Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals Fitnessmaniak ook zegt, rust en herstel. Je abdomini zijn ook gewoon spieren net als alle andere spieren en hebben ook hun rust en herstel nodig en moeten evenredig veel aangepakt worden als de andere spieren, maar 1 x extra is niet zo'n groot probleem. Meer keren is niet nodig en kan juist een verminderd effect geven in de ontwikkeling. Dat is dan ook weer omdat je de buik spieren erg veel gebruikt bij andere oefeningen, daar is de buik onderdeel van je "core" waar al over gesproken werd en werkt ondersteunend en als stabilisator van je bovenlijf.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Zonder training zul je niet echt ontwikkelde blokjes krijgen hoor..
Een laag vetpercentage maakt ze wel zichtbaar inderdaad,maar dan nog hoef je geen blokjes te zien als je ze niet train..
Zonder training zul je niet echt ontwikkelde blokjes krijgen hoor..
Een laag vetpercentage maakt ze wel zichtbaar inderdaad,maar dan nog hoef je geen blokjes te zien als je ze niet train..
ok sorry
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik ken gen niet persoonlijk maar 1 ding weet ik wel, hij doet geen crunches of andere isolaties voor zijn buik.
Het is geen pre om dikke blokken te krijgen met isolaties voor je buik.
Deze traint dan weer wel zijn buik, iig altijd in zijn voorbereiding.
De ene doet het wel en de andere heeft er weinig zin in of ziet het nut er niet van in. Ik train ook gewoon mijn buik, ik heb het ook gewoon nodig.
Kenners van bodybuilding gaan niet vragen wie het is...........die weten het.
Uploaded with ImageShack.us
Deze traint dan weer wel zijn buik, iig altijd in zijn voorbereiding.
De ene doet het wel en de andere heeft er weinig zin in of ziet het nut er niet van in. Ik train ook gewoon mijn buik, ik heb het ook gewoon nodig.
Kenners van bodybuilding gaan niet vragen wie het is...........die weten het.
Uploaded with ImageShack.us
En dat is wat ik er mee wil zeggen, je hoeft niet perse isolaties te doen voor dikke blokken op je buik.
Op br zijn er ook een aantal wedstrijd atleten die geen isolaties doen en toch mee kunnen draaien in een wedstrijd.
Had geen tijd meer, vandaar mijn antwoord. Moest namelijk naar de gym voor mijn AB-workout. Anders krijg ik nooit dikke vette uitpuilende blokken.
The Sky Ain't The Limit
Vraag anders aan nibor een schema, die schijnt heel goed te weten hoe je dikke abs krijgt.
Volgens mij heeft hij ook goede tips voor chest, maar dat is een beetje of topic, daar kan je beter een eigen topic voor aanmaken.
@ marnop.
Ik weet niet wie dat op die foto is.
Ziet wel goed uit in ieder geval.
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment