volgorde spiergroepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• volgorde spiergroepen

leden,

stel ik train 4 spiergroepen op een dag bijv.

borst-triceps-biceps-bovenbenen

maakt het dan ook uit in welke volgorde je deze spiergroepen trained?

ik neem aan dat je eerst de "grote spiergroepen"" pakt dus borst en bovenbenen, en daarna de "kleine spiergroepenn" dus biceps en triceps.

am i right?
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Ja maar wat train je de andere dagen dan?

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
      Ja maar wat train je de andere dagen dan?
      rug-buik-kuiten-schouders

dat is dag 2.

andere 2 dagen beginen met dag1 dus alle spiergroepen 2 x in de week pakken wil ik gaan proberen

Comment

Hmm zou ik eerder kiezen voor deze optie:

Dag 1: Borst-Schouder-Tricep
        Dag 2: Rug/benen/Biceps

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
          Hmm zou ik eerder kiezen voor deze optie:

Dag 1: Borst-Schouder-Tricep
          Dag 2: Rug/benen/Biceps

en waarom is dat beter als mijn variant?

Comment

omdat:
            bij borst train je je schouders en tricpes ook al mee dus dan kun je die helemaal afmaken.
            bij rug train je ook je biceps al en die kun je dus helemaal afmaken gevolgd door benen.

persoonlijk zou ik gewoon een fullbody workout doen als ik maar 2 dagen kan trainen.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

wat mvos zegt

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                omdat:
                bij borst train je je schouders en tricpes ook al mee dus dan kun je die helemaal afmaken.
                bij rug train je ook je biceps al en die kun je dus helemaal afmaken gevolgd door benen.

persoonlijk zou ik gewoon een fullbody workout doen als ik maar 2 dagen kan trainen.

Ik wil niet bijdehand doen hoor maar dat is juist de reden dat ik na borst biceps pak, en na rug triceps.

als je het zo doet kun je de biceps en de triceps 100% aanpakken zonder dat ze al voorvermoeid zijn door de compound oefeningen voor de borst en de rug.

wil niet zeggen dat jullie redenering niet kan maar naar mijn weten klopt mijn idee ook!!

Comment

Ik train biceps en triceps op 1 dag.. heerlijk om te super setten...

Als je ze apart train kan je dat niet doen..

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                    Ik wil niet bijdehand doen hoor maar dat is juist de reden dat ik na borst biceps pak, en na rug triceps.

als je het zo doet kun je de biceps en de triceps 100% aanpakken zonder dat ze al voorvermoeid zijn door de compound oefeningen voor de borst en de rug.

wil niet zeggen dat jullie redenering niet kan maar naar mijn weten klopt mijn idee ook!!

gewoon lekker doen wat jij wilt!
                    ik lig er niet wakker van

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                      Ik train biceps en triceps op 1 dag.. heerlijk om te super setten...

Als je ze apart train kan je dat niet doen..
                      dat heb jij goed gezien dat wanneer je die niet samen traint je ze dus ook niet kan supersetten

Comment

gewoon lekker doen wat jij wilt!
                        ik lig er niet wakker van

ik snap dat je er niet wakker van ligt, maar wat vind je van mijn idee?

Comment

ik snap dat je er niet wakker van ligt, maar wat vind je van mijn idee?
                          ik begrijp je idee goed,maar als je maar 2 dagen traint zal het niet mijn voorkeur hebben.
                          je kunt natuurlijk gewoon biceps en triceps omdraaien als je dat wil.

borst /schouders /biceps
                          benen / rug / triceps

persoonlijk zou ik upper/lower body / push pull of fullbody kiezen als ik maar 2 keer kan trainen omdat je dan alle groepen 2 keer aanpakt.
                          je zou er zelfs voor kunnen kiezen om alleen de grote compound oefeningen te doen dan sla je de isolation oef. over en dan zul je ook met sprongen vooruit gaan.
                          er zijn dus een legio aan voorbeelden wat je kan doen,maar degene die jij graag wil doen zou voor mij persoonlijk de miste favoriete zijn.

succes,

Comment

ik begrijp je idee goed,maar als je maar 2 dagen traint zal het niet mijn voorkeur hebben.
                            je kunt natuurlijk gewoon biceps en triceps omdraaien als je dat wil.

borst /schouders /biceps
                            benen / rug / triceps

persoonlijk zou ik upper/lower body / push pull of fullbody kiezen als ik maar 2 keer kan trainen omdat je dan alle groepen 2 keer aanpakt.
                            je zou er zelfs voor kunnen kiezen om alleen de grote compound oefeningen te doen dan sla je de isolation oef. over en dan zul je ook met sprongen vooruit gaan.
                            er zijn dus een legio aan voorbeelden wat je kan doen,maar degene die jij graag wil doen zou voor mij persoonlijk de miste favoriete zijn.

succes,

ik denk dat we elkaar niet helemaal goed begrijpen.

mijn bedoeling is om 4 x in de week te gaan trainen.

dag 1 : borst/biceps/triceps/bovenbenen
                            dag 2: rug/schouders/kuiten/buik
                            dag 3 : rust
                            dag 4: zelfde als dag 1
                            dag 5: zelfde als dag 2

ik wou een schema maken voor alle spiergroepen 2 x in de week te pakken.
                            ff proberen

Comment

ik denk dat we elkaar niet helemaal goed begrijpen.

mijn bedoeling is om 4 x in de week te gaan trainen.

dag 1 : borst/biceps/triceps/bovenbenen
                              dag 2: rug/schouders/kuiten/buik
                              dag 3 : rust
                              dag 4: zelfde als dag 1
                              dag 5: zelfde als dag 2

ik wou een schema maken voor alle spiergroepen 2 x in de week te pakken.
                              ff proberen
                              Jou schema heeft totaal geen nut. Tenzij je voor de fun of conditie traint (lichte gewichten veel herhalingen)
                              Ik doe:

Dag 1: Borst/bicep
                              Dag 2: Benen/buik
                              Dag 3: Rust
                              Dag 4: Schouders/tricep
                              Dag 5: Rug
                              Last edited by Ibra50; 09-02-2011, 22:44.
                              Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X