet blij hoor!!
            Je zegt het zelf al. Met andere woorden, minder zuipen..
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

pfft, sixpack, vind ik echt niet belangrijk... zou veel liever meer vet hebben en minder sixpack
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                pfft, sixpack, vind ik echt niet belangrijk... zou veel liever meer vet hebben en minder sixpack
                Vreten jij!
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

Nou... ik ken een vrouwtje waarvan ik zeker weet dat ze iedereen hier op BN (vanuitgaande dat er geen die hard alcoholisten tussen zitten) alle hoeken van de kroeg laat zien met zuipen
                  Echt niet normaal zij maarja, ze gebruikt er wel wat hulpmiddel bij!

Comment

Tiboon, Sixpack is overrated

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                      Vreten jij!
                      haha, ben ik mee bezig

Comment

Haha,
                        Ik denk dat als je een sixpack hebt je meer zelfvertrouwen hebt en daardoor eerder je ego te goed vind en dan naar die chik toe stapt ipv. als je een bierbuik hebt.
                        Dus zelfvertrouwen = de key 2 fuck xD

verder moet je naar je voeding gaan kijken en de aankomende weken geen alchol snoepen.
                        en als je zo graag je buik traint: ga zwaar en ga geen oneindige herhalingen doen.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Jongens deze man is al bijna gort droog.. kijk zijn foto.. waarom geven we hem gewoon niet even een paar knallende oefeningen.. ipv elke keer zeuren over dat je moet cutten cutten cutten.. deze man moet absoluut niet teveel cutten..

Planken! Crunchen.. weighted hanging knee raisen.. enz enz.. deze oefeningen maken je abs echt pumped..

vandaag 3 keer 60 sec normale plank gedaan.. geloof me die voel je..
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Toch ben ik neit echt een fan van oefeningen waarbij je niet gewicht kan verhogen.
                            Bijv. de oefening plank, ja das mooi.. maar het blijft altijd even zwaar, niet meer gewicht erbij. (word zelfs makkelijker naarmate je het vaker doet)
                            Dus uiteindelijk train je daar dan toch conditie mee en geen massa?

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Jongens deze man is al bijna gort droog.. kijk zijn foto.. waarom geven we hem gewoon niet even een paar knallende oefeningen.. ipv elke keer zeuren over dat je moet cutten cutten cutten.. deze man moet absoluut niet teveel cutten..

Planken! Crunchen.. weighted hanging knee raisen.. enz enz.. deze oefeningen maken je abs echt pumped..

vandaag 3 keer 60 sec normale plank gedaan.. geloof me die voel je..
                              hmmm, vind ik toch erg weinig.. ik ken je stats niet, maar plank holds vind ik altijd te lang wachten.. moet je 2-3 minuten wachten tegen wanneer je ze begint te voelen.. of je moet gewichten tussen je schouder bladen leggen..

@ ts, ik zou gewoon deadlift en squaten, brengt veel meer op voor buikspieren dan die isolatie bewegingkjes... maarja, moet jij voor je zelf uit maken he

@ derakker, gewoon gewichtschijven tussen je schouderbladen leggen.. ander wordt die oefening inderdaad *** na een tijdje

Comment

Originally posted by gleke View Post
                                hmmm, vind ik toch erg weinig.. ik ken je stats niet, maar plank holds vind ik altijd te lang wachten.. moet je 2-3 minuten wachten tegen wanneer je ze begint te voelen.. of je moet gewichten tussen je schouder bladen leggen..

@ ts, ik zou gewoon deadlift en squaten, brengt veel meer op voor buikspieren dan die isolatie bewegingkjes... maarja, moet jij voor je zelf uit maken he

@ derakker, gewoon gewichtschijven tussen je schouderbladen leggen.. ander wordt die oefening inderdaad *** na een tijdje

Dit zijn oefeningen als aanvulling op het squatten en deadliften he uiteraard zitten die 2 oefeningen ook in mijn wekelijkse pakket en ook lekker zwaar!

Maar ter isolatie vind ik dit fijne oefeningen die ik afwissen.. crunchen met gewicht achter je hoofd 8 herhalingen.. daarna zonder gewicht bicycles.. en daarna zonder gewicht nog eens crunchen tot je niet meer kan..
                                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X